Jump to content

Faruri Passat B4


kovacs
 Share

Postare recomandată

Si la mine la Passat B4 Variant am faza scurta destul de chioara si nu stiu ce sa-i fac. Curios ca pe faza lunga se mai vede cat de cat, dar l scurta nu vad aproape nimic. Aveti vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alinelu2006

    21

  • mabial

    18

  • bogdan.tuta

    15

  • cristi-bv

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ideea cea mai buna, ar fi montarea unui kit xenon de 6000 k , diferenta e f mare fata de halogene,merita din plin, vizibilitatea creste considerabil, sau montarea unor faruri noi , numai ca e ceva mai scumpa operatiunea, dar face toti banii, lookul masinii se schimba automat, mai ales noaptea , vezi aici: http://fk-tuning.ro/online/index.php?page=...t_id=112&ca , pretz faruri 224 eur

post-19924-1236271567_thumb.jpg

post-19924-1236271584_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

chiar nimeni nu are in bucuresti xenon? nu vreau sa ma plimb cu masina, ajunge doar sa vad farurile aprinse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Salutare tuturor

as avea si eu nevoie de un Far dreapta (second hand nu nou ) vw passat b4 + cele 2 semnalizatoare stangs si dreapta sau macar cel de pe dreapta cu farul avariat

Multumesc

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, de ceva vreme am observat unele probleme legate cu farurile si nu numai.....pornesc motorul totul in regula functionabil (faruri , stergatoare, sistemul de climatizare, ) acu seara de ex pornesc motorul si surpriza pozitia se aprinde. faza scurta, stergatoarele,sistemul de climatizare nimic tot mort, e a 3-a oara cand mi se intampla dar de fiecare data pana acuma dupa 2 minute max isi reveneau din senin ,nu stiu care ar fi problema ,astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba partea electrica de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kovacs e adevarat ce zici tu , la ce anume te referi cand zici partea electrica, mufa aia care intra in contact ?

pentru aceasta operatiune necesita si scoaterea volanului ?

Modificat de Ady BM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la ce piesa se refera el dar iti zic sigur ca pentru inlocuirea partii electrice de la contact(este chestiia aia in care intra mufa) trebuie sa demontezi tot ansamblu de la volan pentru a avea acces la un surub care este situat spre coloana volanului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o mufa acolo care ai acces la ea daca misc putin firele se intrerupe si tot asa isi revine miscand firele alea. tot raspunsul domnul kovacs il astept. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mufa,ci partea electrica din contact.Este un Diy mai sus cum se schimba.Daca nu vrei sa lucrez mult,poti fenta contactul.

Din contact ies mai mute fire groase si subtiri.Este un fir mai subtirel(cred ca negru)care alimenteaza un releu de sarcina,daca legi firul cu firul gros(negru/galben)trebuie sa-ti mearga tot.Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu o intrebare, am un passat din 1996 farurile is reglate bine ,dar becurile nu mai au intensitatea care au avut-o se vede mai slab si as vrea sa imi cumpar asa ceva http://www.philips-shop.ro/7268.p.html numai ca nu stiu ce model imi trebuie H1,H2 etc. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o data scriu pentru a va spune ca FARURILE la B3 si B4 sunt o problema generala! Nici mie nu imi bat bine! Am acum pe ea un Phillips cu 30% more light :(...parca, parca bat mai bine! Am citit si m`am documentat, ca sa bata, cat de cat OK, merg becurile de 100W, dar nu sunt legale din cate stiu si nu mai prea gasesti!

@mirceatm, H4 pt faruri, H3 pentru proiectoare!

Modificat de Balta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B3 farurile au becuri H4, iar la B4 sunt becuri H1. Si eu am avut probleme cu farurile si am montat xenon H1 de 6000K pe faza scurta si s-a rezolvat probema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce xenoane ti-ai montat oem-uri sau afermarket? ca si pe mine ma bate tare gandu sa imi pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aftermarket H1 Siemens 55W.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de cand le-ai montat ai avut ceva probleme cu ele? .....app de cat timp le ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am cumparat aproape acum 2 ani, fara nici o problema, au fost cam scumpe dar merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina mea nu pot pune bi-xenon, am faruri separate faza lunga si scurta. Pe B3 se poate pune bi-xenon pentru ca are far normal simplu ( H4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a pus un prieten pe Golf 4 xenoane, 220RON, nu stiu de unde le-a luat, eu as merge pe bestautovest! Diferenta de vizibilitate e FOARTE mare! Deci, cred ca asta ar fi solutia perfecta pentru masinutele noastre cu "probleme" si asa stam si in limitele legalului!

Ma uitam eu intr-o zi la Audi-ul unui prieten, un 80 B3 din '91! Si cum ma uitam prin farul din stanga, vad 100W! Habar nu avea ca are asa ceva pe masina, a zis ca ii bate foarte bine, dar si pe faza scurta ii dau soferii blitz-uri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la Xenon... cum stam cu legalitatea?

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu mai stiu, care e intensitatea maxima la Xenoane! Banuiesc ca tot 55/60W! Pachetul mi se pare ca vine cu tot cu reglare automata de intensitate, la intalnirea luminilor din fata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un xenon de fabrica sau unul aftermarket este de 35W. Exista si xenon de 55W. La bi-xenon nu sunt doua becuri, doar unul, trecerea de la faza scurta la faza lunga se realizeaza prin deplasearea becului, fata de o tabla cu o fanta, cu ajutorul unui electromagnet. Cunosc masini care au fost la ITP si nu au avut probleme. Masinile noi nu pot fi echipate cu xenon de fabrica daca nu au reglaj automat pe inaltime. Concluzia este ca din punct de vedere energetic xenonul este mai economic. Da mai multa lumina. La mine am observat ca am o lumina asemanatoare cu lumina zilei si este distribuita mult mai uniform in fata masinii cu avantajul ca se vede mult mai bine in laterala, ceea ce e bine ca se observa marginea drumului si indicatoarele. Eu sunt foarte multumit de ale mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat te-au costat?!...merita sa imi pun Bi-Xe daca zici ca la mine merge?!

Da, si proiectoarele mele, sunt Hella, ca si farurile de altfel, sunt pline de praf inauntru, si nu stiu cum sa desfac sticla sa le curat, pare a fi lipita de garnitura de cauciuc! Aveti vo` idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!