Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Ai tu vreo pista privata prin curte sau la care te referi ? :)))

Link către comentariu

Pai am zis mai sus ca am si gopro pentru filmari secundare. Adica o sa filmez paralel cu ambele. Cu gopro filmez interiorul sau in spate !

Link către comentariu

Pai cu asa echipament profi si cu o editare la fel de profi, vrem sa vedem si noi niste rezultate. ;)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Echipamentul o fi profi dar nu sunt eu :)) Incercam sa punem 2 canale video in Sony Vegas. Sa zicem ca filmam cu Canon-ul in fata si cu gopro fie in spate, fie pilotul + copilotul si punem canalul 2 undeva in coltul imaginii !

Link către comentariu

Reiau putin cura de slabire de acum cateva pagini :

 

- Radiator apa aditional + ghidaj aer > 1.1kg (si cu furtunele ce apar in plus ajunge pe la 2-2.5kg)

- THS > 11.9kg pentru core si inca aproximativ 0.5kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar avea cam 12.9kg)

- Forge Twintercooler > 5.2kg pentru core si cam 1kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar fi cam 7.2kg)

- S3 intercooler > 7.6kg

- S3 + Forge > 14.8kg (dupa cum se poate vedea castigul in greutate din inlocuirea intercooleror de S3 si Forge cu cel THS este de aproximativ 2kg care ulterior se pierd prin adaugarea radiatorului suplimentar de apa)

- Compresor aer conditionat + furtun > 6.3kg

- Radiator aerconditionat > 3.1kg

- Furtune aditionale aer conditionat + freon + ulei instalatie > aprox. 3kg

- Roll-cage > 22kg

- Centuri > 4kg

- Diferenta greutate fete usi > 16kg

 

Ramasesem la 1457.5kg din care scadem fetele de usi si la care adaugam roll-cage si centuri. Avem aproximativ 1457.5 - 16 + 22 + 4 = 1467.5kg (cu sofer si plinul facut). In principiu cam pe aici ramane masina. Poate daca am vreun exces bugetar incerc o capota de carbon si ceva geamuri de lexan (le-am vazut pe ale lui Teff si au vreo 10kg toate lateralele + haionul doar ca-s prea elastice si nu-mi dau seama cum se comporta in mers la viteze mari) !

Link către comentariu

11 aveau ale mele dar alea stock parca aveau 3kg. Daca au 2kg si mai bine :)

Link către comentariu
  • Administrator

cand ai cantarit fetele de usa OEM aveai un pachet de guma si cheia de 13 in buzunarul de pe usa ? :))

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ieri am reusit sa montez si pompa de TTRS cu o mica modificare a plutitorului, fara de care ar fi indicat aiurea nivelul de benzina. Urmeaza evacuarea pe 3" cu 2 tobe si fara catalizator dupa care un update de soft (softul actual are 5 ani si e prima versiune aparuta pentru k04)

 

Galben > pompa TTRS

Albastru > pompa OEM

 

12679020034_fe9a1949b4_b.jpg
IMG_7678 by fuscobal, on Flickr

Link către comentariu

Nu, una va fi pe tunel si una in lateralul rezervorului, tips-urile iesind in acelasi loc ca si acum. Pun 2 pentru zgomot si rezonante mai mici !

Link către comentariu

Este 2.75" si se pare ca sunt local si ingustari la coturi de pana la 2.5". Acum va fi un true 3" cu diametru constant all over (inclusiv in tobe) !

Link către comentariu

Nu pun Milltek ci o fac custom, cu un traseu mai direct (mai putine coturi). De Milltek am fost extrem de multumit pana acum atat ca sunet (silentios la relanti si ture mici cum imi place) cat si ca fiabilitate (are 5-6 ani si daca sterg toba cu carpa e ca noua !!!). Imi doresc eu ca noua evacuare sa fie la fel de fiabila ca asta (inox de puritate mare si tobe groase in carne ce nu se dezmembreaza la temeraturi mari sau socuri)

Link către comentariu

Fusco, iti recomand sa faci mai intai un test cu o toba finala true 3 inch. S-ar putea sa ti se para sunetul si rezonanta mult prea tare. Mai ales daca intentionezi sa mergi pe roti pana la un track day.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!