Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Tocmai ce am cantarit masina (de data asta cele 4 cantare erau intr-un plan perfect orizontal) si spre surpriza mea, masina este echilibrata aproape de perfectiune stanga-dreapta :

Greutate masina + rezervor plin :

FS : 446kg

FD : 449.5kg

SS : 262kg

SD : 262kg

Greutate masina + rezervor plin + sofer :

FS : 480kg (+34kg)

FD : 460.5kg (+11kg)

SS : 289.5kg (+27.5kg)

SD : 273 (+11kg)

Rezulta de aici ca eu am 83.5Kg iar masina un total de 1503kg. Distributia greutatii fata-spate este 63:37 ceea ce e decent dar se vede ca ar trebui putin usurata fata sau ingreunat spatele ! Pentru o echivalare cu calculele anterioare de greutate unde aveam benzina 55% avem asa > 1L benzina are in medie 0.75kg. 55% din 55L cat are plinul ar insemna 30.25L iar acum aveam cam 52L in rezervor (aproape plin). Diferenta ar fi cam de 22L, ceea ce ar insemna 16.5kg. Greutatea estimata dupa ultimul calcul era de 1492.5Kg iar din masuratoarea exacta ar iesi 1503-16.5 = 1486.5kg (probabil este atat deoarece nu am considerat si faptul ca am mai slabit eu 5kg si de aia e mai mica decat estimatul)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In urma incidentului de la ultimul Hungaroring, am decis sa merg cu platforma de acum incolo (costuri similare, protectie mult mai buna) iar pentru ca, oricat de mult am tinut la sistemul audio, nu mai am cand sa ascult la el, am scos tot pana la ultimul fir. Exceptand portierele pe care nu le-am dat inca jos pentru ca necesita inlocuirea cu unele OEM, sistemul audio cantareste 33kg (sculele + cablurile). Astfel masina are acum 1503-33 = 1470Kg cu mine si plinul facut. Din portiere astept o scadere de inca 15-20Kg, ocazie cu care ma voi apropia de 1450Kg !

Link către comentariu

Capota carbon + usi de fibra + haion de fibra + geamuri de plexi + un rollcage! :)

Link către comentariu

Muti sunetul pe Polo sau il scoti la vanzare? Oricum, :icon_thumleft: pt decizie!

Link către comentariu

Voi pune o parte pe Polo iar restul se vinde. Haion de carbon nu pun ca spatele nu mai trebuie usurat cu nici un chip. Voi pune capota carbon ventilata, eleronul si un sway-bar de 28 in locul celui de 26 de pe fata !

Link către comentariu

salut! imi poti spune numele service-ul de pe B vacarescu sau un nr de tel pt a face o programare (tot pentru o geometrie).

Link către comentariu

Ce glume are doctorul... :))

Una peste altul, sper sa rezolvi cat mai repede problemurile, sa faci ce ti-ai propus si sa te vedem in actiune.

PS: why the fuck nu raspunzi la telefon?!

Link către comentariu

@Zyx: nu-s glume ma :D

A mea trage la fel si tot de-acolo i se trage...

Link către comentariu

Zyx, am uitat sa te sun inapoi atunci. Inca nu a fost desfacut motorul asa ca nu stiu ce ma gasim. Turbina arata bine dar sunt ceva urme in cilindri ceea ce arata faptul ca s-au dilatat pistoanele foarte taresi au frecat in pereti. In cel mai rau caz, vor trebui schimbate si pistoanele ! :(

Link către comentariu
Master_Blaster

Nasol, imi inchipui ca o sa faci upgrade la tot ce inlocuiesti, asa ai garantia ca nu o sa mai ai probleme. Masina are ceva km si motorul e fortat daca vrei sa o faci track car e f bine ca desfaci motorul. Si sa inlocuiesti absolut tot ce pare un pic dubios chiar si maruntisuri ca sa nu mai ai surprize cand esti pe circuit.

Ma bucur ca ai renuntat la sistemul audio mai ales ca nu era unul simplu. Track car si sistem audio hi-end nu se prea pupa.

Link către comentariu

Surprize pot aparea oricand. Daca se mai rupe vreun furtun, se pot duce la fel de usor si pistoanele forjate din cauza caldurii excesive. Degeaba tin ele 1000CP daca supraincalzesti motorul.

Zyx, lumea mai are si treaba. Pare chiar asa imposibil sa ma fi prins ocupat cu toate 3 telefoanele ?

Link către comentariu

Masina are ceva km si motorul e fortat

masina lui are putini km, pt un GTI modificat. nu km sunt problema.

stiu GTI cu K04 cu >220 000 km mersi tare si nu a intampinat prb lui.

si fusco stie cum merge GTI ala ca are doar P R si SuperSport la cutia DSG :)))

Link către comentariu

Si....ghinionul continua > 2 din 4 pistoane sunt compromise asa ca probabil voi lua pistoane forjate pentru ca tot costa cam cat cele OEM !

Link către comentariu

Probabil pentru ca merg de minune cu IE rods. Vad ca fac si pe compresie stock de 10.5:1 asa ca probabil voi merge pe varianta asta pentru ca nu vreau sa mai umblu si la soft dupa aia !

Link către comentariu

ba ce ghinion.... imi pare rau varule. e doar o piedica in calea proiectului perfect. incet si cu rabdare o treci. :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!