Jump to content

Cum sa activam butonul central ON/OFF la CLIMATRONIC


ViVi
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
incalzirea stationara inseamna ca habitaclul se incalzeste la o actionare din telecomanda inainte sa intri in masina. Daca e asa, la ce ar folosi butonul de jos? Sa inchidem aceasta incalzire dupa ce intram in masina? Sau nu am inteles eu bine?

da, poti opri incalzirea stationara de acolo sau poti sa o pornesti (daca nu ai telecomanda dupa tine).

La unele GOLF V am vazut ca butonul de jos are functia DUAL (similara cu tinerea apast pentru 3 secunde a butonului AUTO la cei ce nu avem buton DUAL)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca vtoderoiu a descris destul de bine "operatia" in postul #19. Iar poze sunt cu ceea ce trebuie indepartat...Asa ca nu stiu ce ar mai trebui pus. :hainoroc: Cat despre functia butonului de jos eu cred ca poate avea una din cele doua functii precizate aici: ori functia Dual, ori functia pentru incalzire stationara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata si eu. Super misto faza, inca nu-mi dau seama de ce nu o fak drak astia de la Skoda direct din fabrica.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt intrebarea cred ca este de ce O fac? Din moment pe modelele Volkswagen (Jetta, Passat, si altele) butonul ala vine functional si pe deasupra si inscriptionat "Off". Si doar e aceeasi "interfata". Chiar nu-i inteleg, pentru ca economie nu fac.

De fapt intrebarea cred ca este de ce O fac? Din moment ce pe modelele Volkswagen (Jetta, Passat, si altele) butonul ala vine functional si pe deasupra si inscriptionat "Off". Si doar e aceeasi "interfata". Chiar nu-i inteleg, pentru ca economie nu fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva sa descrie amanuntit la ce se foloseste butonul asta nou,adica sa descrie simulind functionarea climatronicului sau chiar si pe modul econ(in ambele moduri ventilatorul merge)cer asta deoarece eu cred ca trebuie sa fie o explicatie la faptul ca acest buton este "anulat),eu ma gindesc ca atunci cind porneste sistemul,ventilatorul pleaca treptat (deci este mai protejat)si cind il apesi tu cu noul buton pleaca ventilatorul brusc direct la o viteza setata si daca aceasta este sa zicem la 7 pai nu e foarte solicitat,spun asta ca poate se strica ventilatorul mai repede cu noul buton si asa nu mai are rost sa-l activam-zic si eu-acum nimeni nu stie motivul pentru care skoda nu l-a activat dar discutind intre noi poate gasim explicatia,ca doar nu o fi fost oprit butonul doar sa para mai fitoase passaturile,golfurile si borele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri celui care a venit cu ideea!

Este SUUUPEEEER!

De cate ori i-am "felicitat" eu pe cei de la Skoda ca nu au pus un buton de instant on/off pentru ventilatie...

Acum e alta viata! :D

Pentru cei carora le este frica sa nu strice ceva:

Mai oameni buni, operatiunea asta nu e chiar asa de complicata pe cat credeti voi. Trebuie sa fii mult prea mamaliga sa strici ceva. Singurul lucru la care trebuie sa fiti atenti este sa nu zgariati butoanele, si de aceea va recomand folosirea cardului bancar, asa cum spunea un coleg forumist mai sus. O data ce ati inlaturat dintisorul acela inalt de 1 mm, "supriza": aveti instant on-off pentru ventilatie. :D

Spor!

LE: Cand ii dai instant on, pleaca treptat, gradatie cu gradatie, ca si cum ai roti tu frumos, pana ajunge la nivelul setat inainte. Urca cu o "viteza" de aproximativ doua niveluri pe secunda, deci e chiar ok, nu cred ca suprasolicita ventilatorul. ;)

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mai multa siguranta ca nu stricati ceva, va recomand folosirea permisului de conducere: e mai subtire decat un card bancar, deci riscul de a deteriora ceva pe acolo scade. Eu asa am facut......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Butonul de jos are functia de DUAL.

Adica atunci cand pasagerul din stanga isi seteaza alta temperatura, in mod normal la butonul de jos se aprinde un led.

Daca eu, sofer sau pasager apas pe butonul asta, de jos, clima revine "mono" automat la valorile setate pe partea soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mai multa siguranta ca nu stricati ceva, va recomand folosirea permisului de conducere: e mai subtire decat un card bancar, deci riscul de a deteriora ceva pe acolo scade. Eu asa am facut......

Eu am folosit cardul de fidelitate Cora :) ... finally mi-a fost de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot cu cardu cora am rezolvat-o si eu ,numai ca a trebuit sa iau butonu sus intrucat la masina nu aveam nimic de taiat(gen forfecuta sau cleste oblic).

multumiri celui cu ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce zice asarban e interesant: adica la o simpla apasare de buton, controlul climei revine la sofer, asta in cazul in care pasagerul din dreapta a umblat la ea. Ia sa incercam si noi........:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba asta e super (asta e clar).

dar ati gasit ceva efecte negative? e ceva ce nu mai functioneaza ca inainte?

ca nu cred ca lipirea unui plastic e mai scumpa decat lipsa lui.

nu inteleg de ce nu a fost de la inceput asa.

o explicatie (logica) trebuie sa existe.

stiti care e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca este vorba de marketing, luam de exemplu Noul Passat:

Are aceasi clima (cred) si arata mult mai dragute butoanele (sunt nichelate)...nu cred ca au vrut ca Octavia sa arate identic cu Noul Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu cumva exista si ESP dezactivat pe masina? si doar trebuie sa tai plasticul si sa apesi pe un buton?

si poate am toate optiunile pe masina dar nu sunt activate, sunt doar ascunse de plastice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa, vorbim cu logica despre aceleasi optionale pe masina...ceva ceva tre sa difere la unele chestii...imi dau si eu o parere personala :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine(butonul de jos)nu face nimic,nu are treaba cu functia "dual",bine ca merge cel de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi.v: inteleg ca ai decupat si butonul de jos si nu se intampla nimic din ce a zis asarban?

ar fi interesant de pus Vag-Comul pe o masina cu butonul decupat, sa vedem daca calculatorul masinii a simtit modificarea facuta de noi, si daca da vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu face nimic butonul de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu operatia cu butonul de sus si functioneaza. Ms mult....e o chestie folositoare. Totusi dilema ramane de ce au ascuns cei de la Skoda aceasta functie a acestui buton...... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu butonul de jos, s-ar putea sa aiba functia aia de dual, dar am mai scris, ca nu functioneaza direct dupa ce se decupeaza plasticul ala. Ca sa functioneze cred ca ar trebui activata functia cu Vag-Comul, deci trebuie testat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati incercat urmatoarea procedura:

dat drumu la clima.

Setat 22 grade pe ambele

apoi rotiti in dreapta pana la 26/27/28 grade

acum apasati butonul de jos

ar trebui sa se faca ambele 22 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta vroiam sa sugerez si eu. Cineva din cei care au decupat si butonul de jos, sa incerce figura asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum apasati butonul de jos ar trebui sa se faca ambele 22 grade

exact asta ziceam si eu ca ar trebui sa faca...Poate se "joaca" cineva cu Vag-ul si reuseste sa-l faca sa mearga. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo celui care a gasit chestia asta,am facut si eu operatiunea,si e ok.Poate mai descoperim si alte smecherii utile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!