Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Am montat radiatorul de apa aditional si se pare ca intra la limita pe langa furtunele de la Twintercooler. Momentan pastrez Twintercoolerul si pe urma ma decid daca il vand impreuna cu cel de S3 si iau unul singur (THS, Wagner, Proalloy) pentru a mai scadea vreo 8kg !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Pierzi mult cu Twin ul.. sa stii.. se pierde mult cu el

Link către comentariu

Oem cum aveti voi pe R. Ce pierd cu twintercoolerul ca nu pricep ?

Link către comentariu

Eu am facut toate logurile posibile si nu am vazut nicio pierdere niciunde.. Nici lag crescut nici boost pierdut..Poate pierzi la racire motor, fiind pus in fata radiatorului.. Dar castigi la aspect :-)

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Idem si eu Bebe, nici o pierdere, nici un lag sesizabil !

Link către comentariu

Eu cu s3 si Twin faceam cu 0.2 boost mai mic decat THS.. Doar din IC.. Deci cand mi-am pus THS mi-a crescut boost cu 0.2 bari... 

Link către comentariu

Si cu temperaturile pe admisie cum stai comparativ. Ai cantarit THS si Forge ?

Link către comentariu

Nu am masurat dar chiar o sa masor si iti zic.. Nu l an cantarit dar sincer a fost mare diferenta dupa ths.. s3 + forge la mine cel putin nu prea faceau fata..

Link către comentariu

E ciudat ce zici tu...conform volumului lor insumat lumea zice ca-s bune de 600cp, mult peste cat avem noi. Oricum ar fi, diseara cred ca pun mana pe un Ths si cred ca il iau pentru greutate mai mica si pentru ca furtunul de la Forge sta presat pe radiatorul aditional de apa si nu-l vad bine pe circuit !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Astazi am reusit sa pun mana pe un intercooler THS si am cantarit toate intercoolerele si radiatoarele. Am avea asa :

 

- Radiator apa aditional + ghidaj aer > 1.1kg (si cu furtunele ce apar in plus ajunge pe la 2-2.5kg)

- THS > 11.9kg pentru core si inca aproximativ 0.5kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar avea cam 12.9kg)

- Forge Twintercooler > 5.2kg pentru core si cam 1kg pentru fiecare din cele 2 furtune (in total ar fi cam 7.2kg)

- S3 intercooler > 7.6kg

- S3 + Forge > 14.8kg (dupa cum se poate vedea castigul in greutate din inlocuirea intercooleror de S3 si Forge cu cel THS este de aproximativ 2kg care ulterior se pierd prin adaugarea radiatorului suplimentar de apa)

- Compresor aer conditionat + furtun > 6.3kg

- Radiator aerconditionat > 3.1kg

- Furtune aditionale aer conditionat + freon + ulei instalatie > aprox. 3kg

 

Intrucat compresorul meu era aproape distrus (span prin tata instalatia), am decis sa renunt la AC, castigul fiind de vreo 12.5kg + racire si mai buna a intercoolerului THS si radiatorului de apa aditional. In plus, cu cat se simplifica mai mult toate anexele motorulkui, cu atat scad riscurile de a aparea probleme la solicitarile extreme de pe circuit !

 

Ca sa reiau putin socoteala cu greutatea de la pagina 33, avem acum 1470kg - 12.5kg = 1457.5kg. Vor urma in curand fetele de usi si candva capota de carbon dar cand voi pune rollcage se vor anula cele 2 probabil asa ca masina va ramane in jurul valorii de 1450Kg cu sofer si plinul facut !

Link către comentariu

Dc te decizi sa pui THS si vinzi Twincoolerul da-mi de veste ca ma intereseaza :)

Link către comentariu

Diferente la ce ca motorul e dat jos de pe masina :)

Saibot, lasa-ma putin sa fac un test de presiune sa vad ca totul e ok cu Ths si vorbim pe PM ptr Forge. Il vrei la pachet cu cel de S3 ?

Link către comentariu

Marius, cel de S3 este rezervat. Te anunt daca apare ceva !

Link către comentariu

Ma pregatesc da tot nu reusesc sa ajung si eu pe 0 ! E incredibil cum apar probleme continuu !

Link către comentariu

Am dat intercoolerul de S3 colegului Johnny Bravo si am curatat bine Ths-ul pentru montaj. Ambreiajul a fost si el curatat si au fost modificate tampoanele de motor prin injectarea unui silicon special ce le va umple golurile si le va face solide. Mai trebuie sa confectionez un furtun ptr Ths care era lipsa. Este posibil sa schimb chiulasa cu totul daca cea care e acum la masurat iese bine. Teoretic maine sau poimaine se poate trece la montarea motorului inapoi pe masina !

Link către comentariu

Update :

 

+ Motorul e pe masina, montat pe noile tampoane solide si e imposibil de miscat cu mana...sper sa nu fie exagerat de tari acum. S-a pus uleiul de rodaj si s-a completat lichidul de frana 

+ Intercoolerul THS este pus pe pozitia finala si pica la fix (avea un piciorus lipsa acolo unde se fixa in trager dar s-a sudat altul in loc)

+ Pana la urma am optat pentru schimbarea cu totul a chiulasei. Am gasit una de pe o Cupra care avea 50.000km si arata impecabil. S-a facut doar o planare de 0.05mm si e ca noua. S-au schimbat semeringurile de la supape si a fost curatata la interior

+ A trebuit din nou sa schimb desigur garnitura si suruburile de chiulasa, cateva semeringuri si garnituri

+ Ambreiajul care fusese contaminat cu ulei a fost curatat si s-a facut o modificare care sper sa permita schimbarea mai usoara a treptelor

 

- Garniturile din capul injectoarelor trebuie schimbate si sper sa se rezolve astazi pentru ca numai la Porsche exista scula pentru asa ceva

- Radiatorul de apa vine foarte bine la pozitie dar furtunele comandate din Etka dau o mare bataie de cap. Am reusit sa inchidem circuitul cu ele dar vreo 2 au trebuit taiate si mai sunt altele ce nu pica asa cum trebuie pe pozitie (stau usor tensionate, lucru care nu-mi place avand in vedere regimult de mers si ce-au patit de la acel T care a crapat pe Hungaroring)

- Am luat racord flexibil nou pentru downpipe-ul Milltek intrucat cel vechi era fisurat si posibil sa-mi fi data acele oscilatii la relanti. Luni se monteaza pentru ca atunci avem sudorul disponibil

- Intercoolerul THS are lipsa furtunul dinspre turbo si cum THS nu vrea sa trimita alt furtun va trebui facut unul custom din inox direct din turbo si pana la intrarea in THS unde va fi conectat la THS printr-o cupla de silicon dreapta. La turbo, conducta noua de inox se va prinde prin cupla siliconica rosie OEm de pe teava de aluminiu OEM. Mai trebuie de asemenea puse 2 urechi pentru prinderea pe baia de ulei in locatia stoc

- Unul din furtunele de apa din partea de sus a venit pe codul comandat dar arata identic cu cel pe care-l am deja pe masina asa ca nu-l pot folosi. Pentru a pastra furtunele Forge de apa, voi inclocui acel T (una din iesiri a devenit inutila din cauza schimbarii traseului) si voi face un segment drept de teava cu 2 buze sudate pe el. Asta e destul de simplu daca gasim teava pe 32mm de inox !

 

In principiu, daca nu apar alte complicatii, luni ar trebui sa pornesc masina !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!