Jump to content

Turbina la leon


assante
 Share

Postare recomandată

Sunt curios , pentru ca nu ma pricep , turbina la Noul Leon , cel din semnatura mea , este cu geometrie variabila ? Daca da , asta presupune ca este in functiune tot timpul ?

O alta intrebare ar fi , la cat ar trebui sa schimb in mod normal viteza la acest motor pentru a il intretine si pe el cat si turbina cat mai bine ? la 2500 sau mai mult ?

Multumesc si astept multe raspunsuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar e asa de dificil sa purtam o discutie , atunci o sa citesc acolo 11 pagini de "am un colier la motor in stanga si acolo e ulei" , total off-topic .

Repeziti rapid pe oricine intreaba ceva in loc sa ii raspundeti concret la intrebari .

Pana la urma , leon diesel 1,9 TDI are turbina cu geometrie variabila sau nu ? s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti e greu sa citesti este problema ta. Dar de ce sa repete cineva de 1000 de ori pentru toti cei noi intrati pe forum aceeasi chestie. Pentru ca tie iti e lene sa citesti? Si eu cand eram la inceput nu am postat nimic...si am citit,si am recitit. Nimic daca vrei nu e prea greu.

Si ca sa-ti raspund ...da la BKC(1.9 TDI 105 cp ) turbina este cu geometrie variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e BKC ? turbina sta in functiune tot timpul ? Mie nu mi-e sila sa citesc , dar ideea e ca ar trebui sa discutam despre anumite lucruri aici , daca tot e un forum dedicat new leon , nu sa citim 11 pagini aiurea acolo , uita-te sa vezi ca din 11 pagini daca sunt 5 mesaje on topic , hai 6 , in rest numai aiureli .

Acolo scrie sa schimbam la 3000 cand motorul e cald , nu e cam mult ? la cat schimba cutia DSG la Leon 2.0 140CP ? cred ca pe undeva pe la 2200 mers normal , adica fara sa bagi piciorul mult . De ce e setata sa schimbe asa daca in mod normal trebuie schimbat la 3000 ?

Acum vezi de ce preferam sa discut aici ? Pentru ca sunt lucruri pe care as vrea sa le elucidez, si nu din lene .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste acolo de ce e recomandat sa schimbi la peste 3000 cand motorul este cald si de ce la 2500 cand motorul este rece.....asta ca zici ca nu iti e lene, pentru a proteja turbina si vanele ei.

BKC e codul motorului tau si da turbina sta non-stop in functiune, chiar si la relanti.

Orice cutie automata este setata sa protejeze turbina de surge in principal, nu si de funinginea evacuata in exces. Nu o sa vezi ( sau foarte rar) turbine distruse pe automatice, dar si ele cand le dai talpa automat fac kick-down.

Si nu, nu vad de ce discuti aici, chestiile astea sunt foarte bine explicate pe topicul ala.Si ca o concluzie , iar repet ce s-a zis pe topicul ala.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar e asa de dificil sa purtam o discutie , atunci o sa citesc acolo 11 pagini de "am un colier la motor in stanga si acolo e ulei" , total off-topic .

Repeziti rapid pe oricine intreaba ceva in loc sa ii raspundeti concret la intrebari .

Pana la urma , leon diesel 1,9 TDI are turbina cu geometrie variabila sau nu ? s

asta nu e mirc nu purtam discutii ci citim documentatia existenta daca exista pe tema dorita. Daca exista o citim si nu deschidem alte 'jde mii de topic-uri inutile pe care unii fraieri ca mine trebuie sa le curete, perieze, inchida sau muta.

Ai impresia ca intri intr-o alimentara unde poti sa tipi la "angajati" ca oricum sunt platiti de la stat si tu esti contribuabil. Aici nu suntem platiti cu nimic ci facem din pasiune (cata mai avem) treaba asta.

Daca omul (Alextz) a fost suficient de amabil sa iti caute el un topic tu trebuia sa ii multumesti ca ti-a facut el treaba in loc sa te lase pe tine sa o faci nu sa ridici tonul la el. Nu traim din publicitate sau stiu eu ce alta sursa de profit similara. Nu este un forum public (nu, nu este, a fi membru aici nu e un drept ci este un priviliegiu, citeste regulamentul ala pe care l-ai semnat probabil dupa o frunzarire de 12 ms).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , e limpede atunci de ce atatea mii de discutii in forumul dedicat New Leon , in care suntem . Eu incercam sa fac o paralela intre cum schimba un DSG si cum ar trebui sa schimbam noi cu manuala , dar mi-a trecut cheful de discutii .

Daca nu e Mirc , trebuia sa faceti un site de articole , nu un forum . Un forum are alt scop , domnule moderator . Daca nu exista interactiune atunci nu mai e forum . Nu ma apuc sa tin lectii la nimeni , dar cu 14.000 de vizite pe saptamana normal ca nu puteti sa vindeti reclama , cu toate ca e evident ca asta doriti sa faceti , ceea ce e laudabil , eu fiind in aceiasi bransa a publicitatii online , iar daca nu ati dori acest lucru nu inteleg rostul contorului de trafic.

Oricum , as vrea sa-mi arate cineva unde s-a discutat despre modul in care schimba cutia automata in comparatie cu o cutie manuala ... ca eu am citit acele 11 pagini si nici macar nu si-a pus nimeni problema asta . Ma rog , deja nu ma mai intereseaza , o sa intru pe forumuri de-afara , ca aici e evident (cu atata cenzura) ca traim in Romania ... nu zici bine ceva ca sar 2 sa-ti bagi pumnul in gura .

Oricum , scuze de comentarii , sunt problemele voastre oricum , doar ca am ramas mirat de reactiile voastre . Si Andrei , daca topicul acela este considerat de tine "documentie" , inseamna ca azi e 1 Aprilie , si daca te simti frustrat ca esti moderator si ai de munca ("unii fraieri ca mine trebuie sa le curete...") esti liber sa te uiti la TV ,ca nu te obliga nimeni sa o faci , nu ?

Si cum adica nu este un forum public ? Cred ca ai dificultati uneori in exprimare , atribuind cuvantului sensul comunist (public = al poporului) , si nu sensul DEX. Normal ca este un forum public atat timp cat se afla pe internet si oricine poate intra pe acest site fara sa aibe nevoie de parola de acces si poate citi .

Puteti sa inchideti acest subiect , sa ramana cele cu "senzorul de temperatura" , care bipaie la 4 grade (lucru care se gaseste si in manualul de utilizare) , informatii de altfel vitale pentru posesorii de Leon , si despre care nu s-a mai discutat .

Am observat ulterior comparatia cu alimentara . Eu am 24 de ani , nu stiu exact cum se tipa pe vremea comunistilor pentru ca pana la revolutie umblam prin tari mai calde si mai democratice , nu stateam la rand la franzela , imi pare rau ca te-a marcat asa mult acea perioada , probabil ca ar trebui , dupa 17 ani de la revolutie , sa incerci sa treci peste :)

Modificat de assante
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forumul este public read-only. A deveni membru nu este un drept ci un privilegiu pentru ca echipa de moderatori poate respinge o cerere de inregistrare sau excluderea unui membru existent. Nu e nici o dificultate de exprimare.

Forumul inseamna si interactiune evident. Dar daca sunt o mie de puturosi care in loc sa caute subiecte existente se apuca sa scrie unul nou DE LENE ca or raspunde "prostii aia" odata si odata atunci incepi sa te saturi de atitudinea asta.

Normal ca pot sa renunt la moderare oricand, nu e nevoie sa-mi amintesti tu ca pot. Doar ca atata vreme cat sunt pe acest post pot sa imi realizez atributiile printre care se numara si mentinerea ordinii informatiilor tehnice de pe forum. Iar duplicarea lor este actiune impotriva ordinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, o lupta a la HULK HOGAN (pe vremea cand era tanar) cred ca ar linisti apele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa polemizez , e o lupta pe care Andrei se pare ca ar trebui sa o duca cu mentalitatea lui si nu cu mine . Este evident din evitarea raspunsurilor la intrebarile mele directe , cum ar fi de ex: s-a discutat pe acest forum despre modul in care schimba cutia automata comparativ cu modul in care ar trebui sa schimbam manual ?

Andrei ? Da sau nu ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia automata isi regleaza singura schimbatul de viteze in functie "greutatea" piciorului , deci nu cred ca are un singur mod in care schimba vitezele. DSG-ul cel putin schimba cu mult mai bine decat o va face oricare dintre noi. Parca era si un studiu pe tema asta : se comparau timpii in care schimba un pilot de raliu si timpii in care schimba o cutie automata. Oricum , assante, faceti un topic pe tema asta, acesta va fi inchis si conflictul se va termina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Assante...ce legatura are la tine scula cu prefectura!?Ce legatura are topicul tau cu mentalitatea lu' Andrei!?

Nici nu ai venit bine...dar ai "incalzit" atmosfera fara rost!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... s-a discutat pe acest forum despre modul in care schimba cutia automata comparativ cu modul in care ar trebui sa schimbam manual ?

Daca nu s-a discutat poti sa deschizi un topic pe aceasta tema, dar mai intai cauta si citeste ce s-a scris ...

Noi asa facem pe acest forum si cred ca e normal si de bun simt ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia automata isi regleaza singura schimbatul de viteze in functie "greutatea" piciorului , deci nu cred ca are un singur mod in care schimba vitezele. DSG-ul cel putin schimba cu mult mai bine decat o va face oricare dintre noi. Parca era si un studiu pe tema asta : se comparau timpii in care schimba un pilot de raliu si timpii in care schimba o cutie automata. Oricum , assante, faceti un topic pe tema asta, acesta va fi inchis si conflictul se va termina :)

perfect adevarat. pana si pe youtube e filmultetul cu Golf V GTI manual vs DSG.

asta ca sa fiu OT.

ca sa fiu ONTOPIC. pe scurt: schimba pana in 2500-3000 cat e rece (temp apei NU a juns la aprox 90*) si la ce turatie simti nevoia cat e motorul cald (cam un minut dupa ce temp apei a ajuns la 90*). pt ca nu temp apei conteaza, ci a uleiului, dar cuma ceasta nu are termometru afisat pe bord, te iei dupa apa.

hai si nu o mai lua cu cenzruri si altele. e un forum respectabil, mai restrans, si mai la obiect de cat multe altele.

welcome! si take it easy, toti suntem impreuna nu unii contra altora! dar vei vedea asta peste ceva timp probabil, cand ai sa te lupti cu altii in afara forumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca urmam ceea ce scrie pe forum si pe tdiclub vedem ca bujiile nu functioneaza daca depasesti 2500 rpm.Eu la rece schimb pana in 2500 apoi la cald la minim 3000 rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident din evitarea raspunsurilor la intrebarile mele directe , cum ar fi de ex: s-a discutat pe acest forum despre modul in care schimba cutia automata comparativ cu modul in care ar trebui sa schimbam manual ?

Andrei ? Da sau nu ??

De ce sa iti spun eu in loc sa pui tu mana pe "Search" si sa cauti? Ne transformam in operatoare telefonice : ne pui intrebari si noi raspundem repede la obiect si mieros.

Unii din voi sunteti obisnuiti doar sa vi se dea mura in gura pe spinarea altora. Nu se poate asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei , aleg sa nu iti mai raspund , pentru ca orice as face tu mergi pe aceiasi linie ca la inceput . Eu nu am vrut sa sar la nimeni , cum spunea cineva mai sus , doar ca nu-mi plac atitudinile ostentative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

masina mea are 130k km acum.am luat-o la 110k.dupa 8 mii km a picat turbina..:) aveam niste zgomote destul de ciudate inainte,adica cand schimbam vitezele pana la treapta a 4-a si acceleram de la 2000 turatii pana la vreo 2800 si cand apasam ambreiajul sa schimb se auzea un zgomot(ceva gen bov,dar nu asa tare).am pus turbina noua si din primii kilometri am constatat ca se aude la fel.sa fie asta sunetul ei normal sau scapa presiune pe undeva pe evacuare sau furtunele de la intercooler??? masina merge bine dar ma mai sperie zgomotul stiind ca deja am schimbat o turbina. cand e pe loc si accelerez de la 1000-1200 turatii pana pe la vreo 1800 se aude turbina,mult mai tare ca la alte masini diesel.nu am testat si un leon ca al meu sa vad exact cum se comport.astept raspunsuri daca stie cineva.ms

P.S. masina leon 2006 2.0tdi manual

Modificat de Roger
dublura text
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand sa cauti problema ta pe aria TDI Forum, acolo vei gasi mai multi colegi care ar putea sa-ti raspunda la intrebarea ta. Chiar daca n-ai fi avut nici o problema tot ti-as fi recomandat aria respectiva pentru ca poti invata f multe despre motorul si turbina ta :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!