Jump to content

Probleme Jante Alessio pe Golf 3


Radugti
 Share

Postare recomandată

Va salut! Am cumparat niste jante Alessio model mai vechi 5x100 pe 15 exact marimea care imi trebuie, cand le-am cumparat le-am probat numai pe spate si acum cand am vrut sa le pun am observat ca pe fata ating in etrieri. Ce solutie am ? Distantiere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am cumparat niste jante Alessio model mai vechi 5x100 pe 15 exact marimea care imi trebuie, cand le-am cumparat le-am probat numai pe spate si acum cand am vrut sa le pun am observat ca pe fata ating in etrieri. Ce solutie am ? Distantiere ?

Nu cred ca distantierele te-ar ajuta foarte mult.sigur nu sunt pe 14 inch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sint pe 15, am dat deja comanda de distantiere (flanse) de 1cm, acum sa vedem cu prezoanele, din cat m-am documentat eu pana la 1.5 cm se pot folosi prezoane lungite, peste 1.5 cm prezoane intercalate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sint pe 15, am dat deja comanda de distantiere (flanse) de 1cm, acum sa vedem cu prezoanele, din cat m-am documentat eu pana la 1.5 cm se pot folosi prezoane lungite, peste 1.5 cm prezoane intercalate

Daca afli ceva de prezoane sa-mi zici si mie pt ca as vreau si eu sa-mi iau niste prezoane lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Nu cred ca distantierele te-ar ajuta foarte mult.sigur nu sunt pe 14 inch?

:P :P :P Jantele pe 14 inch nici macar nu intra pe fata la Golf 3 GTI sau VR6 :P :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iei jante pe 14 de Golf CL si le vrei sa le indesi pe GTI nu poti din cauza ca au doar 4 prezoane, dar daca ai baga jante pe 14 5x100 nici o problema (excemptand problema mea cu etrierii :P )

Si apropos de prezoane mai lungi nu am gasit dar imi fac pe strung, singura problema e ca sint scumpe si trebuie sa astepti mult daca vrei sa le faci profesional, eu dat comanda de otel f dur la o turnatorie si cam dureaza pana sint gata.

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca iei jante pe 14 de Golf CL si le vrei sa le indesi pe GTI nu poti din cauza ca au doar 4 prezoane, dar daca ai baga jante pe 14 5x100 nici o problema (excemptand problema mea cu etrierii :)) )

Si apropos de prezoane mai lungi nu am gasit dar imi fac pe strung, singura problema e ca sint scumpe si trebuie sa astepti mult daca vrei sa le faci profesional, eu dat comanda de otel f dur la o turnatorie si cam dureaza pana sint gata.

Daca te ajuta cu ceva am vazut la un prieten care si-a facut din prezoane de raba rectificate la strung.El zice ca sunt super rezistente si ca nu prezinta nici un fel de pericol.Eu nu stiu ce sa zic.Oricum el merge cu ele de vreo 2 ani pe o Supernova si nu a avut nici o problema.Intre timp am gasit si eu prezoane lungi la un magazin de piese de import dar sunt cam 8 ron bucata.

Modificat de guvidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata si solutia !

Foarte frumos! Dar s-ar putea sa fie o problema, nu sunt sigur, dar e bine sa discutam.Ai observat sa fuzeta masinii pe care prinzi roata are un umar in mijloc(chestia aia rotunda care intra in gaura din mijlocul jantei).Astfel, greutatea masinii se distribuie pe acel umar si pe prezoane.Dupa ce montezi flansele, neavand acel umar toata greutatea masinii o sa stea pe prezoane.Nu stiu daca asta e o problema,poate acel umar are rol de ghidaj ca sa stea roata singura sa poti baga usor prezoanele.Poate ne raspunde cineva care stie.

Modificat de guvidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
Foarte frumos! Dar s-ar putea sa fie o problema, nu sunt sigur, dar e bine sa discutam.Ai observat sa fuzeta masinii pe care prinzi roata are un umar in mijloc(chestia aia rotunda care intra in gaura din mijlocul jantei).Astfel, greutatea masinii se distribuie pe acel umar si pe prezoane.Dupa ce montezi flansele, neavand acel umar toata greutatea masinii o sa stea pe prezoane.Nu stiu daca asta e o problema,poate acel umar are rol de ghidaj ca sa stea roata singura sa poti baga usor prezoanele.Poate ne raspunde cineva care stie.

Da, janta preia greutatea masinii prin acel umar.

PREZOANELE NU ESTE BINE SA PREIA GREUTATEA ! ! !

Am un amic cu-n BMW care mi-a neglijat sfatul iar la un damb mai mare luat la o viteza mai mare a forfecat toate prezoanele de la o roata (prezoane originale BMW nu facute).

Acum BMW-ul fiind mai greu decat Golful, poate asta este motivul pt care nu au rezistat prezoanele dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si la asta, stiu despre ce vorbiti. Acel umar la mine este destul de mic cam 1.5 cm. Janta de aliaj oricum avea gaura un pic mai mare decat umarul. Nu stiu ce sa zic, mi-am asumat riscul tocmai de aia mi-am facut niste prezoane mai speciale din punctul meu de vedere mai solide decat cele standard dupa calcule. Sint dintr-un policarbonat turnat special pentru aceste prezoane si calite la furnal. Oricum merg destul de rar cu masina si nu dau in gropi pe cat posibil, daca vad o groapa mare dau cu spatele sau o iau atat de usor incat ma claxoneaza tot cardu de masini din spate dar nu imi pasa. Daca e sa se intample...

P.S Ar mai fi o solutie, sa mai subtiez flansele pentru ca acum au 1cm si mi-am luat o marja destul de mare fata de etrier (cam 6mm). Poate reduc flansa la limita si imi fac o bucsa corespunzatoare la janta sa calce pe acel umar

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

centratorul ala e cel mai important ....si prezoanele facute la strung......joaca-te .... Am vazut prezoane facut la strung , forfecate ..toate 4 ! in mers.... la un BMW alb , la cursa de la cluj de luna trecuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut o greseala cumparand niste jante de Bora,Golf4... care nu se potrivesc pe Golf 3. Probabil ca o sa le schimb cand o sa gasesc o ocazie dar pana atunci merg asa.

P.S Dacia are aceeasi greutate si nu are acel butuc pe care se sprijuna janta, si nu are nici 5 suruburi. Tot la strung sint facute si cele de pe masina. Nu strungul face diferenta ci materialul din care sint facute. Repet ca nu sint facute din fier de garduri (PC52)

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut o greseala cumparand niste jante de Bora,Golf4... care nu se potrivesc pe Golf 3. Probabil ca o sa le schimb cand o sa gasesc o ocazie dar pana atunci merg asa.

P.S Dacia are aceeasi greutate si nu are acel butuc pe care se sprijuna janta, si nu are nici 5 suruburi. Tot la strung sint facute si cele de pe masina. Nu strungul face diferenta ci materialul din care sint facute. Repet ca nu sint facute din fier de garduri (PC52)

Ai dreptate cu Dacia, dar gandeste-te la o chestie:gaura de la janta sta exact la baza prezonului, acolo unde reszistenta e cea mai mare.In schimb, la tine janta o sa apese la 10 mm departare de baza prezonului, unde rezistenta e mai scazuta.

P.S. Am si eu o pereche de flanse ca ale tale, si nu stiu ce sa fac sa le pun sau nu....daca observi ceva ciudat sa ma anunti si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa nu te scarpini unde nu te mananca. Daca iti folosesc numai la scosul rotilor inafara e o prostie.Eu nu pot sa merg fara ele.

Azi am fost la teste. Demaraj puternic. frana maxim, piatra cubica,gropi, jaloane.Nici o problema (Doamne Ajuta!)

P.S Vine iarna si o sa pun rotile de iarna (jante tabla, standard) si am timp sa perfectionez sistemul de flanse. Astea pe care le am acum o sa le trec pe spate si o sa imi fac pe fata flanse cu butuc presat in janta ca sa se fixeze jantele calumea.

Ai si prezoane la flansele pe care le ai ?

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa nu te scarpini unde nu te mananca. Daca iti folosesc numai la scosul rotilor inafara e o prostie.Eu nu pot sa merg fara ele.

Azi am fost la teste. Demaraj puternic. frana maxim, piatra cubica,gropi, jaloane.Nici o problema (Doamne Ajuta!)

P.S Vine iarna si o sa pun rotile de iarna (jante tabla, standard) si am timp sa perfectionez sistemul de flanse. Astea pe care le am acum o sa le trec pe spate si o sa imi fac pe fata flanse cu butuc presat in janta ca sa se fixeze jantele calumea.

Ai si prezoane la flansele pe care le ai ?

nu dar mi-a promis cineva o pereche.poti sa faci tu rost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot asa curand, si eu astept sa mai imi fac pt spate pentru ca turnatoria nu aprinde furnalu de ficare data pentru niste prezoane, asa ca ma anunta ei cand mai au o comanda mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Foarte frumos! Dar s-ar putea sa fie o problema, nu sunt sigur, dar e bine sa discutam.Ai observat sa fuzeta masinii pe care prinzi roata are un umar in mijloc(chestia aia rotunda care intra in gaura din mijlocul jantei).Astfel, greutatea masinii se distribuie pe acel umar si pe prezoane.Dupa ce montezi flansele, neavand acel umar toata greutatea masinii o sa stea pe prezoane.Nu stiu daca asta e o problema,poate acel umar are rol de ghidaj ca sa stea roata singura sa poti baga usor prezoanele.Poate ne raspunde cineva care stie.

Ei bine am observat ca de cand am schimbat jantele au aparut anumite vibratii la diferite viteze aleatoriu. Am zis ca rotile trebuie echilibrate asa ca am mers la un service. Baiatul de acolo mi-a aratat ca adevara problema este ca rotile stau pe prezoane si nu pe fuzeta masinii. Mi-a zis ca imi trebuie niste inele care se pun pe fuzeta pe care le poate face un strungar sau le pot gasi in comert. Am inteles ca cele din comert sunt din plastic si ca de obicei jantele noi vin cu un asemnea chit. Acum vin si eu cu intrebarea: Chiar am sanse sa mai gasesc asa ceva deja facut? Zilele astea o sa merg sa caut daca nu gasesc apelez la solutia strungarie. Dupa ce mi-a pus roata la loc nu mai am vibratii deloc dar totusi nu vreau sa risc. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!