Jump to content

QUATTRO


DraKu
 Share

Postare recomandată

Tocmai am devanit posesorul unui astfel de sistem.

Unii mi-au zis ca e haldex si ca nu se schimba uleiul niciodata la el .... :lol:

As aprecia mai multe detalii despre QUATTRO - u de la Audi!

(In special pentru intretinerea si exploatarea acestuia!)

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba uleiul la diferentiale foarte rar ce-i drept dar se schimba...si in fc de vechimea masinii e bine sa verifici mereu nivelul uleiului din diferentiale.

Eu am Haldex central si Torsen pe spate...(nu la masina din semnatura) la modelul V8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii verifici nivelul uleiului din diferential din cind in cind si n-ai treaba.Sistemul te tine-o viata(daca nu traiesti mult),of course!! :(

In rest apa,talpa si la drum!!

Sanatate

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care tre' sa completez uleiul din diferential ce ii pun .... ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la HALDEX si filtrul se schimba la 60000 Km. Daca nu le schimbi la timp se poate duce HALDEX-ul... si e cam scumputz... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nene eu am o problema ...

Unii zic ca e haldex si ca nu ii faci nik

Altzi zic ca e haldex si ca ii schimbi uleiul si il intretzii

Altzii zic va e torsen si ca .....

Eu ce sa intzeleg ... lamuritzi-ma si pe mine va rog!!!

Mentionez ca am intrebat si in alte parti nu numai pe vwforum.

:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va foarte multzumesc

DAR inebunesc mii de variante!!! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai rabdare pana diseara , si tu stiam ca tot Torsen e , haldex e la VW 4-Motion , dar nu stapanesc asa de bine domeniul si prefer sa ma abtin , ai sa vezi ca mai pe seara intra pe forum "greii" si te lamuresc , ai doar putzintica rabdare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi A4 = Torsen = Nici o intretinere

Sau mai complet: motor longitudinal => torsen, motor transversal => haldex (din cate stiu eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi are Torsen.

Nu ai altceva de facut decit sa-i verifici din cind in cind nivelul la diferential si in caz ca ai pierderi(pe la simeringurile de la planetare/cardan) completezi din cind in cind NUMAI cu ulei de la producator.Nu baga valvolina sau alte prostii ca paradesti tot sistemul.Ce este acolo este un ulei special.Chiar astazi i-am verificat si eu la a mea nivelul in cutie(manuala) si la diferential.

Sanatate

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe A3 mai gasesti Haldex, de la A4 in sus e quattro, so, numai ulei sa completezi la diferentiale + cauciucuri de iarna, ca tot se apropie :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK ... got it ... atunci o sa verific nivelul si la cutie(manuala 6 trepte) si la diferential (cu toate ca nush cum dar o sa aflu eu ...)

Si cauciucuri de iarna ... si ... multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai este simplu..o urci pe o rampa si vezi ca pe cutie ai in lateral stinga sus(cum te uiti de sub ea spre botul masinii,ca sa zic asa..) un surub de 13(daca nu ma insel).Acesta este de umplere si de verificare.Mai este unul jos de tot pe fundul cutiei,dar ala este de golire,n-ai treaba cu el decit daca schimbi uleiul.

Il desfaci si vezi ca nivelul uleiului trebuie sa fie chiar acolo sus,eventual introduci usor un degetel si verifici.Uleiul de manuala trebuie sa aiba o nuanta rozalie inchis.Daca vrei il schimbi de tot,daca este curat il lasi asa,daca necesita completare faci asta cu o seringa si un furtunas pina ce uleiul da pe afara.Stringi bine surubul acela la loc si asta este tot.Idem si la diferential,in plus de asta mai sunt acolo doua aparatori de plastic care apara burdufurile de la planetare inspre diff care trebuie demontate ca sa ajungi la acel surub.De fapt doar cea din stinga,dar este bine sa le dai jos pe amindoua si sa vezi cu ochisorii tai daca ai vreo pierdere de ulei pe acolo.

Si daca tot esti in zona,desi n-are legatura cu subiectul,arunca un oki si pe la burdufurile la planetare,sunt cam sensibile in general la Audi..

Bafta la lucru,sa ne spui cum te-ai descurcat.

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarumana mult de sfaturi ... sambata am elevator si o sa ma dau ...

(Vreau sa schimb si becurile le proiectoare care sper tot H7 sa fie ca la faruri ... mentionez ca ma pus OSRAM Silver Star si sunt f multzumit de ele)

O sa verific nivelul la uleiuri si burdufurile ...

Multumesc pt sfaturi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Succes si spor la treaba...

asteptam vesti de la tine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit busonul de nivel la diferential(deasupra unei aparatori de burduf de planetara cum te uitzi spre botul mashinii in dreapta) dar nu am avut la mine imbus de 10. :)

Busonul de nivel la cutie, sanatate si virtute ca eu nu l-am vazut unde e ... cu tot cu scuturi date jos ...

Prinderea la proiectoare nu este H7 ca la scurta si lunga ci este H11 ... oarecum mai ciudata (becul se vinde cu tot cu un plastic pt connector).

Unde e busonul pt. nivel la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!