Jump to content

Releu semnalizare - probleme


Asterix
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema cu semnalizarile in urma schimbarii triplelor cu unele pe leduri inclusiv semnalizare, cand semnalizez stanga sau dreapta semnalizarile merg prea repede ca si cum ar fi un bec ars doar ca asta se datoreaza consumului scazut de curent al ledurilor, am inteles ca imi trebuie rezistente de 47 ohmi la 5w le-am cumparat doar ca acum nu stiu pe ce fire trebuie puse, culoarea lor stiu ca trebuie pe plus dar nu stiu care este firul, daca stie cineva il rog sa imi spuna si mie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt sificiente cele cumparate de tine. Alea se pun pe becurile de pozitie care consuma 5W, tu ai nevoie de rezistenta mai mica si putere mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai am niste rezistente din acelea pe culori trebuie sa vad de cat sunt, totusi care sunt firele de la semnalizare sau cum pot sa le aflu?

revin cu edit, m`am uitat pe triplele vechi iar pe becul de la semnalizare scrie P 21W 12V sa inteleg ca rezistenta trebuie sa fie de 21W dar cati ohmi?

am gasit pe un forum de motociclete o discutie despre leduri si semnalizare, ei au tot de 21w becul la 12V si spuneau de niste rezistente de 21W la vreo 7,2 sau 8 ohmi, e corect? ptc maine vreau sa merg sa cumpar...

Modificat de Maryan_MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti,

Am si eu o problema cu masina.E vorba de un Seat Leon din 2001, 1.9SDI AQM.Am observat ca atunci cand apas pe maneta de semnalizare fie stanga fie dreapta,practic ii dau comanda sa semanlizeze,releul ticaie de 2-3x semnalizeaza de 2-3-4-5x si apoi NU mai semnalizeaza,si nici sageata din bord nu se mai aprinde in culoarea verde...

Treaba asta nu se intampla mereu,uneori semnalizarea se comporta normal,alteori se intampla ca si mai sus.

Practic,maneta ramane in pozitie de semnalizare,nu "sare" dar numai semnalizeaza.Maneta sare doar cand intorc volanu(lucru normal).

Eu zic ca e releul...voi ce ziceti?...

Multumesc fain...cred ca tre sa cumpar un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face si stanga si dreapta atunci e releul defect. Il gasesti in butonul de avarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al,

Face stanga si dreapta cand nu e cheia in contact fara probleme.Cand e motoru pornit si cand semnalizez(cand am nevoie) ii mai trag niste pumni in bord si-s revine.Bineinteles ca o sa il schimb:).

Mii de multumiri!.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu un Passat din 2009, Confort Line. Problema eset ca uneori imi merge, alte ori nu imi merge semnalizarea stanga spate (doar asta face figuri). Stopul este nou. Este pb de releu sau problema de maneta? Atunci cand semnalizare stanga spate nu functioneaza, releul "blink-ane" repede, ceea ce inseamna ca semnalizarea intr-adevar nu functioneaza, Am si mesaj de eroare pe display-ul de la cluster "Rear left turn light not functioning" sau ceva de genul .... Help ! ! !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care releu?

Functia releului este preluata de centrala electrica . Si maneta iese din discutie. Si cum la passat semnalizarea e pe leduri . cred ca o sa schimbi stopul cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot stopul? fain au inginerit astia de la vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stopul l-sm schimbat ... dar problema a ramas. Pb este altundeva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni.

Am constatat ca semnalizarea pe partea stanga nu functioneaza corespunzator.Sunt momente in care functioneaza bine si momente cand dau sa semnalizez stanga si aud doar tacaitul foarte rapid de la releul de semnalizare din butonul de avarie fara ca insa semnalizarea sau martorul din bord sa functioneze.Mentionez ca toate becurile functioneaza cand pun pe avarie.Dupa ce am parcurs tot forumul am cred ca problema ar fi de la maneta.Intentionez in prima faza sa dau cu spray de contacte electrice inauntrul manetei de semnalizare,urmat de un spray siliconic pt gresare si protectie Deaorece nu am cheie M12 pt desfacerea volanului vreau sa desfac doar capacul inferior al volanului pt acces la maneta,am observat ca am nevoie de surubelnita cruce acolo.Masina e cea din semnatura.

Daca desfac capacul am acces la maneta?

Multumesc anticipat!

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii dai pe langa maneta - levier.

Fa o proba si cu alt releu de semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am studiat am dedus ca pt golf 4 in butonul de avarie se afla doar un singur releu care deserveste atat semnalizarea cat si avriile.Din moment ce avariile merg bine o sa incep mai intai cu maneta.

Totusi as vrea sa desfac capacul de sub volan sa am acces.Daca il desfac am acces mai bine la mufa manetei,in special la contactele manetei?

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai si maneta jos si o desfaci ai acces la contactele ei.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii dai in mufa, nu rezolvi mare lucru... in interiorul ei, trebuie sa ajunga spray-ul.

daca vrei sa o cureti bine, asa trebuie sa ajunga...

post-30007-0-53747300-1349679315_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti schema electrica? Cristi, banuiesc ca o ai, de acolo s-ar putea deduce (cred) care ar fi posibila cauza.

Nu cumva sunt relee diferite pt semnalizare respectiv avarii? Eu suspectez releul,contact imperfect la iesirea spre becuri, dar fara schema e doar o teorie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul este unul singur.... cel din butonul de avarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ii dai in mufa, nu rezolvi mare lucru... in interiorul ei, trebuie sa ajunga spray-ul.

daca vrei sa o cureti bine, asa trebuie sa ajunga...

Inteleg...

Din cate am citit trebuie sa dai jos urmatoarele:

- aibagul(e fixat in doua sigurante,cu acces prin spatele volanului).Pt al demonta in siguranta trebuie demontata borna de la baterie?Masina nu are ESP.

- volanul,am inteles ca trebuie cheie speciala M12,trebuie tinut cont de nr de ture la destrangere iar la strangere sa fie aliniate semnele

- calculatorul de colana cu un torx T8 si o sarma pt nu stiu ce siguranta

- maneta de semnalizare

Citisem pe undeva ca maneta de semnalizare de la golf e capsata si nu are cele 4 suruburi torx(nu stiu de care) pt demontare.

E adevarat?

Mai sunt alte operatiuni pe care le-am omis?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- aibagul(e fixat in doua sigurante,cu acces prin spatele volanului).Pt al demonta in siguranta trebuie demontata borna de la baterie?Masina nu are ESP - Da, iti recomand sa scoti borna, inainte de a te apuca de treaba.

- volanul,am inteles ca trebuie cheie speciala M12 - faci un semn, la strangere, strangi mai mult decat semnul dat.

- scoti capacele de la coloana volan - 2 suruburi cap cruce plus un torx.

- scoti spira volan - ai grija sa nu-i schimbi pozitia.... fiind fara ESP, nu se invarte fara sa-i aspesi pinii... dar ai grija cu ea.

- calculatorul de colana cu un torx T8 si o sarma pt nu stiu ce siguranta Golf 4, nu are asa ceva

- maneta de semnalizare

Citisem pe undeva ca maneta de semnalizare de la golf e capsata - Nu e adevarat - toate se desfac, indiferent de cine sunt produse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, si atunci diferenta o face doar maneta...am inteles.

Nu ramane altceva de facut decat de desfacut maneta, mare atentie la spirala de la volan, sa nu uiti sa reconectezi mufa si cum decapsezi maneta de semnalizare, are mai multe clipsuri si trebuie ceva indemanare sa le declipsezi pe toate in acelsi timp.

Borna trebuie scoasa neaparat pt. ca umbli cu airbagul.

Cele 2 manete sunt prinse una de alta, sunt niste santuri pe ele care intra una in alta, ca sa le desfaci trebuie sa apesi o urechiusa de blocare, de plastic dupa care tragi de o maneta in sus si ar trebui sa iasa (slide off)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Mai am cateva nedumeriri:

- scoti capacele de la coloana volan - 2 suruburi cap cruce plus un torx -De cat e torx-ul?

- scoti spira volan - ai grija sa nu-i schimbi pozitia.... fiind fara ESP, nu se invarte fara sa-i aspesi pinii... dar ai grija cu ea.-ce e spira volan si cum se desface,pinii...ce-s cu ei,de la ce sunt?

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

T 20 ....

spira volan, apare in poza - are 3 cleme - 2 incercuite si mai e una sub ea. - este banda flexibila care face legatura intre cablajul masinii si airbag+claxon. Asa cum o scoti, asa o lasi.

post-30007-0-79380200-1349690647_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de 25, fiind ceva mai mari, dar le gasesti in orice trusa de scule minimala.Daca nu afli pana deseara iti spun 100%, sincer nu ma uit ce torx iau in mana cand desfac:)

Acest pin (parca e numai 1) de plastic care are rolul ca atunci cand scoti volanul sa nu mai fie apasat si sa se blocheze spirala ca sa nu o mai poti roti accidental pana cand o remontezi, sa ramana pe acceasi pozitie. Important e ca nici volanul sa nu il misti cat timp e scoasa aceasta spirala.

Ca sa intelegi, in acea carcasa e o spirala de circuit de ala stil banda, care e infasurat si asigura circuitul intre claxon, airbag...in momentul cand tu invarti de acea spira cand e dat jos de pe masina, e posibil sa nu o pui in aceeasi pozitie care permite sa iei de volan maxim de cursa stanga - dreapta, moment in care dai maxim de volan aceasta sa se tensioneza pea tare si sa se rupa.E greu de explicat dar te prinzi despre ce vorbesc daca ai putina imaginatie.

LE: am postat de-odata cu Florin

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu-i bai...

oricum, sa trecem si la practica, acum ca are toate informatiile necesare.

Da, nici eu nu mai mai uit la ele... vin singure la mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatii.

O sa trec la treaba cat mai repede posibil.Acum m-am convins 100% ca e din maneta deoarece cand dau sa semnalizez stanga si nu merge(tacaie releul incontinuu) nu trebuie decat sa trag de maneta inspre volan( ca si cand dai flash-uri) si semnalizarea isi revine.Sper doar sa fie contacte imperfecte nu si piese mobile uzate deoarece acest lucru presupune schimbarea manetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!