Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Ai mers cu semislick-urile puse pe a ta in regim de circuit ? :lol: ...sa vezi atunci cum incep sa apara problemele :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Da, clar...iti dai seama ca ultimul lucru pe care-l vreau e sa ridic masina si sa pierd din aerodinamica :) . In teorie si eu zic ca n-ar trebui sa atinga avand in vedere faptul ca am usurat spatele si s-a ridicat cu vreo 5mm dupa ce am scos amplifurile. Daca merge bine asa o sa incerc chiar sa mai cobor garda cu vreo 5mm ! Recomanda cineva zona din jurul CP pentru teste ? (prietenii stiu de ce :) )

Link către comentariu

Masina ce am postat eu, Audi-ul e din DTM. M-am uitat pe specificatii tehnice pt. masinile din DTM (Audi, BMW, Mercedes) si spune V8, maxim 4 litri, aprox. 470 Hp, roti 260 fata si 280 spate /18, cuti si diferentiale Hewland si X-trac si frane exclusiv AP :D Incet incet te apropii si tu :P

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

2012 Mercedes-Benz C-Coupe AMG DTM Race Car Performance

0-60 mph : 3 s (Est.)

Top Speed : 186 mph (Est.)

Curb Weight : 2139 lbs (asta inseamna sub o tona :lol: )

Link către comentariu

nu mah. cum sa fie bine? ce nebun si-ar dori?

pai GT3 RS are 13x0 kg din fabrica. ce sa mai ceri unei masini profi de DTM?

Link către comentariu

De unde stii ca pe asta il folosesc ei ? In pdf-ul de pe siteul lor apare si sistemul de racire al lui Supercopa iar acolo codul radiatorului principal este cel OEM care se gaseste si in Etka doar ca mai are 2 radiatoare mici in dreptul grilelor de la farurile de ceata. Oricum ar fi...pretul acelui radiator este obscen. Un OEM e 500-1000Ron iar alea mici de pe Supercopa erau vreo 200E fiecare !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri am stat in service de la 9 dimineata pana la 2 noaptea :) Am reusit sa instalez aripile + prelungirile contra-aripilor, scutul lung de motor, radiatorul (cel vechi pierdea antigel la greu si e posibil sa fie cauza supraincalzirii motorului pe circuit), senzorul de temperatura, placutele de frana si am invelit furtunele de frana si ABS in banda termoizolanta. Cu ocazia schimbarii radiatorului, am descoperit si ca throttle pipe era fisurata asa ca a trebuit sa comand una noua (asta e posibili sa fie cauza oscilatiilor relantiului din ultimii 2ani). Au ramas de facut ITP, montat rotile pentru circuit, termostatul, garniturile injectoarelor, buza VwRacing, apa+agent racire in loc de antigel (inca e frig afara asa ca raman cu antigelul deocamdata). Cateva concluzii asupra aripilor Kerscher :

- sunt cu 2.5Kg mai usoare decat cele OEM din tabla (1.25Kg/bucata)

- se imbina aproape perfect cu capota, farul, bara si portiera

- contra-aripile implica taiatul unei portiuni din contra-aripa veche (6-9cm pe mare parte din lungimea exterioara si atasarea prelungirilor cu care au venit aripile prin nituri si silicon). In acest fel, contra-aripa va veni mult mai sus decat cea de la aripa OEM

- Cu aripile OEM, buza cauciucului 235/35/19 (pe janta de 8.5'' latime) iesea 9mm de sub aripa, dupa instalarea noilor aripi, este cu 8mm inauntrul aripii. Concluzie > noile aripi sunt cu 9+8 = 17mm mai late decat OEM (nu chiar 30mm cum ziceau ei)

- Ca o adaugire la cei 17mm insa, este faptul ca, contra-aripa sta cu vreo 5cm mai sus decat cea OEM, ceea ce echivaleaza cu aditia a inca 5mm la cei 17 sau cu posibilitatea micsorarii garzii la sol cu inca vreo 2-3cm pe fata !

- La montaj, chederul ce coboara de la parbriz intalneste aripa pe o portiune de cativa cm. Acolo, datorita grosimii mai mari a fibrei de sticla de la noua aripa, este un mic ghidaj de plastic pe cheder ce trebuie taiat, altfel chederul nu se va alinia cu aripa (am pus niste cerculete pe poze la cele 2 aripi si respectiv cheder)

- Pe aripa se monteaza ghidajul pentru bara fata. Daca acesta nu se monteaza perfect, ci usoar inclinat, apar probleme de aliniera a aripii cu capota (este posibil ca asta sa fi patit rex la una dintre aripi)

kerscher1.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher3.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher4.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher6.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher11.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher12.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher13.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher17.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher19.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher20.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher21.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher22.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher23.jpg

Uploaded with ImageShack.us

kerscher25.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

mama cat ai stat!!! chiar ma intrebam dc nu postezi odata ...

f frumos :icon_thumleft:

Link către comentariu

wow! Foarte atent lucrat, nu stiu unde gasesti mesteri asa tipicari s irabdatori sa faca modificarile astea

Link către comentariu

Kerscher au spus ca aripile au 25mm in plus, nu 30mm

Iar dupa adaugarea celor 5mm care rezulta din linia aripei mai ridicate, ar fi cam 22mm. Destul de aproape de ceea ce au spus ei

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Pai nu ca aia 5mm nu se aduna la diferenta de latime efectiva (care e 17mm). Aia 5mm am spus eu ca apar ''virtual'' datorita pozitiei mai inalte a contra-aripii, motiv pentru care roata se poate plia mai bine. O sa fac un desen ca sa se inteleaga mai bine diferenta intre aripa OEm si cea Kerscher :

kerscher.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Am pus 5cm pe verticala de la extremitatea superioara a rotii si pana la buza aripii si 17mm diferenta intre aripi. Dupa cum se poate vedea, roata se pliaza cu peste 4cm in plus fata de aripa clasica ceea ce semnifica posibilitatea de a cobora garda cu exact acei 4cm in plus pana cand roata ar freca in aceeasi situatie ca si la aripa OEM !

Link către comentariu
  • Administrator

nu e rau. Un track car complet :) . Sa speram ca anul viitor o sa avem macar un circuit si la noi in tara ca sa avem unde sa ne cronometram masinile la doar cateva ore distanta.

Link către comentariu

sa stai in service de la 9 dim la 2 noaptea...wow !! toata stima pt acel mecanic care a avut rabdarea si priceperea sa faca totul ca la carte. :emthup:

fusco, ultima data cand ai fost pe circuit ce timp ai scos? si cat estimezi ca scoti acuma?

sunt zvonuri ca s-ar face circuit in romania? :icon_bounce:

Link către comentariu

Dragos, intr-un an ??? :) ...cred ca visezi. Mai e mult pana departe, nimeni nu s-a apucat efectiv de lucru, toti au prezentat pe net terenuri, un plan amarat si un Puz.

Am scos 2'18'' best lap si chiar nu stiu cat as putea sa scot acum. Un 2'15'' ar fi excelent !

Link către comentariu

Ok, am schimbat si termostatul, throttle pipe, rotile, lichidul de racire si am pus buza VwRacing. O sa fac si ceva poze cand spal masina. Buza este foarte joasa si imi atinge la limita cand intru cu masina in subsol pe rampa. Voi salta fata cu 5mm si ar trebui sa fie suficient. Ca si greutati, am scazut 2.5kg cu aripile dar am adaugat cam 1.5kg din scutul lung si buza VwR asa ca ar ramane o scadere reala de 1kg. Scaderea adevarata in greutate vine de la sofer :) (-5kg)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!