Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Silviu dar ai 250 de cai frumpsi nu fitosi :) bravo Fusco frumoase pozele!

Link către comentariu

Fusco, eu aveam pe Harry's 209km/h la sfarsit, iar pe vremea aia eram Stage II, adica un pic sub 350CP.

Link către comentariu

Mda, diferenta destul de mare de la 185kmh la 209kmh...practic o diferenta ca asta arata 100CP in minus. Pe linia dreapta avem 2 schimbari de trepte si cum ale tale sunt practic instantanee ma intreb cat de mult pot eu pierde pe ele avand in vedere diferenta de viteza maxima. Treaba e ca daca sa zicem ca pierd 0.5sec pe o schimbare, turatia si cuplul cad atat de mult incat mai mult ca sigur pierd inca 0.5sec sa ajung la cuplul/turatia pe care le aveai tu dupa schimbare. Trebuie sa fac niste acceleratii cu vag-com-ul pe o singura treapta si respectiv pe trepte inseriate + o alergare in paralel cu o masina similara cu a mea. Cu tine Jug, as incerca exact o accelerare de la 80 la 200kmh in treptele 3, 4 si 5 ca sa replicam conditiile de acolo !

Link către comentariu

Mda, diferente destul de mari (15-20kmh) ceea ce indica clar o problema la mine. Cum voi avea putin timp o sa masor si ceva acceleratii cu vag-com sa vad daca masina trage cum trebuie si problema este doar din cutie sau daca si softul a fost mai jos decat ma asteptam !

 

PS : Melcule, la tine 205-210 sunt reali sau pe bord ? Cum ai masurat ?

Link către comentariu

Cu Harry, ar trebui sa fie reali. Dar trebuie sa ma mai uit o data acasa sa iti confirm.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Ok, please do so. Daca ai si ceva filmare poate o urci undeva sa vad si eu pe mai multe segmente vitezele tale !

Link către comentariu
  • 3 months later...

Vine si ala candva da e termen mare de asteptare si nu cred ca ajunge pana pe 4oct :(

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ieri am facut schimb de fete de usi cu colegul cogdao. Fetele mele de usi de pe fata aveau 11kg/bucata iar cele OEM au 3kg/bucata. Asta inseamna un castig de 16kg doar din cele 2 fete de usi. Mai ramane sa imbrac captuseala din panza in alcantara neagra pentru a se potrivi cu scaunele si volanul si totul e ok. Vestea proasta e ca, norocos mare fiind din fire, am reusit sa gasesc un dobitoc care m-a lovit fix inainte de plecarea la Hungaroring asa ca va trebui sa aman pana la primavara (nu este nimic structural, doar bara fata, un far si ceva grile)

Link către comentariu

Si pentru ca tot a facut ceva figuri bateria Odyssey ER40 (masina sta prea mult pe bara, bateria nu are nimic de altfel...noroc ca e deep cycle)...

 

ph8d.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

qo2k.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Face incarcarea si reconditioneaza bateriile. E o scula destul de isteata care-ti indica si starea de sanatate a bateriei. O incarcare de la 0 a bateriei mele care are doar 45Ah dureaza cam 8 ore !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La banii aia, mai bine o capota din carbon. Mai multa greutate redusa si pozitionata mai bine.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!