Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Am revenit de la repr. VW Tess Sibiu si am rezolvat. Piesa+manopera = 75 lei. Am mai facut si test drive cu noul VW Passat. Deci totul s-a rezolvat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celebrul senzor verde, a costat 45 de lei la Frontal Galati. Mi-a luat 5 minute sa desfac plasticele, 10 minute de studiu aici cu switch-ul in mana. Am constat ca la switchul asta verde nu trebuie facuta operatia de pe vwvortex, ci doar pozitionat corect cu pedala apasata, lasata apoi pedala fara sa-l scapi din pozitie si apoi invartit. Pornit motorul, apasat pedala de frana de 2 ori si a disparut eroare EPC. Acum am stopuri pe frana. Am si "burta" dar asta nu va impiedica sa scoateti 3 suruburi de la primul capac, inca vreo 7 de la al doilea si economisiti 30-80 de lei manopera si timp pierdut cu mersul in service. Aici gasiti cum se scot capacele din plastic de sub volan.

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaipop1982

Am si eu o nelamurire daca ma poate cineva ajuta; am aceasi problema cu swich pedala frana ,l-am scos, am observat ca nu e un circuit, doar contacte prin el ,l-am curatat deoarece era cam murdar l-am montat si se aprinde iar ESP, acum intrebarea mea; este posibil sa se aprinda acum ca nu am sters vechea eroare ? ca alta cauza nu prea vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut si va felicit pt forum si pt discutii pe toti

am si eu o problema

am fost si eu cu masina la tester, un bosch cred ca era, pe vag com nu am avut unde, si dupa ce s-a uitat baiatul pe la injectoare, debitmetru, erori nu erau stocate, a intrat undeva si a aparut pe display ENGINE WORKSHOP, si masina a inceput sa intrerupa.

nu mi-a facut niciodata asa in mers, nu mi-a aparut niciodata mesajul, ....

baiatul mi-a spus ca ar fi egr-ul, l-am verificat cu niste dispozitive pt vacum, inchide bine, nu este murdar rau, ...

ce am citit eu pe forum ar fi de becuri arse, switch pedala frana, .....

ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu prea e de la switch. ... Faptul ca intrerupe. Teoretic, poate intrerupe de la injectoare, dar zici ca nu ai erori.....

Egr, am vazut cu probleme si care tinea vacuum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa mentionez ca pe la EGR imi da ceva ulei pe la gaura dinspre fata masinii

oricum trebuie sa caut un vag-com, si bineinteles un meserias cu vag-comul

elecrovalva facea vacum, egr-ul tinea, inchidea bine tija aia din interior, nu era murdar fata de ce am mai vazut

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna am si un vw bora 16 16v si am evacuarea de fabrica originala si as vrea sa pun o toba sport calumea remus sport pt ca parca cu asta originala cu tevilea alea in jos nu are asa o buna evacuare daca pun toba remus sport ajuta la ceva are rost imi da un plus de evacuare mai bun sau cp putere ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihaipop1982

l-am desfacut iar l-am curatat si se pare ca nu a fost bine ca am dat ptima data cu WD40 , acum nu am mai dat cu nimic am sters si erorile precedente cu vag com l-am montat si acum merge perfect o sa va anunt cat tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dupa eroarea care mi-a aparut se pare ca switch-ul este pe duca.Momentan nu mi s-a mai aprins martorul de bujii.Sunt curios insa de a a doua eroare daca are legatura cu prima sau este independenta.

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AT

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1513

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W105447 VWZ7Z0B5531420

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 M

Component: ESP FRONT MK60 0102

Coding: 0019458

Shop #: WSC 01266

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

008 - Implausible Signal - Intermittent

Modificat de mihai.1984
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca sunt una si aceeasi eroare vazuta pe 2 module de pe masina. Schimba switchul ce e destul de ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles gresit din topic in momentul in care se schimba se face o reglare mecanica?

:offtopic: Este normal in momentul in care intru pe Basic settings si accesez grupul 0 de exemplu sa palpaie concomitent cu semnal sonor martorul de bujii si sa apara mesajul de Engine workshop?Iar pe grupul 2 masina se tura incet pana la 1500rpm,erorile de switch le-am sters.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA modelele mai vechi se facea reglajul, la astea noi nu se mai regleaza nimic.

Raspunsul la intrebarea 2 e "da, e normal" dar suntem OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fost si eu la cineva sa puna testerul pe masina,asa de curiozitate,si mi-a spus ca switch-ul pedala de frana trebuie schimbat.Mentionez ca stopurile pe spate se aprind,in bord nu se aprinde nici un bec,totul pare sa functioneze normal,nu am nici o problema cu masina.Cum as putea verifica singur daca intradevar trebuie schimbat deoarece acest "cineva"nu m-i s-a parut prea priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca este la sfarsit de viata ... mie mi-a mai mers, aproape o luna , de cand l-am gasit cu testerul si pana a incetat sa functioneze.

este ieftin 35 de ron .. si il poti monta singur :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, il recomand pe cel OEM, ca e destul de ieftin.

Ca sa il schimbi, desfaci plasticul din partea stanga a soferului, de sub bord - are 4 suruburi. Dupa aia o sa vezi switch-ul de frana. Scoti mufa, il rotesti, il bagi pe cel nou, in rotesti in socul, conectezi mufa...si gata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme,prima data l-am dat jos sa vad ce model este ,dar vazand ce simplu este l-am desfacut, l-am curatat cu wd40, frecat putin cu smirghel fin contactii, si merge brici, am cam o luna de la operatiune si nu mai am probleme, la mine ramaneau stopurile pe frana aprinse, si am constatat ca contactul din int lui ramanea lipit, dupa cum am spus curatat si merge !

Merge sa incercati inainte sa aruncati cu banii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Salutari! As avea si eu o nelamurire cu switchul asta. Cand am pus masina pe tester la o verificare, mi-a dat eroarea "Brake light switch - Unplausible signal". Dar: lampile de frana functioneaza, normal, doar cand apas pedala, nu se aprind de la sine, si nici nu se intampla sa nu se aprinda. Pe bord am aprins EPC-ul doar, (de mult timp). Altcveva aspect nu am. Atunci intreb de ce a dat eroarea oare? Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Eroarea o ia uneori si ramane stocata. Tu nu ai de unde sa stii cand anume nu mai face contact bine si nu se aprind stopurile sau se aprind singure. Daca te vei trezi cu cineva in fundul tau sa stii de la ce e. Schimba swichiul sa nu cumva sa apara alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Ok. Eu stiu doar, cand ii noapte si il apas, intotdeauna vad ca merge,(cand stationez si ma uit in spate) sau daca ii o masina in spate si ma uit in oglinda, si cand ma duc cu spatele spre o vitrina si atunci vad ca merge, deci cand se poate observa ca merg lampile atunci merg intotdeauna. In fine, il schimb, dar au scrii aici ca sunt doua. Si care trebuie schimbata? Adica poate eu la Fabia nu am doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La eroarea de SWITCH frana, martorii iti clipesc doar cand s-a stricat - nu functioneaza. La tine ai avut un intermitent - trebuia sa stergi eroarea cu vag-ul....si sa monitorizezi problema.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara,

O intrebare si eu :

Am avut probleme cu sistemul de franare acum ceva timp,pe autostraqda bucuresti-pitesti la o franare mai brusca pedala de frana a ramas rigida la apasare,ca opresti masina a trebuit sa apas foarte tare pe ea.Dupa acest drum am mers la mecanic care dupa o diagnoza mecanica la servo frana(masurarea cu manometrul) mi-a spus ca servo frana are o membrana rupta si pompa de vacuum peirde pe undeva vacuum,am schimbat servo frana si pompa de vacuum la indrumarea mecanicului,totul a fost ok pana acum o luna cand frana a avut acelasi simptome,dar pentru o singura data si pe o perioada f scurta,m-am intors la el a pus din nou masina pe vagcom si a dat eroarea switch brack sigan,intreabare : este posibil ca pedala sa fi fost asa din cauza switch-ului de la pedala si sa nu fost nevoie sa schimb cele 2 pompe? daca are o eroare acest switch poate da acelasi simptome ca acelea de lipsa de vacuum? acest switch comanda cumva supapa de pe furtunul dintre cele 2 pompe? este posibil ca doar supapa sa fi fost defecta ? daca am schimbat cele 2 pompe si supapa este defecta de ce nu se manifesta cum s-a manifestata initial??

Masina este cea din semnatura !!

Mersi ,o seara buan in continaure la toti formisti !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel switch aprinde stopurile de frana si spune ecu-lui ca ai apasat frana, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel switch aprinde stopurile de frana si spune ecu-lui ca ai apasat frana, atat.

Atunci revenind la celelalt intrebari.....este posibil atunci ca pedala de frana sa devina rigida din cauza supapei de furtunul care face leg in servo si vacuum? si daca este asa daca am schimbat ambele pompe de ce masina nu mai are aceleasi simptome la aceeasi intersitate?? in 4 luni pedala masinei s-a intarit decat 2 ori timp de maxim 2 sec in 2 viraje bruste care au necesitat o franare mai puternica.....ce ar mai putea fi cauza acestor simptome???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general, pedala se intareste cand pompa ramane fara vacuum. Stutul de la pompa tandem, cum se prezinta ? are joc sau nu ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca am schimbat ambele pompe si cea de vacuum si cea de servo...deci nu mai are nici un joc....in 3 luni doar de 2 ori mi s-a intarit pedala timp de maxim 2 secunde... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!