Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

asa varule.

ai dreptate cu surge-ul..se simte rau de tot sub 2500-3000 si la mine. si pe langa turbina afecteaza si ambreiajul.

daca-ti patineaza ambreiajul, ma jur ca te iau la mine..bad luck brothers..doamne fereste

Link către comentariu

Am auzit si o aseara evacuarea si suna foarte bine. La drumuri lungi insa e posibil sa fie deranjanta.

Link către comentariu

Stai asa ca eu n-am inteles, ai schimbat compresorul de A/C cu altul mai usor sau ai renuntat complet la el ?

Link către comentariu

am dat o cautare pe net...surge stiam ca este atunci cand intra brusc turbina, iar voi vorbiti cred despre turbo flutter,atunci cand aeru se intoarce si loveste in palele turbinei,daca deconectezi DV-ul de exemplu obtii acest fenomen,sau daca ai DV-ul stricat.

 

Si eu il mai aud uneori ca un sunet de " flu flu flu" cand eliberez acceleratia,dar foarte rar,in urma eliberarii pedalei dupa o acceleratie usoara,nu WOT. Se auzea mai proeminent cand aveam DV-ul cu membrana inainte.

 

Eventual postati un filmulet sa ma luminati si pe mine despre ce sfarait vorbiti voi  :D

Modificat de golfix
Link către comentariu

Nu are nici o legatura fluieratul ala la eliberarea acceleratiei cu f;luturatul de pe acceleratie ce apare mai ales cand dai talpa de la ture mici, il avem si pe ala si se aude la cei ce au CAI. Compresssor surge se simte mai ales la k04, pe k03 nu prea il simteam asa ca depinde ce turbo ai !

 

Quattro, nu-mi fac mari griji, am luat-o pentru distractie personala si nu in scopuri comerciale asa ca o voi folosi mai mult pe campuri sau prin locatii retrase. Daca totusi voi avea nevoie, taxa e de 70Euro si o pot folosi linistit apoi !

 

Revenind la ale noastre, poze cu cele 2 evacuari pentru a se vedea diferentele de traseu. Referitor la calitate, imi doresc ca noua evacuare sa aiba aceeasi calitate cu Milltek care arata impecabil dupa 5-6 ani de utilizare in toate conditiile !

 

12952847983_8ce78e22a0_b.jpg

custom 3''_17 by fuscobal, on Flickr

 

12952847133_65bef4e886_b.jpg

custom 3''_18 by fuscobal, on Flickr

 

12953132574_ab08b388b8_b.jpg

custom 3''_21 by fuscobal, on Flickr

 

12952845093_fb87e9effc_b.jpg

custom 3''_24 by fuscobal, on Flickr

 

12953130414_dee7257375_b.jpg

custom 3''_25 by fuscobal, on Flickr

 

12952699265_54c61f8e28_b.jpg

custom 3''_26 by fuscobal, on Flickr

 

12952698285_3f7b451763_b.jpg

custom 3''_31 by fuscobal, on Flickr

 

12953127094_435a4b74d0_b.jpg

custom 3''_33 by fuscobal, on Flickr

 

12952839933_da6991afba_b.jpg

custom 3''_35 by fuscobal, on Flickr

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Senior, yo soy muy feliz que tu sei contento !

Evacuarea e facuta de Tavi de la All custom tuning !

PS : Milltek este de vanzare. Daca cineva este interesat, discutam pe PM !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Dap, lucreaza foarte ingrijit iar tobele sunt true 3" (m-am si uitat prin ele inainte sa le sudeze pe teava). Traseul e facut doar din teava dreapta si coturi de 90 si 45, fara teava indoita la cald si fara imbinari prin suprapunere (cu colier). Singura imbinare este intre downpipe si cat-back prin acele flanse pentru turbulente reduse la minim !

Link către comentariu

Asa e si a mea, cu coturi, fara indoituri. Eu am doar de 60mm.

Link către comentariu

Am si eu o intrebare...daca ai eliminat izolatia fonica de sub capota... se simte in vreun fel in cockpit? a devenit mai pronuntat sunetul motorului?

Link către comentariu

Am si eu o intrebare...daca ai eliminat izolatia fonica de sub capota... se simte in vreun fel in cockpit? a devenit mai pronuntat sunetul motorului?

 

Se aude ceva mai tare dar la cate zgomote am eu pe acolo nu prea ma mai intereseaza ! Astazi am facut si loguri si ceva acceleratii si cu inca 2 persoane in masina scoteam cam aceiasi timpi pe care-i scoteam singur inainte !

Link către comentariu

Pai unde ai pus inca 2 pasageri? Eu parca vazusem ca ai sudat roll-cage-ul. Sau se poate scoate?

Link către comentariu

Nu se poate scoate...am avut un pasager contorsionist in spate :)

Link către comentariu

Pai face vreo 3.8bar dar are duty cycle vreo 50-60% abia...deci mai poate mult da cred ca e nevoie si de controllerul de TT-RS ... o sa ma mai interesez

Link către comentariu

Reiau ceva masuratori de timp facute prin 2008, cand inca eram cu ambreiajul cu volant double mass si schimbam mai repede

 

100-160kmh in IV > 

Stock > 11.2s
Stage 1 > 10.2s
Stage 2 > 9.2s
Satge 2+ > 8.8s
Stage 3/4 > 6.5s

Stage 3/4 cu update soft > 6.0s

80-120kmh in III >

Stock > 4.7s
Stage 1 > 4.5s
Stage 2 > 3.9s
Stage 2+ > 3.7s
Stage 3/4 > 3.1s

100-200kmh in IV + V >

Stock > 27s
Stage 1 > nu am masurat
Stage 2 > nu am masurat
Stage 2+ > nu am masurat
Stage 3/4 > 14.2s

Stage 3/4 cu update > 14.0s

 

Nu am masurat inca 80-120kmh . Diferentele fata de atunci sunt mai mult ca sigur din minusul de greutate (masina cu 200kg mai usoara acum). Pe de alta parte, 100-200kmh e aproape la fel din cauza celor 2 schimbari extrem de lente (probabil pierd cam o secunda doar pe 2 schimbari). Spre exemplu, 100-160in tr.4 este in 6.0s iar 100-160 in 3+4 unde masina trage mult mai tare dar apare o schimbare este tot 6.0s !

Link către comentariu

O sa mai fac si eu odata... ultima oara aveam sub 9 100-200...

Link către comentariu

da.. mi se pare enorm ce scoti tu.. de ex: rs4 4.2 are 11.2 s 100 200... si cred ca stii si tu ca e slaba ca si acceleratie linie dreapta..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!