Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Soso, am eleronul vechi doar ca s-a fisurat cand l-a dat jos de pe masina. O sa vad cum arata cand ajung acolo sa iau masina. Alexander, pentru aer am deja twintercoolerul Forge montat in fata, deci nu mai e loc de pus nimic acolo. Voi adauga un radiator de apa OEM folosit pe GTI de fabrica in tarile cu clima calda. Se monteaza in spatele grilei din stanga si va fi bine ventilat acolo ! Zilele astea am facut socoteala cu toate piesele care-mi trebuie si trebuie sa le iau cat de repede !

Link către comentariu

Daca vrei iti dau VIN meu sa iei codurile pentru radiatorul de apa extra. Nu stiu daca vine si pe GTI, doar toate R-urile cu DSG au asa ceva montat

Link către comentariu

Am deja vin-ul tau si am comparat codurile. Unele merg, altele sunt specifice masinii mele. O sa pun mai tarziu putin un comparativ din Etka pentru ca sunt ceva confuzii acolo si eu am gasit ceva diferente intre ce am pe masina in realitate si ce zice etka ca am pe vin-ul meu !

Link către comentariu

Nu stiu sigur. Intai sa rezolv cu racirea apei si sa mai fac o verificare generala la motor pentru ca nu merge rotund la relanti !

Link către comentariu

Si acum discutia cu radiatorul de apa aditional...toti cei cu 2TFSI puternic modificat care merg pe circuit ar trebui sa urmareasca cu mare atentie subiectul ! un GTI cup de numai 265CP (cu boost la 315CP doar prin push-to-pass) facut pentru campionatul din Polonia are 2 astfel de radiatoare, la puteri mult mai mici decat avem unii din noi. Ei se dau in 2 sesiuni de cate 30min. Dupa cum spuneam mai devreme, pe acest motor, in tarile cu clima calda s-a pus un radiator aditional de apa in spatele grilei de pe partea cu soferul. La R20 se pare ca acest radiator a venit montat si la noi in tara, motiv pentru care pentru extragerea codurilor am luat spre comparatie un R20 si codurile date de un coleg forumist japonez de pe forumurile golfmk5. Codurile postate de colegul japonez au fost instalate cu succes pe un GTI cu acelasi cod motor ca mine (AXX) dar cutie DSG (mai apar niste diferente si de aici) 

 

Lista de pe golfmk5 :

 

1K0 121 212C SECOND RADIATOR
1K0 122 051 BC WATER HOSE HOT CLIMATE
1K0 121 064 A WATER PIPE
1K0 121 101 CB WATER PIPE
1K0 121 087 J ADAPTER
1K0 121 156 BA WATER HOSE
1K0 121 333 A AIR DUCT
1K0 122 291 M QUICK COUPLING PIECE
1K0 121 156 BC WATER HOSE WITH QUICK COUPLING PIECE

 

1) 5 > 1k0 121 156 BA or BJ > la VIN-ul meu apar 2 coduri in ETKA ca optionale, unul e in lista de mai sus, celalalt se e pus deja pe R20. Aici apare si prima confuzie pentru ca nu stiu care din ele e cel bun (poate ambele sunt bune, unul e un update)

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 121 156 BJ

2) 7 > 1k0 121 156 BC

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 121 156 BC

3) 10 > 1k0 121 087 J


GTI AXX > N 906 929 01

R20 > N 906 929 01 > de aici rezulta ca R20 are montat acelasi cod ca si mine, ambele diferite de cel pentru tarile cu clima calda. Voi merge pe cel din lista de mai sus pentru ca Etka specifica clar ca e pentru clima calda
 

4) 15 > 1k0 965 561 D

GTI AXX > 1k0 965 561 G

Friend's R20 > 1k0 965 561 G > acelasi cod ca mine ceea ce inseamna ca pot folosi pompa mea. O pompa e in jur de 150E asa ca nu are rost sa o iau pe cea cu D


 

5) 34 > 1k0 121 064 A
 

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 121 064 A

6) 37 > 1k0 122 051 BC

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 122 051 GP > diferit de cel din lista. Este posibil ca acesta sa fie specific lui R20, voi merge cu cel din lista cu BC in coada
 

7) 40 > 1k0 121 212 C

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 121 212 C

8) 41 > 1k0 121 333 A

GTI AXX > nu are

R20 > 1k0 121 333 > cod diferit de lista dar e si normal pentru ca ghidajul de pe radiator se pupa cu bara care e diferita la R20 fata de mk5 GTI. Voi lua pe cel din lista de mai sus cu A in coada

9) 43 > 1k0 122 291 M

GTI AXX > 7m3 122 291

R20 > 1k0 122 291 M

10) 47 > 1k0 121 101 CB or CC > doar cel cu CC apare sub VIN-ul meu desi in lista de mai sus este cel cu CB

GTI AXX > nu are 

R20 > 1k0 121 101 CC > CC are si R20 asa ca pe asta voi merge si eu, probabil e ceva revizie mai noua


 

11) 46 > 1k0 122 101 DK > pe asta il am eu pe masina din cate zice Etka. Desi nu apare deloc in lista pusa de japonez, in ETKA apar 2 coduri optionale pentru tarile cu climat cald > 1k0 121 101 CA si 1k0 122 101 EA  > aici sunt destul de confuz pentru ca iarasi sunt 2 coduri optionale iar pe deasupra piesa schitata in ETKA arata complet diferit la mine pe masina in realitate ! Etka zice ca la mine furtunul 46 este o singura piesa in forma de S. La mine acea piesa este formata din 2 furtune scurte si un T intre ele, exact cum apare in schita lui R20 !? In plus, R20 are complet alt cod fata de toate celelalte > 1k0 122 101 JT

12) 35 si 36 > N 015 082 13 si N 909 083 01 > astea sunt ceva piulite care apar cu specificatia de climat cald iar mie imi lipsesc. Pot fi vazute intr-una din pozele de mai jos si nu stiu daca vin sau nu cu radiatorul !? Le voi comanda oricum pentru siguranta !  R20 are N 015 082 13
(1buc) si N907 611 02 (1buc). Ultimul e diferit !

 

waterpump2g.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

waterpump3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

waterpump4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

waterpump5.jpg

Uploaded with ImageShack.us > asta e de la R20 unde se vede si piesa 46 impreruna cu acel T numerotat 42 (pe care eu il am deja, contrar a ce zice etka). Nu am in schimb celalat T numerotat 43 care intra in radiator. La mine 46 intra direct in radiator !

 

19657869.jpg

Uploaded with ImageShack.us > pe schita se arata ca piesa 4 poate intra in oricare din cele 2 T-uri (42 sau 10) !?

 

51443404.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

36186454.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

intercooler2j.jpg

Uploaded with ImageShack.us > aici se vede clar configuratia de pe masina mea, diferita de ce zice Etka ca am dupa VIN-ul meu !

 

intercooler3y.jpg

Uploaded with ImageShack.us > intrarea lui 46 direct in radiator, fara piesa 43 pe care Etka zice ca o am !

 

 


 

 

 

Link către comentariu

Si acum, logica mea zice asa :

 

Radiatorul optional "40" are 1 intrare si 1 iesire. Dintr-una pleaca "47" care intra in "43" si de aici se leaga in radiatorul mare OEM. "40", "43" si "47" trebuie toate 3 comandate iar aici codurile de comandat sunt destul de clare. Acum, introducerea lui "43" pe traseu, obliga la scurtarea lui "46" care se poate face ori prin taierea lui "46" pe care-l am acum, ori prin achizitionarea unui "46" dintre cele 2 ce apar ca optionale la VIN-ul meu. Diferenta intre cele 2 este ca unul are cupla normala si celalalt cupla rapida dar nu stiu daca ambele se pot pupa cu "43". Din cealalta iesire a radiatorului "40" pleaca "37" care se continua cu "34", apoi cu "5" care la randul lui intra in acel conector numerotat "10". Pe desen conectorul are 4 ramuri iar cum R20 are acelasi cod la "10" cu mine, e clar ca asa ar trebui sa fie. In cele 4 ramuri intra cu alte cuvinte "4", "5", "7" si "1". Toate bune si frumoase doar ca eu nu am "5" si "7" deloc asa ca ce draq intra la mine in ramurile ramase libere in momentul asta ?! Clar trebuie sa ajung la masina sa arunc o privire !

 

Daca a inteles careva ceva, sa dea din cap !?!?

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Cata nu ma enerva ca vin peste tine si desfac filtrul de aer si capacul motor sa fac poze la toate cablurile (presupun ca si tu ai radiatorul pe masina) ! :)

Link către comentariu

Da-le draq de specs, uita-te si tu prin grila de proiector de pe partea cu soferul ca se vede radiatorul acolo daca ai :)

Link către comentariu

Iti trimit eu poze diseara, vere!

Conditia e ca apoi sa gasesti o solutie sa ne punem si noi doua radiatoare ca baieti de la VW CUP.:)

Modificat de JUG
Link către comentariu

Iti trimit eu poze diseara, vere!

Conditia e ca apoi sa gasesti o solutie sa ne punem si noi doua radiatoare ca baieti de la VW CUP.:)

Se poate dar e ceva de munca. Iei un radiator ca cel de pe partea soferului, furtune iei unele custom, poti lua Forge, si te duci cu traseul pana acolo unde se termina si traseul radiatorului original. Acolo faci tevi "Y" din aluminiu si cuplezi si extra furtunele de la noul radiator.

O sa mai fie nevoie sa faci niste suporti ca sa prinzi radiatorul nou in pozitia noua, dar nu e foarte greu.

Eu zic ca asta e o solutie: la noi astia cu R si care nu avem Twintercooler care sa ne "manance" spatiul din spatele grilelor cu proiectoare

Link către comentariu

La voi ar trebui sa fie relativ ok cu radiatorul pe care-l aveti deja...mai degraba puneti unul de ulei (doar INA face solutie custom pentru 2 TFSI, restul sunt universale si se descurca fiecare cum poate la montaj). Jug, astept poze cat de multe ai. Ma intereseaza toate furtunele si T-urile de imbinare dintre radiatorul principal central si cel mic aditional de pe partea soferului. Pozele se pot face prin grila (sau cu ea scoasa mai bine) dar mai ales de sus cu conditia ca filtrul de aer sa fie scos. Cel mai bine e daca ai vreo poza cu bara fata data jos (daca ai facut asta cu vreo ocazie)

 

PS : Ma rog ca furtunul de la twintercooler sa nu incurce montarea radiatorului ca altfel tre sa-l dau jos si sa pun THS in loc de S3 + twintercooler

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

post-1691-0-93203600-1361184549_thumb.jp

Doar pe asta o am cu bara fata data jos.

Daca stiam, faceam niste poze cand am curatat filtrul de aer. E chin sa dai jos carcasa aia de acolo.

Iti mai fac diseara niste cadre prin grila de aer si de sus, asa cat pot.

Link către comentariu

Mda, nu se intelege mai nimic din pacate. Vrei sa ne vedem diseara pe undeva sa vin cu aparatul meu foto ?

Link către comentariu

Am eu OIL cooler de la INA special pt R. O mare vrajeala. Nu s-a potrivit deloc. A trebuit modificat mult

Modificat de xht20
Link către comentariu

Ce anume nu s-a potrivit ? Doar flansa aia la filtrul de ulei trebuie sa se pupe...radiatorul in sine si-l pune fiecare pe unde vrea/are loc !

Link către comentariu

La mine nu era bun adaptorul, piesa mare care inlocuieste cooler-ul acela micut OEM. Gaura in blocul motor avea un diametru, gaura din piesa INA avea un diametru mai mic. A trebuit modificata la CNC piesa. Iar pentru banii aia trebuia sa fie ok tot

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!