Jump to content

Probleme ambreiaj


Adee
 Share

Postare recomandată

chestia aiurea este ca la lucru am un caddy la care prinde ambreiajul decit atunci cind pedalae aproape sus,are vreo 100mii km si multi soferi,iar cind iau octavia mea si vreau sa plec mai brusc cu ea de pe loc spre rusinea mea imi mai moare motorul cind ridic brusc piciorul de pe pedala.Sper sa nu fie o problema de placa sau volant.Dar la urma urmei nu prea mai ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca "tine jos" este foarte bine. Cu cit se uzeaza, cu atat va "tine mai sus"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sony4uandrei

salut.am si eu cateva intrebari.de cateva luni masina mea a inceput sa tremure la relanti si dupa o verificare la skoda mi s-a spus ca volant da semne de oboseala.ce am observat zilele astea:in treapa a 3-a la 1800rpm,turatie constanta tinuta din cruise,motorul are o usoara bataie,si masina tremura foarte putin.e posibil sa fie de vina tot volant?de cand mi-au zis la service am fost mai atent si am inceput sa aud tot felul de mici nereguli.de exemplu sunt perioade cand la relanti motorul suna de parca ar fi vreun injector infundat si parca masina nici nu mai are puterea de dinainte.masina e din 2006 am 96000km,turbina schimbata la reprezentanta la 90000km.daca aveti vreun sfat va astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam de aceeasi problema m-am lovit si eu dar pe un golf v 1.9 tdi.imi tremura la relanti si am fost in mai multe locuri cu ea,la verificat,unii au zis volant decalita altii injectoare obosite(pd),dar pana la urma s-a intamplat minunea,s-a reparat singura,dupa vreo 500km a disparut tremuratul iar masina si acum dupa 5000km merge ok.sa fi fost doar o motorina f. proasta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sa ridic si eu o problema, am incercat un toppic nou insa nu imi este permis. problema: ma aflam in treapta a 3-a, 3500 rot aprox 80 km/h, s-a auzit un "trosc" mic dupa care masina nu am mai putut sa o scot din viteza, a ramas in a -3a, schimbatoru se poate misca fata spate, insa in gol, fara efect. Ce sa fie?

sunt nou pe aici, am urmarit subiectele insa asa ceva n-am vazut, ori poate am omis.

SAnatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de viteze banuiesc... daca calci ambreiaju ce se intampla? cupleaza cutia sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia cupleaza insa nu mai am control asupra ei, a ramas in a-3a, cum ziceam maneta se poate misca fata-spate fara efect, e libera. Dreapta-stanga nu poate fi miscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e blocata intr-o viteza ce poate fi decat cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de timonerie, adica sistemul de transmitere a miscarii de la maneta la cutie. Daca nu ai mai desfacut nici-odata, iti recomand sa mergi la service cu masina. Ori incerci sa o scoti din viteza manual, de la cutie, nu cu maneta, ori o pui pe o platforma...

Asta este varianta optimista, cea pesimista inseamna ceva rupt in cutie, dar sint sanse mici sa fie asa ceva...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat. Cum spunea Lucian mai sus, miscarea manetei nu se mai transmitea la cutie din cauza unui cablu rupt, am facut comanda de cable la Skoda, pret 205 lei, l-am schimbat si totul e ok. De precizat ca fara rampa nu poate fi schimbat, trebuie sa ai acees sub masina in dreptul manetei de viteza. Pot sa spun ca am invatat sa schimb un cablu de la maneta de viteze, sper sa nu mai fiu nevoit sa invat si alceva :icon_thumright: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Salut,detin o Octavia 2 1.6 mpi  cod bse și am următoarea problema la ambreiaj atunci când mașina e la relanti de aude o bătaie fina  din zona cutiei de viteze iar când apas pedala de ambreiaj dispare.

Tind sa cred că e ambreiajul uzat deoarece la plecarea de pe loc are și mici trepidații și mă gândesc să îl schimb ,ce marca recomandați Sachs valeo sau luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Octavia 2, 1.9 tdi, BXE, 2007. Am schimbat în martie anul acesta tot chitul de ambreiaj (placa, volant, disc, rulment de presiune) cu aceeași marcă care era pe mașina (LUK masa dubla) și de la început a avut o întârziere la debraiere (calcam pedala de ambreiaj și nu decupla pe măsură ce apăsăm pedala, ajungeam cu ea la fund și mai dura 1 secunda până simțeam că mașina merge liber) sau la cuplarea acestuia. Am pus-o pe seama cilindrului receptor (cel de pe cutie). Schimbat și acesta, simptomele au rămas. S-a făcut și schimbul de lichid de frana cu pompa specială (in urma înlocuirii pompei de frana). La mers normal, in oraș, la schimbarea treptelor de viteza cuplarea se face cu mici smuncituri (de genul faci frana de motor, apoi accelerezi brusc si agresiv) care se manifestă în treptele 2 și 3. La schimbarea din treapta 1 in 2, calc ambreiajul concomitent cu eliberarea acceleratiei si trebuie sa astept cam 1 secunda pana sa decupleze complet, se simte o oarecare smuncitura, apoi sa trec in treapta 2.  Nu mai reușesc să corelez ambreiajul cu acceleratia, mai ales daca merg relaxat, cu accelerare ușoară și în lung și apoi schimb treapta de viteza fara a brusca ambreiajul (eliberez ușor pedala de ambreiaj) – ori intra in frana de motor, ori se accelereaza prematur. Mă gândeam la pompa de ambreiaj, dar manifestări are și in mers, fara sa ating pedala de ambreiaj - la reducerea vitezei prin frana de motor sau la accelerare smuncește și parca balansează de 2-3 ori, ca și cum ar fi duse tampoanele de la motor și cutie. Chestia e că nu se simte nimic în maneta de viteze, deci, zic eu, motorul și cutia stau bine fixate. Am incercat sa trag de motor, dar nu se misca aproape deloc. La ambreiajul vechi nu aveam astfel de manifestări, acela avea în jur de 180.000 de km, 13 ani, bătea volant, avea un zornăit metalic, discul era uzat, trebuia să eliberez cam 3/4 din pedala că sa cupleze. Acum e mai liniște în mașină, dar m-am ales cu altele. Mă așteptam ca cu ambreiajul nou să eliberez foarte puțin din pedala că sa cupleze, dar tot undeva spre 3/4 trebuie sa dau drumul că sa cupleze. Initial am achizitiont chit de ambreiaj SACHS, dar mecanicul a zis sa-l schimb cu LUK pentru ca cu SACHS a avut probleme (bataie in volant de nou). Să fie bușit de nou ambreiajul? O fi fost mai bine sa raman pe SACHS? Orice părere e bine venita! Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

setul a fost pre-asamblat din cutie? placa de presiune era reglata pe 0? 

eu zic ca sunt deficiente de montaj

Nu am intalnit volant sa bata de nou. SAchs, luk , valeo sunt ok

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Setul a fost pre-asamblat din cutie. La montaj a mai folosit si o scula cu un ax care (aici nu imi mai aduc bine aminte la ce a utilizat-o, dar parca a bagat-o prin tot chitul si apoi a strans suruburile). Daca placa de presiune era reglata pe 0 nu stiu, dar presupun ca fiind pre-asamblat, ar fi trebuit sa fie reglata de producator, nu !? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!