Jump to content

Apa in ulei


Clau_passat
 Share

Postare recomandată

nu am mai miscat masina de atunci ieri am dus`o la service si a zis ca`mi da motorul jos sa vada daca nu e chiulasa fisurata si o trimite nush unde sa verifice compresia motorului .. sau ceva de genu :(( asta e o sa vin cu detalii cand se va depista defectiunea sau defectiunile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum 10 minute a vb taicamiu cu mecanicul si a zis ca am fisuri in chiulasa ... ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva idei cam cat e o chiulasa second si unde as putea gasi una buna? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
mc_runcanpassat19tdi
On 07.11.2006 at 10:22 PM, Clau_passat said:

Am un passat din 2002 1.9TDi pompe duse 101 cai si am probleme cu apa in ulei. :blink:

Am schimbat racitorul de ulei si tot reapare.Nivelul la antigel nu scade si nu apar pete de ulei in antigel,deci nu e garnitura de chiulasa.Daca cineva a mai patzit asa ceva va rog ajutati-ma.

Salut baieti!Tocmai am citit si eu despre aceasta problema.Si la mine a aparut o problema de genul acesta.Mai intai nu am dat importanta tocmai datorita faptului ca am observat asta iarna si la drumuri scurte,casa-serviciu-casa.Intr-o zi am facut un drum de vreo 200 km si cand am ajuns aproape acasa m-i s-a aprins martorul la ulei.Am parcat si am constatat ca îmi aruncase joja si pe acolo vreo 2 litri s-au dus.Am completat si am inceput investigatiile.Un mecanic fara prea multe investigatii mi-a zis ca s-au dus segmentii.Altul a zis e garnitura la chiulasa.Am facut un test de compresie si a iesit ok iar mecanicul a zis ca e capacul la culbutori dus ca cica are o supapa de sens si e bulita.Am cautat la sh un capac si l-am schimbat,intre timp am facut si schimb de ulei si filtre.Dupa vreo doua trei zile nu a mai sarit joja dar a inceput iar sa faca culoarea cafenie pe capac si pe la joja.Am facut vreo 250 km pana acum si ulei nu consuma nici apa. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Maioneza care apare pe capacul de umplere cu ulei este normala la orice masina care iarna face drumuri scurte = condens. Trebuie sa dispara odata cu incalzirea vremii sau la drumuri lungi.

      Joja de ulei aruncata afara si uleiul pierdut pe la joja apare cand se face presiune in carterul motorului din cauza ca se infunda aerisirea carterului. Infundarea (furtunului de aerisire sau supapa in cazul tau)  se poate face cu mizerie sau cu dop de gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!