Jump to content

Releu semnalizare - probleme


Asterix
 Share

Postare recomandată

La prize iti vine semnal?? Ce mufa ai , cu 7 pini sau cu 13?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatia pe masina e de germania, implicit priza, dar mi am cumparat adaptor pentru instalatiile care sunt pe remorci la noi.

in momentul in care cuplez instalatia de la remorca si semnalizez, sunetul de la releul din spate se modifica si semnalizeaza mai repede de cum ar fi normal.

dupa ce scot intrerupatorul de la remorca, totul e ok, si semnalizeaza ok.

eu am doua relee separate pentru semnalizare, respectiv pe fata, si unul pe spate care e si pentru remorca.

atasez o poza cu el

 

https://imageshack.com/i/p8WZMw2Sj

 

unde l-as putea gasi sa il cumpar? in srot unde am incercat nu il au, iar in magazine mi-au zis ca nu e o piesa originala vw si nu il au nici ei.

au zis ca cel mai probabil acest releu face parte din instalatia pentru remorcare.

astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot nu ai spus ce mufa ai pe carlig. Cea originala este cu 13 pini si e folosita in general la rulote. Pentru remorcile de la noi iti trebuie cu 7 pini. Daca masina a fost echipara din fabrica cu carlig atunci ai mufa cu 13 pini, caz in care, doar o inlocuiesti cu una cu 7 pini. Daca nu a avut din fabrica carlig, atunci probabil releul din poza de la tine face parte din kitul aftermarket al carligului. Adica repeta un semnal preluat de la stopuri. Vezi daca in stopuri ai mai multe mufe infipte. In acest caz poti elimina releul, si sa legi direct din instalatia masinii priza. Dar pentru asta exista un topic dedicat, si discutam acolo, sau pe PM, sa nu poluam aici.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,intampin aceeasi problema cu releul de semnalizare;pun semnal stanga sau dreapta ori apas butonul de avarii merge doua trei clicuri si apoi se opreste.am scos butonul de la avarii(cel cu triunghi rosu)dar mai departe m-am blocat.pun o poza poate stie cineva cum reusesc sa scot releul,post-64613-0-46649800-1411381615_thumb.jca eu n-am nici cea mai vaga idee.mentionez ca am incercat cu o surubelnita fina deasupra unde se vede locasul ala mic si pe lateral cu doua pensete dar parca e lipit,nu vrea deloc sa iasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cata,dar cele prezentate de tine sunt operatiuni de introducere ...nu ma ajuta,nu pot sa ajung la clemele care sunt pe lateralele releului sa le comprim si sa iasa din locas cu totul.Altcineva daca poate sa ma ajute!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate butoanele din laterala lui, si cu 2 sarme indoite la 90 grade tragi de el in afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut am si eu o problema cu releul de semnalizarea la masina din semnatura , releul anclanseaza foarte repede si nu lumineaza becurile de pe spate <nici la avarii , nici la semnalizare> becurile din fata si de pe aripi lumineaza .  am si un releu  in portbagaj si mufa de remorca . releul pentru ce este?  multumesc

Modificat de madaboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile sunt bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat la mufa din spate releu-portbagaj si am + si - permanent 2 fire , becuri spate stanga-dreapta <care se aprind> 2 fire , semnal intermitent cand semnalizez dreapta  1 fir ,  1fir pe care nu vine nimic , si 2 fire care duc la mufa priza remorca . de ce nu am si semnal stanga ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai continuitate pe firul de semnalizare care pleaca de la releu si se duce la stopuri. Pe dreapta: pinul 2 de pe mufa releului se duce la pinul 2 pe mufa stopului. Pe stanga: pinul 3 de pe releu se duce la pinul 2 pe stop. Daca nu ai continuitate, trebuie sa verifici traseul firului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am intampinat si eu problema butonului de avarii in sensul ca semnalizam si ramaneau luminile de semnalizate aprinse si in bord sageata aprinsa nu mai ticaia deloc .... Sa rezolvat cu crema de pumn in butonul de avarii si acu functioneaza normal totul :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crema de pumn la un moment dat se evapora, iar un alt masaj nu mai da roade.

 

In curand va muri de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dat comanda de un nou buton nou si se va rezolva problema definitiv crema de pumn e privizorie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@madaboss: Releul ala nu are ce cauta acolo. Este un releu pt carlige aftermarket. Pe schema originala nu exista. Parerea mea este sa renunti definitiv la el , si sa refaci instalatia dupa cum e original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hremus, eu stiam ca pe original este releul ala acolo. El decupleaza circuitul de ceata de pe masina atunci cand ai cuplata remorca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. decuplarea si mutarea lui pe remorca se face cu un mic switch situat in mufa de cuplare a instalatiei remorcii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decuplarea se face cu switch cum zice si colegul AlBundy, si e prezent doar la carligele originale, unde mufa remorcii este cu 13 pini. Pentru carlige AM, instalaltia este cu acel releu. Mufa este pentru rulote, iar pt remorci normale e cu 7 pini (una sau doua). Despre carlige si remorci este topic dedicat, care contine toate informatiile acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este , mufa are 13 pini si swich in ea . renunt la releu . dar trebuie sa vad de ce nu semnalizeaza spate stanga . si am mai observat ca atunci cand dau flash-uri semnalizeaza fata stanga <tot fara dreapta>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat . inlocuit maneta semnalizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Astazi am plecat cu masina de pe loc si dupa cateva secunde din butonul de avarii a iesit un fum gros si intepator. Am scos butonul care era incins rau, l-am desfacut bucati si in interior era totul parlit. Am gasit la un prieten un buton de avarii ce provine de pe o Skoda. I-am schimbat partea din fata cu triunghiul rosu, pentru ca ala avea alta forma, si acum functioneaza. Acum apare o diferenta si o problema. Diferenta e ca cel de skoda lucreaza invers fata de cel de golf si anume cand butonul e apasat avaria e oprita si cand butonul e neapasat (la nivel cu butonul de ESP si cel de dezaburire) porneste avaria.

 

Si problema e ca atunci cand aprind pozitiile butonul nu se mai ilumineaza. Banuiesc ca e alta schema pentru iluminarea pe pozitie. Are cineva idee sau o schema a pinilor? Mentionez ca releaul asta de Skoda are si un pin in plus fata de cel original de golf 4.

Modificat de Jorjel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!