Jump to content

Oglinzi incalzite - functionare/probleme


macinmac
 Share

Postare recomandată

Exista la VW cod pentru oglinzi incalzite cu tenta albastruie, dar si cod pentru oglinzi incalzite fara tenta.

Referitor la pornirea incalzirii oglinzilor, la Golf / Bora porneste in acelasi timp cu dezaburirea lunetei, in timp ce la Passat incalzirea oglinzilor porneste de la comutatorul de oglinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista la VW cod pentru oglinzi incalzite cu tenta albastruie, dar si cod pentru oglinzi incalzite fara tenta.

Referitor la pornirea incalzirii oglinzilor, la Golf / Bora porneste in acelasi timp cu dezaburirea lunetei, in timp ce la Passat incalzirea oglinzilor porneste de la comutatorul de oglinzi.

Din cate stiu eu ...tenta albastruie a oglinzilor e data de fpatul ca acestea sunt cu efect antiorbire...celelalte....ba....parerea mea de posesor de oglinzi albastrui....la fel imi e si oglinda de pe bord...si aia sigur e heliomata(sau efect antiorbire...cum draci i-o zice).Nu sunt sigur dar asta tind sa cred ca e explicatia culorii...

Am Bora 2002 si am si pe butonasul de reglare oglinzi pozitia 0.

O sa testez si o sa zic si eu ce am obtinut.

Faza nasola e ca pe dreapta parese ca merge incalzirea struna...imediat vaporizeaza apa in timp ce pe stanga parca nu merge deloc.

Oricum sunt nou posesor si multe lucruri intra la categoria mi se pare ca....

Ma interesa si pe mine VAG COM.

Cine are sa-mi dea si mie o poza, sau sa imi spuna ce tip de cablu imi trebuie pt laptop.(Serial....) O poza ar fi mai mult decat exemplificatoare...sau daca se ofera cineva sa ma instruiasca personal.

Multumesc si spor la testarea VW voastre...I'm in progress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2, ai dreptate cu albastrul din oglinda, este strat antireflexie/orbire. Heliomat inseamna altceva, se inchide sau deschide la culoare in functie de lumina (vine de la Helios=soare)

:hainoroc: Ref. la VAG-COM, esti off-topic. Trebuia sa cauti si tu pe forum cu search ca e plin de discutii. Sunt cel putin doua persoane care vand interfete: Kisslorand si OBD-Diagnostic. Au anunturi postate in aria de vanzari/cumparari. Esista de asemenea si topic-uri in care se explica cum sa-ti faci una tu singur in cazul in care te pricepi la electronica, etc. Programul il iei de pe site-ul Ross-Tech (www.ross-tech.com) si este demo. Crack la el nu gasesti pe forum si nici nu intreba de asa ceva pe vre-un topic. Cu interfetele "ne originale" merge maxim VAG-COM 4.09 (desi eu nu am vazut unul) sau versiuni mai vechi (4.023s, 3.112, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un G4 2001, cu incalzire in oglizi (heliomate). Pornesc intradevar odata cu dezaburirea lunetei. Dar am o problema, oglinda din dreapta nu se incalzeste deloc - am desfacut oglida, am masurat tensiunea pe firele care vin la ea si am in jur de 14V, am masurat si rezistenta de pe oglinda si am gasit aprox. 1 Kohm. Stie cineva de unde ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Darth, e ceva ciudat acolo...

Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar eu mi-am rezolvat problema: carcasa oglinzii (cea vopsita in culoarea masinii) se poate da jos foarte elegant (de fapt in sus ;) ) si fara mare efort. restul a fost joaca de copii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat masina pornita mai multa vreme acuma, cu dezaburire luneta/dezaburire oglinzi pornita, si intradevar se simt mai caldute oglinzile. Cel din dreapta e calduta toata, dar cel din stanga(sofer) ii caldut mai mult in partea exterioara, adica cel care la sosea, iar partea interioara nu se simte sa fie chia calda. Oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E arsa o parte din rezistenta. Exact asa am patit si eu. Trebuie schimbata oglinda. Costa cam 170 ron la PoRo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un G4 2001, cu incalzire in oglizi (heliomate). Pornesc intradevar odata cu dezaburirea lunetei. Dar am o problema, oglinda din dreapta nu se incalzeste deloc - am desfacut oglida, am masurat tensiunea pe firele care vin la ea si am in jur de 14V, am masurat si rezistenta de pe oglinda si am gasit aprox. 1 Kohm. Stie cineva de unde ar putea fi problema?

MULT prea mult 1Kohm, e arsa rezistenta din oglinda. Vorbeste cu volksman, e undeva pe la 50RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt nou pe aici si va rog sa ma scuzati daca mai gresesc cate ceva.

Daca stie cineva si poate sa ma lamureasca si pe mine. La masina mea Golf IV 2001 am butonul pt reglajul oglinzilor si cel pt dezaburire iar opus fata de pozitia de dezaburire este o pozitie pt rabatarea oglinzilor.Am incercat dar nu functioneaza.Intrebarea mea este daca exista si alte masini ( Golf IV ) care sa aiba aceasta pozitie la butonul respectiv si care sa functioneze?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, evident, doar nu e dacie sa aiba si sa nu ....mearga....ma refer din constructie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, evident, doar nu e dacie sa aiba si sa nu ....mearga....ma refer din constructie....

Vroiam sa intreb daca exista aceasta optiune din constructie pe astfel de modele (Golf IV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, a existat optiunea de oglinzi rabatabile pe g4. exista mai multe variante acum:ori e ceva defect la butonul de rabatare (ex un contact), ori, daca masina e SH, se mai intampla la golf sa se rupa acel butonas si poate ca fostul proprietar a inlocuit butonul cu unu care sa aiba si pozitie de rabatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MULT prea mult 1Kohm, e arsa rezistenta din oglinda. Vorbeste cu volksman, e undeva pe la 50RON.

50RON cred ca este o oglinda dreapta (adica nu convexa cu care poti vedea unghiul mort). Cel putin unde stau eu este 14 euro una dreapta (electrica, incalzita, cu tenta albastruie) si 44 euro una convexa (tot electrica, incalzita, cu tenta albastruie).

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai semnul, atunci nu ai incalzire in oglinzi. Este doar pozitia de zero a butonului.

Eu nu am semnul si am crezut ca nu am incalzire in oglinzi, pana intr-o dimineatza cand am observat ca ieseau aburi din oglinzi, am pus mana pe ele (sticla) si erau calde. Nu stiu exact cum functioneaza dar merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50RON cred ca este o oglinda dreapta (adica nu convexa cu care poti vedea unghiul mort). Cel putin unde stau eu este 14 euro una dreapta (electrica, incalzita, cu tenta albastruie) si 44 euro una convexa (tot electrica, incalzita, cu tenta albastruie).

Dan

Pai.... cea convexa nu e cea cu "dunga" dupa care se schimba unghiul? Cele cumparate de la volksman sunt identice cu cele pe care le-aveam inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ hremus: Ai drepatate, nu doar cele au incalzire care au si semnul pe ele! Oglinda ta scotea aburi pentru ca era pe pozitia zero si ai pornit cu siguranta dezaburirea lunetei. Asa functioneaza!

Richard Nagy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine merge incalzirea odata cu dezaburitorul luneta spate deci nu e neaparat nevoie sa ai semnul de dezaburire ptr oglinzi/[la mine e marcata cu 0 pozitia din mijloc]/ btw: se simte caldura la atingerea cu mana a geamului oglinzii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu am din fabrica oglinzi electrice si nici incalzire in oglinzi se poate sa imi pun dupa daca dau comanda de piese? nu ar trebui sa fie prea complicat nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca poti. Cumperi oglinzi cu incalzire si apoi tragi cabluri de la butonul pentru dezaburire luneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la buton pentru comanda unui releu, de la un plus sanatos pentru alimentare, ar mai putea fi nevoie si de un termostat..... nu-i asa usor cum pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum aflam? nu le-am comandat cand am luat masina ca deja se stransesera prea multi bani si acuma imi dau seama ca sunt bune...dar de unde 100+100+100...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea oglinzilor merge mana in mana cu dezaburirea lunetei!@

nu este adevarat! la butonul maneta sau joystick (cum vrei sa-i zici) de la oglinzi ai trei pozitii: sus si jos pentru reglajul oglinzilor si cea din mijloc care la unele maisini (in functie de dotare) are scris ori un 0 (adica oglinzile nu sunt incalzite) sau semnul de dezaburire. Deci nu este sincronizata dezaburirea lunetei cu cea a oglinzilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@ Dah Esti sigur ? ;) Eu N-am semnul de dezburire . Este pur si simplu un 0 , dar oglinzile sunt incalzite si functioneaza DOAR cand este si dezaburirea lunetei pornita iar joystickul este pe 0 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Dah Esti sigur ? :) Eu N-am semnul de dezburire . Este pur si simplu un 0 , dar oglinzile sunt incalzite si functioneaza DOAR cand este si dezaburirea lunetei pornita iar joystickul este pe 0 .

Imi cer scuze.....am verificat si este adevarat ca se incalzesc oglinzile si daca nu ai semnul de dezaburire la joystick-ul de reglaj.

Sorry! LA MULTI ANI!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!