Jump to content

Apa in ulei


Clau_passat
 Share

Postare recomandată

Am un passat din 2002 1.9TDi pompe duse 101 cai si am probleme cu apa in ulei. :blink:

Am schimbat racitorul de ulei si tot reapare.Nivelul la antigel nu scade si nu apar pete de ulei in antigel,deci nu e garnitura de chiulasa.Daca cineva a mai patzit asa ceva va rog ajutati-ma.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cunostintele mele,singura cale de a strecura apa in ulei este garnitura de chiulasa.Poate este la inceput de strapungere,de aia nu scade nivelul din borcan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am inteles eu de la mecanici la pompe duse este destul de dificil sa se duca garnitura de chiulasa

si masina a fost adusa din germania si a avut reviziile la timp.

care ar putea fi cauzele strapungerii garniturii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti dai seama ca ai apa in ulei?

Deoarece, daca faci drumuri f. scurte, apare o contaminare a uleiului cu vaporii de apa care condenseaza pe peretii interiori ai motorului, in perioada de incalzire. Dar aceasta apa, odata motorul ajuns la temperatura de regim, ajunge sa se evapore din uleiul incins.

Deci, daca nu ajunge si sta ceva timp motorul la temperatura de regim, pentru ca acea apa sa se evapore, in timp, apare aceasta situatie nedorita, a contaminarii uleiului cu apa. Asta, preponderent in sezonul rece.

Asta este unul din motivele pentru care se recomanda sa se schimbe uleiul mai repede la masinile exploatate preferential in oras, unde de multe ori nu se ajunge si ramane pe timp mai lung la temperatura de regim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e asa cum zici intradevar, din doua rele ai patit-o pe aia mai mica. Adica e mai bine sa ai apa decat motorina, ca aia se amesteca cu uleiul si il compromite total...:)

Dar chiar asa, cam cata ai? Si cum iti dai seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul de racire nu poate ajunge in sistemul de ungere, never. Presiunea de lucru in sistemul de ungere este mai mare decat in sistemul de racire, deci ulei in lichidul de racire in gazul garniturii de chiulasa sau racitor de ulei defecte. Invers never!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@popica.. cum sa nu daca sare o pastila in cazul in care ingheata apa in motor?

esti sigur ca e apa?.. uleiul si-a scgimbat culoarea?, a facut cumva spume?

daca e motorina e posibil sa se fi dus garniturile de la poma de inalte de pe chiulasa si sa trebuiasca schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aveti dreptate... circul cu masina mai mult in oras si drumuri scurte...dar nivelul la ulei pe joja este mult

peste hasura(inca o data atat) si uleiul are o culoare cafenie pe joja iar la busonul de ulei este spuma

de aceeasi culoare peste tot. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu ai aceleasi probleme pe care le-am avut si eu acum juma de an cu masina si tot nu mi-a zis nimeni ce are.Fii atent la mine sa nu mergi cu masina asa plin cu muci-spuma de aia ca bagi motorul in pamant de tot.Cauta toppicul meu si vezi acolo ce scrie.

http://vwforum.ro/index.php?showto...14260&st=20

oricum treaba am rezolvat-o (zic eu) ca am peste 10 mii km si nu a mai aparut nimik pe carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul la antigel nu scade Atunci de unde apa ? Nu cumva ai completat cu alt ulei decat cel din baie ? In situatia asta, poate aparea spuma ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu ai aceleasi probleme pe care le-am avut si eu acum juma de an cu masina si tot nu mi-a zis nimeni ce are.Fii atent la mine sa nu mergi cu masina asa plin cu muci-spuma de aia ca bagi motorul in pamant de tot.Cauta toppicul meu si vezi acolo ce scrie.

http://vwforum.ro/index.php?showto...14260&st=20

oricum treaba am rezolvat-o (zic eu) ca am peste 10 mii km si nu a mai aparut nimik pe carcasa.

Am citit topicul tau ygor,dar sunt multe pareri acolo si nu prea stiu ce am de facut

daca cumva nu cer prea mult se poate sa-mi spui ce ai facut tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spun eu ce am facut defapt ai citit ce am facut.Am schimbat de vreo 2-3 ori uleiul si pana la urma am schimbat garnitura de chiulasa.Iar dupa ce am schimbatat-o stupoare tot asa facea;adica tot se aduna muci din aia pe capacul de la culbutori; l-am desfacut chiar dupa ce am facut vreo 100 km cu uleiul nou si cu garnitura noua (inainte de a se aduna prea mult si sa cada in baie) l-am curatat si de atunci numai face.Nici in ziua de astazi nimeni nu mi-a explicat de unde dracu se aduna spuma aia pe capac.

Ai masina de mult?Ai facut cumva un chimb de ulei recent cu alt fel de ulei decat cel folosit inainte?

Daca ai uleiul cafeniu, spuma de aia si este sus de tot nu mai merge cu masina ca omori motorul, nu mai ai ungere, si-l duci la gunoi.

Faci un nou schimb de ulei cu tot cu filtre cu tot si urmaresti pe capacul ala pe unde pui ulei daca se mai aduna ceva.Daca se aduna opresti masina (oriunde ai fi) sa ai la tine o tubulara de 10 si desfaci capacul ala mare si-l cureti frumos, urmaresti chestia asta la fiecare 50 km.Pe capac se aduna niste muci, un fel de spuma care tot se aduna se aduna ,cade in baie si se amesteca cu uleiul.

Oricum nu stiu nici eu de la ce este exact, ti-am mai spus.Si ar mai fi ceva, vezi ca s-ar putea sa fie motorina aia din baie!Cand faci chimbul de ulei pune intr-o sticla din plastic de 500 ml continutul ala din baie si lasa-l la decantat 1 zi.

Parerea mea este cel mai bine ar fi sa te duci la un mecanic bun in adevaratul sens al cuvantului, nu unul care sa te scurga de bani, ex. ai schimbat radiatorul de ulei si tot asa face.La fel cum imi spuneau mie ca este chiulasa fisurata si ma costa 3000 euro.

Sa ma tii la curent cu ce ai rezolvat.Bafta

Modificat de ygor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie!

Am facut la 98.000 km schimbu si am bagat in ea castrol slx longlifeII 0W-30

si un an de zile nu o facut asa, acu la 112.000 km am scos uleiul ala dupa ce a aparut apa

si am bagat valvoline.

Refuz sa cred ca e garnitura deoarece motorul merge rotund si trage bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine mergea motorul rotund si masina are 140 mii km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Si eu am patit la fel...Fum alb si mult, plus ca atat de multa apa era in motor ca masina se accelera in etape, antigelul era la locul lui. Tot pe forum am gasit si raspunul. Stiam ca din cauza unei gauri infundate de scurgere a apei din compartimentul acela unde sta bateria mi s-a bulit servo-ul dar nu credeam ca se poate ajunge mai departe...Dar se putea...Din cauza ca apa nu se scurgea, pana la urma motorul a inceput sa traga apa pe furtunul de vacum de la servo-frana.

Bine ca am verificat forumul si stiam si de problema cu apa care se aduna, pentru ca daca nu ii spuneam si mecanicului aceasta varianta eram bun de plata pentru inlocuirea unei garnituri de chiulasa plus alte bonusuri.

Si tot din cauza apei sa bulit si servo-ul care a tot inghitit apa pana la venirea iernii cand a inghetat si s-au dus membranele.

Aceasta problema cu infundarea acelei gauri am auzit-o la multe Passaturi, asa ca aveti grija. :)

P.S Acum am vazut cat de vechi este topic-ul... :D

Modificat de crazy_frog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul este vechi dar bun.problema e ca sunt unii care se dau cu parerea si habar nu au cu ce se mananca motoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi dispare lichidu de racire si imi creste nivelu uleiului spuma parca nu am vazut sa faca dar banuiesc ca lichidu se duce in ulei. pana la urma rezolvarea care este ? schimbarea garnituri de chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau a chiulasei.

Dar prima data trebuie sa te convingi ca uleiul s-a "imbogatit" cu antigel si nu cu motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema o am si eu ... adica ... am venit cu masina 300 de km si in 300 de km mia scazut apa la minim de vre`o 3 ori adica am bagat vreo 8 litri de apa daca nu mai bine ... problema e ca uleiul nu are spume in in loc de 4 litri de ulei aveam aproape 8 litri de ulei cand am ajuns acasa ... am scos 4 litri de ulei si am mai bagat in oras de vreo 3 ori apa adica mai 4 litri de apa ... problema e ca uleiul nu e maroniu ... nu are spume ... ce poate sa fie ? alaltaieri a inceput sa`mi faca figuri ... nimeni nu stie sa imi zica ce are masina ... nu cred ca imi baga apa in ulei e raportul prea mare de apa ulei ar fi trebuit sa schimbe culoarea uleiul ... ajutatima si pe mine va rog cu niste pareri .. ms mult :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai subtire decat uleiul normal? Nu miroase a motorina?

Uite. poate te ajuta asta.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEAU cosmine ... nu miroase a motorina asta mii se pare absurd .. am fost ieri la mecanic mia scoa afara aproape 3 sau 4 litrii de ulei nu mai stiu exact cat ... si mia zis sa ma duc sa mai dau o tura sa vedem ... am mers in afara orasului cu masina cu bidonu de apa plin si mers 30 km 100 110 nu a disparut in 5 km mers 160 180 mia mancat toata apa ... da nu a bagat`o in ulei si uleiu a ramas la normal ... pe seara iara am ramas fara apa am bagat din nou ( in jur de 4 litrii am bagat in ziua aia ) si nivelu` la ulei bun ... ce dumnezeu poate sa aiba ... mecanicu o zis ca habar nu are ce poate fii sa ma mai car vreo 2 zile asa cu ea sa vad daca imi mai creste uleiu ... ( nu miroase neam a motorina uleiu si nu e maroniu si nici spume nu face ) masina merge cartus ... na`m treaba cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca facem un calcul la cantitatea de ulei scosa din motor (4L) = GRESAREA MOTORULUI SE FACE CU 50% APA (SAU MOTORINA) 50% ULEI. Eu nu as avea curajul sa-l pornesc nu sa-i dau 180km/h.

Nu scapa apa pe la vre-un furtun, face presiune in instalatie, nu bolboroseste in borcan? Aburi pe esapament nu scoate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut nimic apa nu curge aburi nu scoate asta ma intrebat si mecanicul ... :study: la mers cu 120 nu face nimik apa nu scade ulei nu creste

Modificat de benilika
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca cel la care ai apelat pentru a depista problema nu este mecanic, numai pretinde ca este. Cauta si tu un mecanic adevarat care se pricepe la lucruri de acest gen. Este pacat sa mai umbli cu masina daca are asemenea probleme.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!