Jump to content

Fum mult


Thheo
 Share

Postare recomandată

Turbo-lag-ul nu are nimic de a face cu fumul din spate ci doar reprezinta latenta (intarzierea) cu care reactioneaza la parametrii optimi turbina la cresterea turatiilor motorului.

Ba a zis bine omul ca exact cum spui si tu ca turbo lag-ul este intarzierea turbinei de reactie la cerere. Asta nebagand suficient in timpul lag-ului motorina nu va fi arsa in totalitate si va rezulta niste fum.

In plus omul cu problema spune ca ar avea Unichip pe masina care din cate stiu eu nu este o remapare efectiva ci un modul electronic suplimentar similar cu box-urile care sunt cam proaste de felul lor mai ales ca genereaza fum en-gros (nu modifica corespunzator presiunea turbinei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Thheo

    17

  • mursielagro13

    13

  • ender

    11

  • andREI

    8

Daca ti-au instalat Unichip la Mastertuner, cred ca n-ar fi o problema sa mergi la ei si sa-i rogi sa mai umble putin la setari - in definitiv, customer satisfaction... Asta daca totuyl e ok in rest (nu ai pierderi de presiune pe traseul turbo, debitmetrul si turbina sunt ok, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va spun drept nu prea ii dau talpa de la turatii sub 2000.

si inca ceva interesant: de cand am schimbat debitmetrul de aer (adica l-am schimbat pe cel original cu debitmetru de pe ARL 1,9 TDI de 150 cp) trage mai ceva ca pana acum. de vreo saptamana am facut 1300 km. cand trec de 2500 si ma uit in spate parca nu mai da asa tare fum. poate e si din cauza vitezei :angry: ca nu il mai vad.

la intoarcerea in bucuresti cred ca voi da pe la mastertuner ca ei au montat unichip-ul.

si cred ca un detaliu semnificativ este ca fumul e negru nu albastru. cred ca e de bine, nu? adica nu e de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am chip de 120 Cp pe motor de 90 CP si dam cu fum, si eu si demon din cate zicea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost cu masina la tester si au detectat o eroare la senzorul de presiune (sau cam asa ceva). e legat de debitul de motorina. sa inteleg ca amestecul este prea bogat!? daca ar fi asa ar consuma mai mult, nu?

dar nu este asa. am facut bucuresti-drobeta turnu severin-retur cu o medie de 6,7 mers in turatii 3000-4000.

in sfarsit, dupa ce s-a sters eroarea am mai facut cateva sute de km si apare a aparut din nou fumul. ma intreb retoric daca o turbina mai mare ar rezolva treaba, ca aia ar baga mai mult aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut tuturor,

am folosit functia "search" de nenumarate ori, dar fara succes.

Am un seat leon 1.9 TDI, ALH si am o problema cu excesul de fum negru. La momentul de fata, electronica si motorul este stock, in afara de Duze PowerPlus 520. La mers normal, masina imi fumega putin constant, iar in sarcina, fumega foarte tare. Probleme technice cu motorul nu sant. Acu 4000 km turbina a fost schimbata cu una nou nouta, distributia, bujiile, la fel. Pe tester totul iese perfect. Va rog sa imi spuneti ce as putea sa fac sa reduc din fumul negru. Cateodata la relanti (la stop) observ in oglinda retrovizoare un abur mic de fum (noaptea).

Am incercat sa reduc cantitatea de motorina cu ajutorul VAGCOM-ului, la optiunea IQ Settings, dar fara succes.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scanare cu vag com?,poate fi si debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca stii interpreta multi parametrii dati de VAG com, asa ca daca ar fi fost MAF ul de vina ai fi remarcat. Cat ti-e consumul? Vezi daca consuma excesiv. Ti-a fost remapat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: care este motivul pentru care ai schimbat turbosuflanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai chip pe ea, scoate-l. Asta e si la mine, fumigena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai putin...cum ai duze marite si soft stoc????????????....+ a mai fost cinvea care avea injectoate marite pe alh si nu mergea bine...si a trebuit sa treaca pe injectoare de ASV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul functioneaza perfect.

Vechea turbina a cedat si a fost inlocuita cu una noua, mai mult ca sigur din cauza softului. Am avut duzele PP520 cu soft custom undeva la 140+cp, iar turbina a crapat. Am schimbato, iar odata cu aceasta schimbare am pus si softul din fabrica pe masina, sa nu mai risc nimica. Duzele PP520 au fost lasate pe masina deoarece sant extraordinare si ma doare sufletul sa le dau jos sa pun cele vechi dupa ce am dat atatia bani pe ele.

Consumul masinii e 4.8-5.2L la drum intins (oradea - constanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine te-a invata sa faci astea :blink:......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swat-cat la ce te referi?

nu eu am schimbat turbina ci mecanicii.

iar softul nu a fost scris de mine ci de un tuner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a murit turbina de la putere...140 cai este peste limita turbinei de alh

acum iti scoate fum pt ca ai lasat injectoarele marite pe soft original...calculatorul comanda o cant de motrina ...injectoarele dau alta cantitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a murit turbina de la putere...140 cai este peste limita turbinei de alh

acum iti scoate fum pt ca ai lasat injectoarele marite pe soft original...calculatorul comanda o cant de motrina ...injectoarele dau alta cantitate

Cei 140 de cai poate erau peste limita vnt15, poate nu. Din cate am inteles de la majoritatea tunerilor, nu era, dar ma rog. Am precizat mai in sus de ce cred eu ca a crapat turbina (soft prost). Eu nu am cerut 140cp la tuner, ci doar un soft adecvat cu Duzele respective. Deja sant Off Topic, discutia nu are nici o legautra cu asta.

Fumul si eu m-am gandit ca e din cauza injectoarelor marite, tocmai de aia am apelat la voi, sa imi spuneti ce as putea face. Nu vreau sa le iau afara, dar as vrea sa reduc fumul. Este posibil sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..... dute la un tuner adevarat si pune-i sa iti faca softu pt injectoarele respective si puterea care vrei....

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte mic consumul. Ma mir foarte tare ca scoate fum negru tot timpul. M-as fi asteptat sa se intample la acceleratie doar. Softul tau stoc, calculeaza cantitatea de motorina bazat pe duzele vechi, mai inguste, habar neavand ca tu ai duze mai mari, ceea ce indiscutabil imbogateste amestecul. Chiar "stapanul forumului" te poate ajuta sa iti rezolvi problema. :)Foarte mic consumul. Ma mir foarte tare ca scoate fum negru tot timpul. M-as fi asteptat sa se intample la acceleratie doar. Softul tau stoc, calculeaza cantitatea de motorina bazat pe duzele vechi, mai inguste, habar neavand ca tu ai duze mai mari, ceea ce indiscutabil imbogateste amestecul. Chiar "stapanul forumului" te-ar putea ajuta sa iti rezolvi problema. O alta varianta este cineva din Cluj , kisslorand cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles.

M-am gandit la domnul Voinea, dar e drum lung din oradea pana in bucuresti.

Am crezut ca as avea o alternativa mai ieftina la chestia asta, deoarece am dat o gramada de bani pe "softuri" modificate pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a murit turbina de la putere...140 cai este peste limita turbinei de alhacum iti scoate fum pt ca ai lasat injectoarele marite pe soft original...calculatorul comanda o cant de motrina ...injectoarele dau alta cantitate

140 CP nu este peste puterea unui VNT15. Mai degraba VNT15-urile sunt cam pacatoase (au fost multe cu defecte de fabricatie care au crapat si la masinile perfect stock)..Cat priveste mirarea ta ca omul are injectoare marite si soft stock... Nu te mira foarte tare deoarece nu este nimic anormal in asta. Calculatorul de injectie stabileste fereastra de injectie; injectoarele fluxul si presiunea de deschidere insa PP520 e inca in parametrii apropiati de fabrica.

-----

As face o verificare de etanseitate a circuitului de aer post turbo din moment ce scoate fum si la sarcina slaba.sa nu fi ramas si niste ulei in tobe de la moartea vechii turbine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in tobe nu cred ca a ramas, deoarece am 4000+km cu turbina noua, din care 2000km in afara la viteze si turatii cat de cat ridicate. Ma gandesc ca evacuarea, catalizatorul, s-a curatat. Te rog spune-mi cum sa fac verificarea circuitului de aer. Trebuie dusa la un mecanic, sau as putea face eu? Poti folosi vagcom-ul pentru asta? Probabil turbina a avut un defect de fabricatie, sau a fost cauza softului modificat, acest lucru e irelevant. Am schimbato, e noua, tot ce ma deranjeaza acum e excesul de fum. Te rog nu ma intelege gresit, in sarcina slaba nu imi lasa nor de fum sau ceva de genul, doar foarte putin, dar sesizabil. In sarcina maxima, e mult fumul, cel putin noaptea e foarte sesizabil, dar si ziua la mai mult de jumate de talpa. Scuze, daca stau bine sa ma gandesc, am peste 5000KM cu turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles din postul tau ca ai analizat-o cu ceva gen VAG com, VAS, OBD, etc.

Daca ai o spartura in circuitul post turbo ( ceea ce e tipic pentru fum negru ) atunci o vezi prin presiunea mai scazuta decat cea specificata in SARCINA. Ai spus insa ca scoate fum si la ralanti, unde presiunea e practic atmosferica, asa ca ma face sa nu ma gandesc la o neetansesitate. Legat de acel fum pe care-l vezi in oglinda noaptea, nu prea te agita, majoritatea sunt asa. La consumul pe care il ai - foarte foarte bun, sincer incep sa cred ca te ingrijorezi degeaba, mai ales ca ai Powerplus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite inca o chestie..... tu cred ca ai zic consumu de pe bord....pai e normal sa arate asa de putin pt atat ii da calculatoru.... dar in realitate consuma mai mult.... sper ca nu gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, pai ar cam fi o gluma sa fie vorba despre ala :Driver: Nici prin minte nu mi-a trecut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modelul meu nu are computer de bord cu consum instant, etc...

eu am bagat 45-48 de litri in rezervor in oradea, eram deja pe rosu de 60km, si m-am dus pana in constanta, adica 900km, ca m-am oprit in alba iulia, dupaia m-am intors pe eE60, iar cand am ajuns in constanta mi sa aprins becul rosu. Acuma socotiti si voi. Drumul spre casa parca am scos consum si mai bun.

Da intradevar, am testato pe vagcom in sarcina, cred ca inca mai am log-ul ala, ori la mine pe calculator, ori la un prieten de al meu care a facut testul. Nimic iesit din comun, toti parametrii normali, debitmetru si ala aproape nou nout.

Modificat de civic_ex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!