Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

:) N-am zis ca nu exista. Am zis doar ca ceea ce pe track e util, si in unele cazuri chiar necesar, devine un inconvenient in viata de zi cu zi.

Acum ramane pentru fiecare sa decida cat de mult il deranjeaza respectivul inconvenient. Unii vor prefera viata de zi cu zi mai linistita, altii vor prefera un track-time mai bun...

OT: Zyx, foarte tare semnatura :))

Link către comentariu

De avatarul meu nu zici nimic, huh ? :icon_cheesygrin: Normal ca multe elemente de aerodinamica incurca se rios pe strada dar eu vorbesc mai mult in numele meu, nu incurajez neaparat si pe ceilalti sa faca la fel. Avand in vedere faptul ca masina mea va merge foarte putin pe strada de acum incolo si numai pe drumuri bune, mi-am permis sa trec peste capitolul comfort !

Link către comentariu

Meh, avatarul tau e vechi deja... :)) Eu sunt pro capota dar contra diffuser, cel putin unul atat de mare... O sa te incurce la aproape orice panta (stiu cateva benzinarii in care nu ai intra cu el :( )

LE: Stati ca nu ne intelegem, eu nu ma refer doar la faptul ca diffuser-ul scade garda la sol. Cel de pe Lotus(si alte masini de curse) iese in afara masinii si o lungeste cu vreo doua palme. Cele de pe GT si 77 sunt sub ele.

LLE: daca poti sa faci ceva de genul asta(mai pronuntat) si sa-l prelungesti sub masina ar fi perfect atat functional cat si estetic :)

vw-thunder-bunny-02.jpg

Si podeaua asa :)

1014751.w600.jpg

Am dat Edit la post-ul asta de m-am plictisit. O intrebare putin OT, la o podea in genul celei de mai sus, nu ar trebui lasat canalul evacuarii deschis pentru a raci evacuarea? Sau nu e nevoie?

Modificat de Rave
Link către comentariu

Difozor din ala ca la Lotus nici la curse n-am vazut :lol:

Sper ca Golful tau sa nu ajunga sa arate asa http://motormavens.com/emAlbum/albums/Contributors/Larry%20Chen/Events/Redline%20Time%20Attack%202010/Buttonwillow%20Raceway/chris-rado-world-racing-scion-tc-fwd-unlimited-redline-time-attack-copy.jpg

Sunt multe masini pe speedhunters.com de ex. sau alte site-uri cu masini de time attack care arata cel putin exagerat.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Aveti grija cu fantele din capota, sau cel putin cu designul lor. Stim toti cat de bune sunt bobinele de TFSi la umezeala.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Theo nene, de cand am adus discutia cu capotele ma chinui sa explic ca n-o sa pun niciodata fanta in spate pentru ca in afara de problema cu bobinele, e complet gresit aerodinamic. Tu n-ai citit pan aici ? :lol:

Bebe, sa nu exageram, eu pun cateva piese simpatice si atat, nu imi fac masina strict de curse. Ceva in genul asta mi-ar placea sa iasa de exemplu >

004vwsciroccogt24.jpg

Uploaded with ImageShack.us

156976.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

N-am apucat sa citesc tot, abia apuc sa ma uit cate 2 minute pe forum. Capota asta de la Scirocco arata tare bine.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Asa am zis si eu da magarii nu vor sa o vanda decat in state si pentru 2500$. Adauga transport si taxe si cred ca vinzi casa sa o iei !

Link către comentariu

In sfarsit am reusit sa editez si cele 2 filmulete facute cu Drift HD170 din afara masinii. In primul, camera este montata pe portiera (am vrut sa vad cum lucreaza roata fata de aripa) iar in cel de-al doilea este montata pe plafon. In ambele filmulete am fost nevoit sa adaug ''coloana sonora'' din cauza zgomotului infernal (camera sta foarte prost la capitolul wind noise cut)

In fata mea ii vedeti pe Andrei Tentean (Type R), Mirea (STI albastru) si Tom + Zgaiba (STI negru). Prima tura este incalzirea, iar cea de-a doua una ceva mai vanjoasa dar nu spectaculoasa din cauza traficului (ma refer aici la ungurul cu STI care nu ne-a lasat sa trecem sub nici o forma). Tura 2 a fost cam de 2.24-2.25 ! La sfarsitul turei puteti vedea un Evo Makinen Edition trecand pe langa mine ca vantul (estimez ca avea 450-500CP) !

Filmuletul 2 este la incarcat si vine maine !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Big like! :)

P.S. iti lipseste capacelul de la janta cu sigla...(am pierdut si eu unul...l-am luat de la reprezentanta 35 de ron)

Link către comentariu

Dude, am pus ce-mi place si ce ascult, nu dance, trance, club si alte porcarii comerciale :) Tu concentreaza-te la ce e important :)

Link către comentariu

Iti dai seama ca daca n-as mai tine cont de estetica si as merge pe aplicarea de piese cu nituri vizibile peste caroseria actuala, n-ar fi greu sa fac asa ceva. Eu stiu ce e de facut doar ca nu vreau sa compromit complet estetica masinii si sa o fac cvasi-inutilizabila pe strada ! Scirocco ala pe de alta parte e destul de agresiv aerodinamic (nu la nivelul lui Audi quattro totusi) si arata si foarte bine !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Bebe, ca sa-ti permiti sa tii atatea eleroane pe masina, trebuie sa ai o putere enorma pentru a invinge coeficientul de drag enorm. Probabil discutam de 5-600CP minim ! Rave, eu zic ca-s un lucru rau :) ...dac se gasesc unii care sa le puna si pe Porsche nu inseamna neaparat ca trebuie sa-mi placa si mie :) kadettro, nu stiu cata aerodinamica avea acel BMW dar nu neaparat era ceva impresionant. Garda de sol pare destul de mare si cu tot air-dam-ul ala pare ca trece destul de mult aer pe sub masina ! Din ce am citit eu pe niste grafice, garda la sol optima pentru aparitia ''ground effect'' este de 0.02 din lungimea masinii. Asta inseamna 0.02 x 4.2m = cam 8.4cm. N-am masurat inca garda pe care o am acum dar probabil ca este 15-20cm (chiar o sa masor ca sunt curios) !

Link către comentariu

cu 8.4 cm garda la sol, cu baza masinii plate (pt accelerarea aerului)...eu te sfatuiesc sa cauti alt loc sa circuli cu masina :)) pai si speedbumps iti vor crea probleme cand treci peste ele.

din pacate...visul asta frumos nu prea poate fi aplicabil in RO. propune..in loc de concedii exotice, strangem bani de o casa in zona N-ring ?:))

Link către comentariu

1) Done...http://www.homesonsale.co.uk/for_sale_apartments_at_the_nuerburgring-o48661-en.html > da tu avansul si vad eu cum fac cu ratele

2) Garda la sol 8.4cm de la cat am acu n-am cum sa scot cu caroseria asta nici daca ma dau peste cap. Gandeste-te ca roata nu are unde sa se duca inca vreo 10cm in aripa oricat as lati aripile alea. Pentru asa ceva ai nevoie de alta caroserie si alta suspensie cu totul ca sa mai ramana si ceva cursa la amortizoarele alea !

Link către comentariu

pai nu apari la mine cu asa ceva!

(39,33 square meters) and large (48,37 square meters). cauta altu' :P

Link către comentariu

Apartament de vacanta ma, nu casa pentru destrabalat. Vii de 2-3 ori pe an si stai cate o saptamana pe ring. Masina se subaintelege ca o tii undeva acolo si nu mai ai nevoie sa cari nimic cu platforma. Ca sa mai vorbim si despre masina mea ca despre asta era discutia in mare aici, am luat de la vopsit aripile si air-dam-ul de la Porsche. Au iesit impecabil (culoarea nu o pot compara cu cea de pe masina pentru ca masina e alba de praf dupa 3 luni de stat nemiscata in garaj). Pe 1-3 martie, daca ma ajuta vremea, le pun pe masina si vedem ce iese cu masuratori exacte (tre sa-mi iau un boloboc de 1m pana atunci). Am comadat de asemenea radiator nou, termostat, senzor de temperatura, garnituri noi injectoare si ulei de cutie Motylgear 75W90. Cred ca o sa stea vreo 2-3 zile in service masina pentru ca lista de pregatire pentru Hring arata asa :

- Montat aripi + air-dam

- Montat placute de frana

- Izolat cu banda termica toate furtunele iar pentru protectia pivotului care sta la1cm de discul de frana am gasit ca solutie o placuta ce se pune la Renault (franele astea nu mai au heatshield-urile pe care le aveau cele de S3 si exista riscul de topire a pivotului)

- Montat radiator + termostat + senzor temp

- Curatat clapeta de acceleratie

- Scos manifold si schimbat garnituri injectoare + curatat supape cat se poate de afara

- Pregatit antigel pentru circuit (apa + agent racire daca este suficient de cald, daca inca mai sunt temperaturi negative noaptea, fac treaba asta chiar inainte de a pleca si mai las putin antigel in sistem)

- Schimbat uleiul din cutie (pentru mersl pe circuit, la cutii manuale se recomanda schimbarea si la 4-5000km)

- Pus rotile de circuit

- Reglat suspensia pe tare si posibil ceva la inaltime daca-s probleme cu rotile noi pe spate

- ITP

- Posibil schimbat bobine + bujii cu cele pe care le tin in masina de 1an (astea OEM de pe masina inca merg bine iar daca e frig le voi lasa pentru ca-s cu 1 grad mai calde decat cele NGK)

- Verificari de rutina furtune, garnituri...

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!