Jump to content

VW Golf IV - TDI PD Highline ARL 110Kw / 150CP fabrica


Golf IV TDI

Postare recomandată

Astazi am montat oglinzile FK si supapa Blow Off dar mai se lucreaza inca la ea deoarece in acest stadiu supapa deschide numai la treptele 1,2,3 si 4 de viteza. Face pssss.....e senzatie! La 5 se aude foarte incet iar la 6 nu se aude deloc.

Este un arc din supapa care trebuie schimbat. Sper sa se rezolve in 2 zile.

Fotografii:

http://img53.imageshack.us/my.php?image=pic0040gn3.jpg

http://img53.imageshack.us/my.php?image=pic0042hr9.jpg

http://img120.imageshack.us/my.php?image=pic0043zf9.jpg

Link către comentariu
  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Golf IV TDI

    41

  • CT-87-ADY

    6

  • rudolf.s

    6

  • Bogdan_wrc

    5

Salut,

De unde ai luat bara stabilizatoare si la ce pret. Arata bine asa...mai sunt unele modele la care trebuie dat capacul de la motor jos si e putin mai inestetic.

Cumj se simte acum masina in viraje?

Ai pus si pe spate bara?

Am inteles ca in ideea in care nu ai bara si pe spate, pe pietris ar reactiona mult mai rau masina in viraj.

Este adevarat?

Multumesc.

Link către comentariu

Salut!

Superba :D

excelenta alegere...

Cand ai adus`o?

si cam la ce pretz te-a ajuns?

p.s: lasa jantele ca sunt cele mai frumoase ... de fabrica :D

Link către comentariu

bara OMP daca nu ma insel cred ca a luat-o de la pit stop si este 100euro...mai aveau WIECHERS pe stoc pt golf 4...si eu am vrut sa-mi iau la un moment dat si probam asta omp si cealalta wiechers si nu stiam care s-o aleg si nu mi-am mai luat pana la urma :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

Bara este OMP. Am luat-o de la Racing Nick. Este situat undeva pe Strada Berzei.

A costat vreo 70 de euro. Nu o aveau pe stoc dar au adus-o destul de repede.

Pe spate nu am pus bara.

Nu am mai auzit pana acum ideea ca daca nu ai bara si pe spate, pe pietris ar reactiona mult mai rau masina in viraj.

Link către comentariu
-ca sa nu mor prost... Ce este supapa asta si ce face?

Supapa Blow Off ( sper sa fie gata maine ):

http://img179.imageshack.us/my.php?image=pic0038rm6.jpg

Aceasta supapa este un " moft " as putea spune.

Scoate un "pssss" de fiecare data cand iei piciorul de pe aceleratie

Exista atat pentru motoarele pe benzina cat si pentru cele diesel de 100, 130 si 150 de cai.

Informatii despre supapa Blow Off aici:

http://www.forgemotorsport.com/content.asp...p;product=FMDDV

http://www.forgemotorsport.com/content.asp...oduct=FMDFKVW15

Vreau sa fac un filmulet sa va arat cum se aude. Mie imi place mult.

Pentru cei ce vor sa isi schimbe antena de pe masina cu una cu un aspect mai placut:

http://www.forgemotorsport.com/content.asp...roduct=FMVWSTUB

Eu mi-am comandat deja. :angry:

Link către comentariu

Blow Off Valve este preferata adeptilor fenomenului " all show and now go" pentru ca montarea acesteia implica emiterea de catre motor a unui zgomot specific de eliberare a aerului sub presiune. Sa presupunem ca suntem la volanul unei masini dotate cu turbina. Acceleram, iar gazele arse evacuate de motor antreneaza palele turbinei, care comprima aerul introducandu-l cu presoine in galeria de admisie. In momentul in care ridicam piciorul de pe acceleratie, este normal ca in galeria de admisie sa ramana o cantitate de aer sub presiune, care, neavand unde sa se duca in alta parte, se intoarce inapoi spre turbina sub forma unui val de presiune. Acest fenomen il detectam sub forma unui fluierat ce apare imediat dupa acceleratie si are drept consecinta micsorarea fortata a rotatiei palelor turbinei, oprirea sau inversarea sensului de rotatie a acestora. In plus valul de presiune supune toate componentele turbinei la un imens stres, ceea ce se traduce in scurtarea vietii acesteia. In momentul in care ecceleratia este din nou apasata turbina va avea nevoie de mai mult timp in care sa ajunga la turatia normala. Acest lucru favorizeaza accentuarea fenomenului cunoscut sub numele de " turbo lag ", adica intarzierea reactiei motorului la apasarea accceleratiei. Ei bine cu ajutorul acestei valve , presiunea acumulata in sistemul de admisie este eliberata in atmosfera, cauzand acel sunet specific pe care cu totii il apreciem. Avantajele acestui sistem constau in micsorarea evidenta a turbo-lag-ului, pentru ca acum turbina nu mai este oprita intempestiv de valul de presiune, precum si in marirea duratei de viata a acesteia. Dupa cum spuneam mai sus, exista si dezavantaje, pentru ca existenta acestei valve dezorienteaza sistemul electronic al masinii. Motoarele dotate cu senzori de admisie unt pacalite de cantitatea de aer ramasa in sistem la inchiderea accceleratiei si pompeaza combustibil pe masura. In momentul in care aerul excedentar este eliminat prin intermadiul valvei, o noua apasare a acceleratiei va aduce in cilindri un amestec mai bogat de aer si combustilbil. Asta nu ar trebui sa fie o mare problema, dar de aici pot aparea consecintele iinevitabile ale functionarii cu un amestec bogat ( depuneri, defectarea catalizatorului etc...). Desi este aproape logic, e bine sa spun ca valva se monteaza pe galeria de admisie prin intermediul uni furtun de vacuum, dupa valva de inchidere a admisiei.

Date preluate din revista COX, Numarul 8

Link către comentariu

Foarte corect insa nu pentru Diesel. Acolo admisia nu are o clapeta de obturare (cel putin nu pentru varierea acceleratiei) si turbina nu sufera la luarea brusca a piciorului de pe acceleratie.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Sa iti aduca multe bucurii! :hainoroc:

cat ai dat pe valva blow off si de unde ai luat-o?

Ma tenteaza si pe mine. Am un prieten ce si-a pus pe GTI. E supar tare!

Link către comentariu
cat ai dat pe valva blow off si de unde ai luat-o?

Ma tenteaza si pe mine... E supar tare!

Ai dreptate... si mie imi place... dar nu cred ca se poate pune pe TDI, eu cel putin asa stiu :salut:

Link către comentariu

Este adevarat ca pana acum nu se putea pune pe TDI, dar acum a aparut. Spre deosebire de cea pentru benzina aceasa vine impreuna cu un furtun siliconic, si un dispozitiv electronic ce se leaga la computerul masinii. Fara acest dispozitiv electronic nu poate functiona cum trebuie.

De aceea valva pt diesel costa mai mult decat cea pt. motoarele pe benzina.

Valva este disponibila:

for VAG 100hp transverse engines,

for VAG 130hp transverse engines,

for VAG 150hp transverse engines

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul celor de la forge: http://www.forgemotorsport.com/content.asp...03&cat=1703

Am comandat valva la Racing Nick ( Strada Berzei ). Toata treaba a costat 570 euro.

Baietzii ( Arthur si Nick ) sunt de treaba si se misca foarte bine. Au adus-o in 2 saptamani.

Link către comentariu

570 EURO Valva Blow OFF??? Puuutin cam mult.... Pentru un fasss.. :salut:

Dar merita la atatia cai!

Link către comentariu

DA. Este cam scumpa, dar fiecare cu pasiunea lui....

Eu iubesc masina asta! :salut:

Link către comentariu

Cred ca lucrul cel mai important e sa te simti bine cand conduci o astfel de masina....pretul e mai putin important in aceasta situatie.

Fiecare dintre noi facem tot felul de modificari la masinile noastre, tocmai pentru a ne simti bine can d o admiram sau cand o conducem.

Apropo...care a fost pretul masinii cu toate taxele? Multumesc.

Link către comentariu

Stiu cum e. Si eu sunt la fel. Am cheltuit deja destul de mult si inca urmeaza.... :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vreau sa stiu daca este cineva cu ARL pe forum in afara de al meu?? Chiar sunt curios....

Link către comentariu
Vreau sa stiu daca este cineva cu ARL pe forum in afara de al meu?? Chiar sunt curios....

scuze...vreau sa zic Golf cu motor ARL.

Link către comentariu
golfu nu stiu...

Leon este :D aici in Cta.

Da stiu, am vazut pe forum masina lui chris...este superba.

Dar ma tot uit in trafic la alte golf-uri si nu am vazut decat bora si passat aici in bucuresti cu ARL.

Multumesc oricum pentru reply.

Astept in continuare ...daca mai este vreun Golf ARL printre noi.

Link către comentariu

Intre timp am pus pe masina si:

-farurile angel-eyes HELLA CELIS. Sunt superbe.

-instalatie xenon pe faza lunga. Acum am 3 instalatii de xenon after market ( proiector, faza scurta si faza lunga ).

-discurile de frana ventilate Brembo + placute Ferodo racing fata + spate. ( chiar se simte acum ca franeaza mai bine ).

-suspensia sport coil over AST ( Advanced Suspension Technology ) 12 trepte de reglaj. ( arata mai bine masina si se comporta excelent in viraje dar suspensia asta nu este pentru Romania :D masina este foarte joasa. la denivelari ating cu scutul. noroc ca este scut metalic).

Au mai ramas planurile de viitor:

- Stopuri Led FK pe negru ( am comandat deja ).

- Shortshift Metrotehnica ( cat mai curand sper)

- Kit ambreiaj sport ( numai in caz ca cedeaza actualul ).

- Kit intercooler si turbina mare ( la anu').

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!