Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Fix de asta nu-mi mai ardea ! O sa vad daca gasesc una decenta si la un pret omenesc (maxim 7-800Euro). Am renuntat la ideea ventilatiilor din capota pentru ca Bildon costa o avere si VWR nu mai fabrica dar macar sa fie una simpla din carbon uscat si care sa poate fi vopsita (nu vreau sa se vada textura de carbon) !

Link către comentariu

Fusco, exista in tara oameni care fac lucrari ca lumea si pui fantele unde vrei tu. Totul la un pret rezonabil.

Link către comentariu

Nu m-am referit la ce te-ai referit tu :)) Faceam o constatare care ar fi trebuit s-o stie :)

Link către comentariu

Nici eu nu m-am referit la ce te-ai referit tu. :)

Faceam o completare lui Fusco vis-a-vis de faptul ca mai sunt si altii in afara de Marinu(crezand ca el stia deja de Marinu).

Link către comentariu

Bai Doctore, Avand in vedere ca ma stiu de-o viata cu Marinu cred ca stiu destul de bine ce face si ce nu. Jug, da si tu ceva recomandari pe PM daca ai !

Link către comentariu

Finally za cusca is here. Saptamana viitoare o urc pe masina. Intre timp am cantarit-o si are 18.5kg, adica cam cat am scos din usi :)

Link către comentariu

Si calculele...unde sunt? :))

Modificat de nervoss
Link către comentariu

E pe principiul "Trust me i'm an engineer" :P

Modificat de saibot
Link către comentariu

Cum adica?! N-ai calculat la ce forte de impact rezista, ce grosime trebuie sa aiba teava si cate puncte de sudura trebuie facute? :winter:

Link către comentariu

Teava trebuie sa aiba fix grosimea la care o vand aia ca nu e custom :lol:  ...idem cu punctele de sudura iar la fortele de impact depinde de punctul si directia vectorului forta aplicat. Greu de calculat fara programe de element finit si un computador extrem de performant :D

Link către comentariu

Pai si cate kg are si cu cat scade performanta dinamica a masinii? Si cu cat % schimba raportul greutare fata/spate si/sau stanga dreapta? Si printr-o interpolare exponentiala patratica la ce sa ne asteptam? :))

Link către comentariu

Teava trebuie sa aiba fix grosimea la care o vand aia ca nu e custom :lol: ...idem cu punctele de sudura iar la fortele de impact depinde de punctul si directia vectorului forta aplicat. Greu de calculat fara programe de element finit si un computador extrem de performant :D

Da, dar daca tii cont de fortele vectorial-imperiale din universul paralelo-danubiano-pontic, te vei trezi in situatia in care forta aplicata tangential in 2 puncte concentrice pe suprafata masinii tale, va deforma falia spatiu-timp conform teoriei relativitatii al lui Einstein. Si asta rezulta in deformarea extorsiunii casei intr-o apa, si nu vei mai putea dormi cu sotia.

TEFF

Link către comentariu

V-am zis io ca ati vazut prea multe filme :) Dupa ce pun cusca, la urmatoarea cantarire postez din nou raportul de mase fata-spate !

Link către comentariu

Hehe, crezi ca se pune asa usor ? O sa modific radical cusca pentru ca e prea slaba asa cum au gandit-o aia !

Link către comentariu

.idem cu punctele de sudura 

 e prea slaba asa cum au gandit-o aia !

trebuiau sa faca niste cordoane de sudura, nu? :D

Link către comentariu

Exact...o sudez eu acum peste tot pe unde-s suruburi si mai adaug o bara orizontala. In afara de cele 4 puncte de prindere (podea, in spatele scaunelor si contra-aripi) ar mai trebui sudata si de stalpii centrali (in zona centurilor fata) si atunci rigiditatea ar fi intr-adevar foarte mare. Momentan totusi n-o sa sudez acolo !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Roll-cage-ul este pe masina. Am sudat peste tot, mai putin unde se imbina X-ul cu U-ul la partea de suspentru ca ardeam plafonul. Am ranforsat si cele 4 prinderi ale roll-cage-ului pe masina si am legat centurile pe bara din spate adaugata de noi la fata locului (cea care lipsea din kitul Wiechers). Din pacate centurile aveau doar inelele de prindere cu surub dar nu si piulitele speciale cu saiba sudata pe ele. Astazi am luat si piulitele si le voi suda de caroserie in partea din spate a scaunelor. Revin cu poze cand totul este gata !

 

Greutate totala adaugata : Aproximativ 18.5kg (roll-cage Wiechers) + 4kg (centurile) + 5kg (bara orizontala adaugata de mine) =  cam 27.5Kg !

 

PS1 : Pe aceasta bara din spate, in afara de centuri va mai sta si un suport de prindere pentru camera video !

 

PS2 : Va urma in scurt timp o noua cantarire pe cele 4 roti si cam pe aici va ramane masina ca si distributie de mase ! (ultima cantarire arata F:S un raport de 63/37, adica destul de grea pe fata )

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am montat si centurile si am schimbat toate becurile la interior + numarul de pe spate cu leduri

 

10786847504_717406f479_c.jpg
IMG_7261 by fuscobal, on Flickr

 

10786756926_297a446b56_c.jpg
IMG_7262 by fuscobal, on Flickr

 

10786980303_fd64de19cb_c.jpg
IMG_7263 by fuscobal, on Flickr

 

10786753486_8a007d4049_c.jpg
IMG_7264 by fuscobal, on Flickr

 

10786752006_1b1d17d704_c.jpg
IMG_7265 by fuscobal, on Flickr

 

10786839304_66ca4a7f21_c.jpg
IMG_7266 by fuscobal, on Flickr

 

10786748066_906165f176_c.jpg
IMG_7268 by fuscobal, on Flickr

 

10786746366_447b1b17bc_c.jpg
IMG_7272 by fuscobal, on Flickr

 

10786969643_dba0924d2f_c.jpg
IMG_7275' by fuscobal, on Flickr

 

10786968543_69b645705a_c.jpg
IMG_7278' by fuscobal, on Flickr

 

10786831604_5d1cbc2cfe_c.jpg
IMG_7280 by fuscobal, on Flickr

 

10786742016_194757ce1f_c.jpg
IMG_7281 by fuscobal, on Flickr

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!