Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Pai de aia am zis ca pun 2 tobe ... Pentru reducerea zgomotului si a rezonantelor. Practic 2 tobe am si acum doar ca e diametrul putin mai mic si am si catalizator acum !

Link către comentariu

Evacuarea de o ai acum nu e free flow. Cand o sa ai true 3" o sa fie mai galagioasa. Probabil ca o te obisnuiesti.

Un downpipe cat-less de 3" ar fi fost de ajuns zic eu...

Link către comentariu

E ok ca pui doua tobe, dar daca pui o toba finala cu 3 inch perforat inauntru va fi extrem.

Cum spune si Teff, un de cat la downpipe ar fi de ajuns.

 

Oricum, cel mai bine fa un test, downpipe de cat , intermediara 3 inch, toba finala 3 inch.

Link către comentariu

Cel mai bun exemplu a fost S3-ul meu. Aveam Milltek de-cat non-res cu DP de 3", si era perfect.

Cum am pus evacuare facuta de Revo cu finala full 3", suna oribil....

Link către comentariu

Om vedea ce-o iesi ca timp de teste n-am. Duc masina si o las la montaj. Important e sa am traseu liber si egt-uri mai mici pentru longevitate. Pe circuit am fost si anul trecut, cat de des sa merg ? :) Anul asta nu s-au afisat inca datele ptr Hungaroring iar la Nurburgring merg sa inchiriez la inceput de mai :)

Link către comentariu

Am apucat astazi sa fac la repezeala cateva acceleratii si 2 masuratori cu vag-com pe 100-160kmh. Atunci cand am trecut la stage 3, timpul era de 6.5-6.6s, dupa care pompa a inceput sa imbatraneasca si timpul a crescut la 6.8s inainte de schimbare (nu pare mare diferenta dar la 100-200kmh devinde mult mai mare si in plu pompa mea obosea pe circuit dupa cateva minute si mergea din ce in ce mai slab. Astazi, am avut un 6.3s dar tot ar fi trebuit sa fie mai mic avand in vedere cele 200kg in minus fata de acum 4 ani !

Link către comentariu

Nu ma prea mai intereseaza nici un fel de dyno...tot acceleratiile imi spun cat de tare trage masina :) . Dupa evacuare si update de soft o sa mai fac niste acceleratii cu vag-com sau poate un V-Box !

Link către comentariu

Evacuarea cea noua este pe masina si spre surpriza mea este mai usoara cu vreo 6kg (18.5kg vs 24.5kg la Milltek). Nu mai este catalizatorul dar sunt 2 tobe acum iar grosimea tevii este tot de 1.5mm ca si la Milltek. Traseul este mult mai direct iar sectiunea de 3"(76mm) se pastreaza peste tot. La Milltek am masurat 2.75" (70mm) in mare parte dar cu cateva ingustari la 2.65" (67.5mm) si nu stiu daca o mai fi ceva restrictie prin tobe.Plusul sectiunii noii evacuari fata de sectiunea cea mai mica de la Milltek ar fi de 28% (deloc neglijabil). Avand in vedere cele 2 tobe, zgomotul a ramas similar cu Milltek ca si intensitate. Urmeaza un mic update de soft si vom vedea unde ajungem. Pozele urmeaza mai tarziu !

 

Reiau putin cura de slabire de acum cateva pagini :

 

- Radiator apa aditional + ghidaj aer > 1.1kg (si cu furtunele ce apar in plus ajunge pe la 2-2.5kg)

- THS > 11.9kg pentru core si inca aproximativ 0.5kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar avea cam 12.9kg)

- Forge Twintercooler > 5.2kg pentru core si cam 1kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar fi cam 7.2kg)

- S3 intercooler > 7.6kg

- S3 + Forge > 14.8kg (dupa cum se poate vedea castigul in greutate din inlocuirea intercooleror de S3 si Forge cu cel THS este de aproximativ 2kg care ulterior se pierd prin adaugarea radiatorului suplimentar de apa)

- Compresor aer conditionat + furtun > 6.3kg

- Radiator aerconditionat > 3.1kg

- Furtune aditionale aer conditionat + freon + ulei instalatie > aprox. 3kg

- Roll-cage > 22kg

- Centuri > 4kg

- Diferenta greutate fete usi > 16kg

- Diferenta Evacuare 3" custom > 6kg

 

Ramasesem la 1467.5kg (cu sofer si plinul facut). Acum avem cam 1461.5kg !

Link către comentariu

Probabil ca noua versiune de soft va face o diferenta mare.

Pentru comparatie, eu fac 100-160 in 5.8s, iar tu ar trebui sa fii mai rapid.

Link către comentariu

Pai poti sa faci 100-160 doar in 4 ? ... ca tu ai DSG si isi da inferioara singur si pe manual cand pui talpa la sub 100kmh

PS : Softul e pe masina si pare sa traga foarte tare dar ploua aseara si patina in toate treptele cu semislickuri (sper sa nu fi patinat ambreiajul)

PS2 : Evacuarea e aproape ca Milltek la relanti si pana in 3000rpm dupa care incepe sa urle mult mai tare !

Link către comentariu

Eu am extras cifra din timpul 0-160, care la mine e 10s.

Am masurat si din mers 100-160 si e tot pe acolo.

Cat despre schimbari, nu am fost atent. Probabil ca 100-160 la mine il face in 2 si 3.

Link către comentariu

Ai curaj sa testezi o asa masina cu semislickuri la ce ploaie e in oras de cateva zile... :)

 

@JUG, tie nu-ti schimba in a 3-a chiar inainte de 100 si a 4-a pe la 140-150?

Link către comentariu

Pai zi asa man ... Aia e acceleratie, nu repriza. Eu fac 6.3s doar in 4 ... In 3+4 si daca as putea schimba la fel de repede ca tine sigur as avea mult sub 6s

Tudor, n-am testat nimic ca e imposibil iar frana e 0 pe ploaie in caz de nevoie. Am accelerat scurt in reprize de cate 2-3 secunde aseara.

Link către comentariu

Eu am asa, vad:

 

0-~60           I-a

~60-~95       II-a

~100-~140   III-a

~140-~170   IV-a

Link către comentariu

Pai da, asta zic ... Tu ai 100-140 pe 3, eu tot pe 4. La mine pe 4 la 100kmh abia trage ca e subtutata si mai e si acel compressor surge al turbinei (sfaraitul pe care-l auzi pe filtrul de aer la ture medii)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Cum sa fie subturata la 100kmh in 4? La mine si in 5 era in jur de 3000 rpm :))

Link către comentariu

Crede-ma ca e subturata si e acel compressor surge. Abia pe la 130kmh incepe sa traga tare !

Link către comentariu

Si la mine se aude sfaraitul acele pana in 3500 rpm. Ce anume se intampla atunci???

Link către comentariu

daca nu o pui in miscare pentru intalnire, sa vezi ce meci ai cu mine (&Rex&Ov&Aci&company)...

Link către comentariu

Robi, cauta "compressor surge" ... E o caracteristica a turbinei si o observi si pe logul de aer ca o oscilatie mare (g/s)

Bogdane, doar in golf incape drona :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!