Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Andi, nu am decat ce am pus deja...n-am mai cautat altele dar poti incerca pe google. Cristi, ce face OSIR e o tentativa de diffuser mai mult pentru imagine decat functional. Daca te uiti in imaginile de pe site-ul lor, are maxim 10cm si un unghi foarte abrupt. Atunci cand aerul trece de la suprafata orizontala a masinii la acel diffuser care este si foarte scurt, si foarte abrupt, el se va desprinde de suprafata diffuserului si se va duce drept (deci nu se va crea efectul Venturi). Un diffuser functional pleaca cam din dreptul rotilor spate si face un unghi de 10-15 grade cu orizontala > http://f1-dictionary.110mb.com/diffuser.html

Link către comentariu

asta vroiam sa zic si eu de osir ... sunt mai mult de show toate produsele lor decat de performanta :)

Link către comentariu

Am inteles.. Oricum Gti ul sta slabut la aerodinamica.. O chestie care pe mine m-a impresionat cat de cat... Am mers undeva la 280 km/h (in afara tarii) cu suspensie stock si m-a speriat cum facea, si dupa am mers cu suspensie sport si vreau sa spun ca de diferenta enorma... :)

Link către comentariu

Aia are legatura mai mult cu felul in care lucreaza suspensia sport fata de cea OEM (controleaza ruliul mai bine) decat cu aerodinamica. Uite o masina cu un eleron si diffuser cu functionalitate maxima. Eleronul meu va fi probabil destul de similar celui de pe acel Lotus dar pentru un asemenea diffuser ar trebui sa renunt complet la toba de esapament si sa merg cu teava chioara. In situatia asta as putea face ceva custom care sa aibe o terminatie pe forma partii de jos a barei spate (partea din plastic negru care este nevopsita la GTI) !

dsc01264u.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu

Eu as vrea s-o vad pe-a mea cu modificarile aerodinamice in tunel :) (inclusiv diffuseru ala urat de zice Bebe ca nu-i place)

Link către comentariu

Ceva solutii de underbody pt. mk5? Ar fi prima modificare de genul asta pe care cred ca as face-o, avand un daily driver de putere mica...

P.S. foaaarte multa informatie interesanta scrisa aici... merita si un topic separat :icon_thumleft:

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

@teff nu ai cum sa lucrezi in plastic, pentru ca nu se poate modela. singura varianta la piese custom este fibra sau carbon

@fusco este un gti care participa la curse in dubai, pe circuit, ceva gen wttc .. il gasesti pe crankandpistons s-ar putea sa te inspire putin

Link către comentariu

Pai le toarna in fibra :) personal nu stiu pe nimeni sa fi facut vreodata piese custom din plastic

Link către comentariu

Se fac si din plastic (ABS), asa cum e si air-dam-ul VwRacing dar nu stiu pe nimeni pe aici sa faca. Acidutz, pentru underbody ai scutul ala lung OEM pe care l-am luat si eu si rex iar pentru partea din spate e posibil sa mearga cu o placa de plastic sau carbon dreapta, taiata pe formele masinii. O sa ma uit mai atent cand voi ridica masina data viitoare daca se poate monta in dreptul puntii spate !

Link către comentariu

Piese din ABS se fac la Oradea, pe imprimanta 3d. Nu stiu daca au posibilitatea sa faca piese de dimensiunile de care ai tu nevoie. Daca esti interesat da-mi un PM si iti dau detalii.

Link către comentariu

Interesant, n-as fi crezut ca au aparut deja imprimantele 3D in Romania. Cred ca ar fi mai interesant daca ai putea afla tu ce dimensiuni maxime au pe cele 3 axe, cu ce soft lucreaza imprimanta (eu nu pot face schite decat in acad 2d din pacate) si cu ce materiale mai lucreaza (aluminiu, otel...)

Link către comentariu

Din pacate imprimanta e mai mica. Are o cursa de doar : 203 x 203 x 150 mm. In schimb se pot realiza piese din mai multe bucati, se proiecteaza niste elemente de imbinare si apoi se lipesc cu un adeziv special pentru ABS. Piesa obtinuta are aceiasi rezistenta. Cat despre model daca imi trimiti niste schite in autocad le pot modela in solidworks fara mari probleme.

Link către comentariu

Aha, multam bughy, i-am gasit si eu pe baieti intre timp pe niste forumuri unde vindeau huse custom de iphone 4. Ideea e ca piesele ce ar avea nevoie sa fie lucrate pentru o masina au dimensiuni foarte mari, sa zicem 500-2000mm si forme prea neregulate pentru a putea fi modelate in solidworks dupa niste schite. De exemplu, daca avem o suprafata curba pe toate cele 3 directii, presupun ca ar fi nevoie de un scanner 3d pentru a citi suprafata existenta si a face modificarile incepand de la ea. In cazul anvelopei masinii, ea e reprezentata din mai multe piese care se imbina la nivel, folosind rosturi intre ele. Daca de exemplu am vrea sa facem o capota, trebuie sa pastram identic conturul acesteia pentru imbinarea cu aripile, farurile, grila si zona parbrizului, dupa care putem modifica curbura, adauga cute, ventilatii...

Link către comentariu

N-avem de unde sti cat e de bun daca nimeni nu da date. Poate sa dea ceva mai multa stabilitate la viteza mare. Interesant e ca au ales sa scoata caldura din radiatoare prin cele 2 fante din fata rotii (tot mai eficient e prin niste ventilatii pe capota totusi) !

Link către comentariu

Masinile astea se vor totusi un daily-driver. Ventilatiile in capota, oricat de bune ar fi pe circuit, au probleme in viata de zi cu zi. Gandeste-te acum cum ar fi sa ridici capota si sa scoti zapada de la motor cu lopetica...

Si un difuser cum e cel de pe Lotusul de pe pagina anterioara, sunt 99% sigur ca nu e Street Legal... Cine-si permite sa urce masina pe remorca si sa o care pana la circuit apoi sa o tina in garaj restul anului nu are decat sa faca asa ceva.

Cei care mai vor sa conduca masina si pe drumuri publice trebuie sa faca un compromis. Sau mai multe din pacate...!

Link către comentariu

Vrei sa facem o lista cu masini sport de strada care au ventilatii in capota facute de fabrica ?...ar iesi destul de lunga :) La faza cu diffuserul ai dreptate, ar fi ceva dificultati la mersul pe strada dar nu imposibil. Un Golf cu diffuser ar ajunge probabil la garda pe care o are un Lambo sau Ferrari stock !

Link către comentariu

Fordul GT are un diffuser demn de toata invidia... Vine cu unul cat de cat normal, dar optional, exista si unul mai proeminent.

Link către comentariu

Da, sunt mai multe. Chiar mai devreme ma uitam la un Aston 77 cu ditamai diffuserul !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!