Jump to content

Scheme electrice borduri golf II


Minu
 Share

Postare recomandată

Am tot cautat scheme electrice ale bordurilor de golf II (benzina si diesel) si nu gasesc la nimeni. Poate aveti voi si imi scanati si mie cateva pagini. Ma interesa cablajul aplicat pe spatele ceasurilor de bord, si mai ales contactele. Eu am bord de diesel, cu ceas, si mufa cu pini, si ma interesa sa aflu semnificatia pinilor. Am mai luat alte ceasuri de bord dar conexiunile difera de a mea (are 2 mufe cu contacte late, sunt ceasuri de benzina, cu turometru). Imi trebuie semnificatia pinilor pentru a putea face o transpunere a contactelor si a putea monta pe masina niste ceasuri de bord de benzina (pe diesel-ul meu). Poate ma ajutati voi. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un manual de reparatie de la Hayness( cred ca asa se scrie) ramas de la vechea masina. Din cate stiu acolo erau mai multe variante de scheme pentru masini fabricate intre '80-'90. Cum tu ai un lego pe acolo, cred ca cel mai bine ar fi sa te referi anume la un model( anul vad ca e '87, dar ceasurile de pe ce masina sunt?). Si daca stau sa ma gandesc bine cred ca mai am niste ceasuri ramase de la al meu golf 2, la care nu mai merge kilometrajul(tahometrul e blocat), in rest sunt ok si am avut diesel- poate din doua faci unul( pui la al meu tahometrul de la tine) si nu te costa decat manopera ta :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca pe @minu il ajuta dar din partea mea ai mii de multumiri :D . In sfarsit scheme inteligibile, cele din haynes sau bentley suck. THX DUDE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minu: vezi ca turometrul la diesel isi ia semnalul din alternator, asa ca nu stiu cat de mult te ajuta acele ceasuri de benzina.

eu am turometru, dar nu am alternatorul potrivit pt el, asa ca acul e invariabil la zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Golfuletz, iti multumesc pentru aprecieri, cand mai descifrez ceva (timp sa am), mai postez.

@Danmoise, ai dreptate, turometrul de diesel are semnal de la alternator, insa ceasurile pe care le-am luat eu sunt de benzina, si daca nu ma insel, asta are un senzor inductiv pe volant... Mi-a promis cineva ca ma ajuta cu un senzor... sper sa il pot face sa imi indice corect turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am avut diesel-ul mi-am pus si eu turometru de D. Insa mecanicii mei mi-au spus ca daca nu gasesc de diesel pot sa cumpar si de benzina ca stiu ei cum sa-l adapteze. Daca te intereseaza pot sa-i intreb cum cu proxima ocazie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, mi-ai usura f. mult treaba in felul asta :)) In spatele turometrului am o mufa cu 4 pini. Inca nu am aflat semnificatia lor :D Sigur unul e +, altul -, iar unul dintre ceilalti doi e semnalul... dar al 4-lea nu stiu la ce se foloseste (daca se foloseste). Tot pe spate era lipita o eticheta cu o frecventa, dar nu-mi mai amintesc acum care era aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, mi-ai usura f. mult treaba in felul asta :D In spatele turometrului am o mufa cu 4 pini. Inca nu am aflat semnificatia lor :D Sigur unul e +, altul -, iar unul dintre ceilalti doi e semnalul... dar al 4-lea nu stiu la ce se foloseste (daca se foloseste). Tot pe spate era lipita o eticheta cu o frecventa, dar nu-mi mai amintesc acum care era aceea.

O schema cu semnificatia numerelor de la tabloul de sigurante (pentru golf I 1977) are cineva? Mi-ar fi de mare ajutor.Merci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@minu: pai si cum faci acel senzor pe volant sa iti dea un semnal corect pe firul de turometru? la ceasurile de diesel cu turometru si 2 mufe, turometrul e chiar pe mijloc la mufa din stanga, cum te uiti normal la ceasuri

plus ca ceasurile de benzina au 7000 de ture...

pe al meu scrie "vdo diesel", are 5000 de ture.

mi se pare mai simplu sa cauti alternator, am impresia ca merg si alea de passat din aceiasi vreme sau de mk3 GTD. eu sincer sa fiu, nu m-am spetit cautand prin schrotturi, dar daca gasesc pe undeva, o sa postez.

o idee si mai buna mi se pare sa iei ceasuri noi, aftermarket, model cu plasma, daca se fac pt benzina, ar trebui sa fie si de diesel. sunt cam 100euro. nu e chiar ieftin, dar isi merita banii.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O schema cu semnificatia numerelor de la tabloul de sigurante (pentru golf I 1977) are cineva? Mi-ar fi de mare ajutor.Merci :D

Gasesti scheme electrice pentru G1 la adresa: http://www.speedyshare.com/184224341.html

Le-am pus pe toate pe care le am de G1. Sunt sigur ca e si ceea ce cauti tu. :D

...

o idee si mai buna mi se pare sa iei ceasuri noi, aftermarket, model cu plasma, daca se fac pt benzina, ar trebui sa fie si de diesel. sunt cam 100euro. nu e chiar ieftin, dar isi merita banii.

Se gasesc ceasuri complete de G2 noi la magazinele de piese auto? Nici prin gand nu mi-a trecut sa intreb vreodata. Stiam ca 100 Euro ar fi doar cadranele alea cu plasma care se aplica pe ceasuri, dar daca zici ca exista si ceasuri complete la banii astia, si mai ales sa fie noi... e bine.

In legatura cu turometrul... deocamdata nu am timp pentru el. Si inca nu am luat acel senzor (care, apropo, e de motor de Aro! :) ). Inca nu am idee daca va functiona vreodata. Mersi pentru indicarea pozitiei lamelei din mufa pentru turometru. Voi studia treaba mai in detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

eu nu am putut downloada atasamentul.

cum sa fac? ca sa va spun si povestea...am luat un golf 2 gti fara motor.am pus un motor de golf 3 1.8 a picat bine in prinderi totul bun...acum odata cu motorul a venit un calculator coloana de directie golf 3...in fine instalatia de golf 3 toata....problema vine acum cu ceasurile de bord ca a ramas cutia de gti,merge doar km..cum sa fac sa leg si restul...apa,benzina.astea m-ar interesa...in rest nu ma intereseaza ceilalti martori luminosi

Modificat de jerri_andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cypor...dar e o problema...stii ca la golf 3 toata mufa ceasurilor e cu fire albe...eu in "prostia mea" ma gandii asa:D desfac ambele ceasuri si de 2 si de 3 si urmaresc traseul si asa am doar 6 fire de urmarit poate mai putin...indicator apa si indicator benzina.km o sa mearga deoarece e pe cablu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 Schemele electrice pdf

In link-ul de mai sus e schema electrica completa in romana de la mk3. Eu cu asta am adaptat cand am avut electrica de mk3 pe terminatiile de mk1.

Vezi ca are multe add-uri dracia aia de host.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc foarte mult.cel de la care am cumparato a zis ca rezolva el la un meserias

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!