Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

bv varule. asa tre sa arate! vezi..acum intelegi ca ai prea multe usi ?:P

 

cogdao, nu mai e daily driver demult timp Golfu' :)

Link către comentariu

Pai am pastrat si centurile stoc, nu merg cu astea in oras. Am mers ieri cu ele de curiozitate si e groaznic in oras > nu poti sa te intorci sa te asiguri in punctul mort sau in intersectii cu unghi ascutit, nu ajungi nici macar sa-ti inchizi usa daca e deschisa maxim :)

Link către comentariu

daca tot nu e daily si ai mers pe performante , de ce nu treci la o dieta mai drastica? gen mocheta (in spate ca oricum e degeaba), fete de usi,cotiera (din ce vad in poze nu mai ai cum sa o folosesti cu scaunele astea).

Link către comentariu

daca tot nu e daily si ai mers pe performante , de ce nu treci la o dieta mai drastica? gen mocheta (in spate ca oricum e degeaba), fete de usi,cotiera (din ce vad in poze nu mai ai cum sa o folosesti cu scaunele astea).

Mocheta o tine pt estetic banuiesc. Si nu cantareste atat de mult. Din cate il stiu pe fusco, nu se duce chiar in extrema extremelor.

Link către comentariu

ma refer la mocheta ce vine in spate. de estetic nu cred ca poate fi vorba, atata timp cat nu mai e acoperita de bancheta si se vede deja tabla.

cand vrei performante maxime, cum vad ca el cauta, faci sacrificii la aspect,confort.

ma gandesc...scaunele,centuri, roll-cage, deja este orientata spre circuit 90%

Link către comentariu

Cred ca daca tot trebuie sa mai faca scadere de greutate, nu din spate e problema, ci in fata, pentru a se apropia cat mai mult posibil de raportul de greutate ideal, 50:50. Normal, la o masina cu tractiune fata nu e posibil, mai ales ca s-a pornit de la o masina stoc. Nu mai stiu istoricul masinii, dar sigur se mai pot renunta la multe lucruri nefolositoare de la motor, cum ar fi compresorul de clima.

Link către comentariu

nu mai are compresor de clima. iar mochetele pe spate, probabil vor zbura...desi si cu ~1kg... aditional nu e crima.

Link către comentariu

Nu face performanta daca scoate cotiera si mocheta... O sa aiba nevoie de cotiera la drum lung.

Pentru extrem, putea sa mute ansamblu pedalier si scaunul cu 30cm mai in spate (acuma deja e tarziu), capota carbon si modificari mult prea scumpe pentru a fi viabile

Link către comentariu

Lasati omul in pace... :P

 

Ca idee, nu cred ca o distributie 50:50 e cea mai buna idee pt FWD. Un Renault RS are ceva gen 65:35 si toata lumea il lauda pt agilitate si sasiu. Ai nevoie de greutate pe puntea motoare, orice ai face.

Link către comentariu

[...] am schimbat toate becurile la interior + numarul de pe spate cu leduri

Aha, la colegul Jaf? Ca te vazui sambata seara parca prin zona. Ai trecut pe langa mine in sens opus.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Lasati omul in pace... :P

 

Ca idee, nu cred ca o distributie 50:50 e cea mai buna idee pt FWD. Un Renault RS are ceva gen 65:35 si toata lumea il lauda pt agilitate si sasiu. Ai nevoie de greutate pe puntea motoare, orice ai face.

agilitatea nu se obtine doar din raportul de greutate. daca megane-ul RS ar fi avut 50:50, atunci ar fi avut agilitatea crescuta. greutate pe puntea fata, oricum ai, pt ca acolo e motorul. dar un 50:50, ajuta mai mult decat un 65/35 pe FWD. da fapt 50-50 ajuta, indiferent ce punte motoare ai.

Link către comentariu

are baterie mica, in fata

Mica, mica dar tot are 12 Kg... Inseamna aproape 1% din greutatea totala a masinii care se poate duce de pe fata pe spate...

Link către comentariu

50:50 NU este optim pentru FWD. S-au facut diverse experimente si au mers mult mai prost decat 60:40. Cotiera este perfect functionala si folosibila la fel ca si cu scaunele stoc (accesul nu e influentat de noile scaune). Mocheta, plafonul, fetele de usi le-am pastrat pentru ca totusi trebuie sa gasesc un compromis intre track si mersul pe strada pana acolo. Sa mergi 8-900km pana la Hungaroring fara pic de antifonare (auzi toate pietrele lovindu-se pe sub masina) nu e tocmai ok iar castigul de performanta ar fi minim. Greutate multa se poate scoate din : capota (7-8kg cu minim 500Euro pentru o capota lucrata mediocru), sinele mobile Recaro inlocuite cu prinderi fixe (15kg din ambele), fete de usi (cam 12kg din toate 4 lipsa)...Pana una alta problema mea majora este la schimbarile de viteze (cutie/ambreiaj) iar masina nu mai trage cum trebuie (dupa logurile de aseara se pare ca pompa de joase e pe duca, restul arata ok). Alte imbunatatiri ce se mai pot face dar cu bani multi :

 

- Suspensie Ohlins, Bilstein clubsport sau AST > costa de la 3500 la 7000Euro dar au arcuri liniare si controlul ruliului mult mai bun decat B16

- Cutie secventiala > minim 12.000Euro pentru una facuta de Kavs motorsport pentru cutia 02Q de pe GTI

- Marit distanta dintre roti, ceea ce implica latit toate 4 aripile cu vreo 5cm, alte roti cu ET mai mic si J mai mare, posibile probleme la planetare...

- Modificarea geometriei cu camber plates, marire caster, modificarea inclinarii bratelor pentru roll center mai sus...

- Slickuri in loc de Semi > o investitie decenta ca bani dar cere platforma daca nu vrei sa te certi cu politia si solicita articulatiile destul de rau

- Aerodinamica extrema > nu mai mergi deloc pe strada cu masina, poate ajunge sa arate extrem

Link către comentariu

Dap, sunt multe dar nu pot merge chiar asa extrem atata vreme cat mai ies si prin oras cu ea din cand in cand !

Link către comentariu

Nu are rost sa mai bagi atat de multi bani in plus (gen suspensie si cutie cum zici). Mai bine renunti la GTI si te orientezi spre o alta masina cu totul. Si nici asta nu are rost la cat efort, timp si bani ai bagat in masina.

Link către comentariu

Asta faceam oricum ca e cea mai urgenta !

 

PS : Am schimbat toate suruburile de la Scaunele Recaro deoarece erau foarte moi si dupa 4-5 desfaceri deja erau terminate si abia am mai scos cateva dintre ele. Inlouitoarele lor sunt de la Fabory si mult mai dure. Pe 12 suruburi de duritate 12.9 am dat 12 RON. Italienii de la Recaro nu s-au obosit sa puna niste suruburi calumea la scaune de 1000E/bucata (cu sina mobila). Nu ma mira avand in vedere ca mi-am fabricat singur flanse distantiere mai mari ca sa vina scaunul + sina la pozitie pe gaurile masinii. Desi sina a fost comandata pe codul masinii, cu flansele lor, scaunul statea atat de tensionat incat nu-l puteai misca pe sina !!!

Link către comentariu
  • Administrator

Foarte bine arata scaunele .. .astept o tura stand in dreapta si-ti intorc serviciul in RS-ul meu :)

Link către comentariu

Clar te servesc Dragos...speram la primavara si poate chiar si la noi spre sfarsitul anului daca se misca astia odata !

Link către comentariu
  • 1 month later...

TT-RS low fuel pressure pump > sper sa nu mai fie probleme vreodata cu presiunea pe joase acum ! Sper de asemenea ca controllerul stock sa se pupe bine cu pompa cea noua si sa nu se arda (se pare ca e cam loterie aici din ce raporteaza oameni de pe tot mapamondul)

 

jzqh.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

Manfrotto roll-cage mount for large cameras & DSLRs

 

zs3v.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

r24v.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

De asemenea am luat si un GoPro 3+ pentru filmari secundare in masina si pe o drona (daca imi dau voie colegii de la Hungaroring sa ridic drona de la sol in zona circuitului ar putea iesi niste filmari interesante)

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Eu cred ca tu vrei sa bati recordul si nu stii cum sa filmezi mai bine :))

 

Trebuie sa mergem pe pista privata sa vedem daca te ajuta pompa!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!