Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Cum adica intercoolerul avea un piciorus lipsa? Nu este nou? Sau e proiectat gresit?

Link către comentariu

Bravo Fusco!... atata rabdare... atata pasiune si cercetare.

 

Cand o termini sa te duci cu ea la VW si sa le arati cum trebuiau s-o faca de la bun inceput.

Link către comentariu

Bravo Fusco! Nu cred ca VW a dorit sa faca o masina cum a fauct-o Fusto. Ei fac un family hatchback care sa mearga ceva mai repede.

Link către comentariu

A fost second hand intercoolerul dar inainte de a-l lua l-am verificat la presiune si asta e tot ce conteaza...restul se fac !

Link către comentariu

Astazi s-a rezolvat si cu injectoarele si admisia a intrat pe masina. S-a pus si tragerul cu radiatoarele. Luni raman de facut restul de pe lista cu "-" !

Link către comentariu

hai...si. sa fie gata pana la hring. 

lasa ca s-au dus cele rele.

Link către comentariu

Sper ca s-au dus. Cam intr-o ora incepe treaba si pana la noapte sper sa fie gata tot ! Daca tine vremea cu mine fac si ceva rodaj si loguri zilele astea !

Link către comentariu

Nu te grabi ca se pare ca nu va fi vreme asa buna zilele astea si presupun ca ai slick-uri pe Golf. Intr-adevar asa cum am mai zis: numai admiratie si respect pentru proiectul asta. Nu stiu cine si-ar fi batut capul atata cu multe maruntisuri, dar pasiunea n-are limite si asta sunt convins ca te motiveaza sa mergi mai departe. 

Link către comentariu

Nu o consider bataie de cap ci dimpotriva distractie...de asta am si trecut peste toate necazurile si incerc sa merg mai departe...regretul e doar ca m-a tinut pe loc de la altele :)

Link către comentariu

Tocmai ce m-am intors de la service si masina e 99% gata. Am pus apa de robinet in instalatie si am pornit motorul care pare a merge bine (fara oscileuri de vreun fel deocamdata). Maine mai trebuie puse vreo 7-8 coliere pe la furtunele de apa de la radiatorul aditional (nu au venit cu furtunele comandate de mine cum credeam) dupa care se pune tragerul cu farurile si rotile fata ! Am sudat noul racord flexibil pe downpipe-ul Milltek, am facut din inox un segment de teava pe traseul de apa de sus (acolo unde era un T inainte) si am confectionat conducta ce face legatura intre turbo si intercoolerul THS ! Maine seara va fi gata tot iar de mare rodaj nu e nevoie pentru ca blocul motor nu a fost atins acum. Totusi, vor trebui facute niste loguri si urmarita comportarea cutiei de viteze si a motorului !

thswaterrad2.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad5.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad9.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad15.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad18.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad19.jpg

Uploaded with ImageShack.us

thswaterrad22.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Mai mult decat interesant! Ai ajuns la concluzia ca e mai potrivit inoxul in locul cuprului pe traseul de racire? Sau a fost mai la indemana asta?

Link către comentariu

Clar ca e mai la indemana dar oricum e pe aer, nu apa si diferenta ar fi nesemnificativa. La apa s-ar pune problema unui transfer termic mai bun !

Link către comentariu

Aseara am inchis complet masina si am lasat motorul sa mearga cam 30min pentru a se incalzi radiatoarele. Interesant e fapotul ca desi masina era la interior (15-18 grade) s-au incalzit la 90 grade in vreo 10 minute de tinut turatia la 3-4000RPM, adica destul de greu avand in vedere ca masina statea pe loc. Vibratiile motorului se simt foarte pronuntat in habitaclu multumita noilor tampoane, la fel ca si orice mica neregularitate in mersul motorului. Totusi, n-am mai sesizat nici o oscilatie a relantiului pana acum iar mersul este rotund, fara rateuri pe evacuare ca inainte. Dupa cum se anunta vremea, sper ca duminica sa pot face ceva loguri si in mers, valorile la relanti fiind bune !

Link către comentariu

OB, the best  :blah_:  am glumit.. :P

Bravo Fusco, o sa fie track car dedicat :D

Link către comentariu

Sunt OEM modificate (intarite cu un silicon special) !

Link către comentariu

Poti sa dai ceva mai multe detalii despre intarirea asta a tampoanelor cu siliconul ala special? Presupun ca la ala de pe mijloc anti-rasturnare nu am ce umple cu asa ceva si mai raman doar lateralele si la cel de pe mijloc schimbata bucsa cu una poliuretanica... 

Link către comentariu

Cel de jos e BSH si l-am pus acum multi ani. Doar cele 2 laterale au fost intarite cuacel silicon. Piesele au fost golite de perna de ulei, "smirgheluite" bine pentru aderenta, date cu o amorsa si pe urma umplute golurile cu acel silicon. Detalii nu pot da pentru ca reteta e secretul casei si nu mi-a spus-o nici mie. Costul e pe la 350-400RON, mult sub 500E cat costa niste tampoane cumparate de pe afara !

Link către comentariu

99% cred ca este adeziv de parbriz... Se practica de ceva timp metoda asta...

Link către comentariu

Nu cred ca a folosit adeziv de parbriz...e un mastic care se usuca foarte greu, dar cand se usuca e imbatabil. Sunt multe 2TFSI-uri facute asa, si rezista de mult timp. Dar nu cu mastic de parbriz, nu tin minte exact cum se numeste cel folosit.

Link către comentariu

Cele pe care le-am pus acum pe masina au deja 1 an de folosire ptr ca ale mele nu erau complet uscate dupa o saptamana si trebuia sa plecam la Hungaroring. Sunt cateva tampoane facute asa de ceva timp si nu au fisurat dar vom vedea testul timpului accelerat pe circuit !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!