Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Ce an e Golf-ul tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr o diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2002, diagnoza nu i-am facut pentru ca nici timp nu prea am avut dar mai ales ca pana ajung la diagnoza dispare eroarea, deci presupun ca nu va mai arata nici pe diagnoza, cel putin asa se intampla cu alte erori care in timp dispareau si pana ajungeam la o diagnoza nu mai aparea nimic.

De ieri dimineata nu a mai aparut, asa era si cu cel vechi, o vreme era totul ok, voi astepta pana va aparea din nou si voi incerca sa ajung si la o diagnoza in cel mai scurt timp posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-am intrebat de an, deoarece martorul acela are si rol de martor OBD si poate sesiza alte erori pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este la mine s-a aprins cand aveam defect senzorul de turatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat si faptul cand apas frana se aprinde pozitia pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

e o chesti clara care se intampla doar la umiditate crescuta si anume spalare, ploaie puternica sau zapada. mi se aprind martorii esp+abs si nu mai functioneza (am testat). dupa oprirea motorului se stinge martorul esp, cel de abs ramane aprins si se stinge cand trec de 20km/h. nasol este ca se pot aprinde oricand si ma simt in pericol.au fost situati cand ramaneau aprinse chiar si la mai multe porniri. aceasta problema e frecventa pe timp de iarna, vara/primavara se intampla rareori ( poate 1-2 ori maxim). as aprecia o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

e o chesti clara care se intampla doar la umiditate crescuta si anume spalare, ploaie puternica sau zapada. mi se aprind martorii esp+abs si nu mai functioneza (am testat). dupa oprirea motorului se stinge martorul esp, cel de abs ramane aprins si se stinge cand trec de 20km/h. nasol este ca se pot aprinde oricand si ma simt in pericol.au fost situati cand ramaneau aprinse chiar si la mai multe porniri. aceasta problema e frecventa pe timp de iarna, vara/primavara se intampla rareori ( poate 1-2 ori maxim). as aprecia o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

powerhorse, pe spate banuiesc. Scoate becul din soclu si vezi care e treaba acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia ar trebui sa i se aprinda si pe fata, dar tot becul din spate e problema.

buna ziua,

e o chesti clara care se intampla doar la umiditate crescuta si anume spalare, ploaie puternica sau zapada. mi se aprind martorii esp+abs si nu mai functioneza (am testat). dupa oprirea motorului se stinge martorul esp, cel de abs ramane aprins si se stinge cand trec de 20km/h. nasol este ca se pot aprinde oricand si ma simt in pericol.au fost situati cand ramaneau aprinse chiar si la mai multe porniri. aceasta problema e frecventa pe timp de iarna, vara/primavara se intampla rareori ( poate 1-2 ori maxim). as aprecia o parere.

O diagnoza ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aprinde si in fata si pe spate, chiar piuea cand am deschis usa si eram inca cu piciorul pe frana, banuiesc ca am schimbat pe degeaba switchul dar acum m-am saturat si cand ma voi trezi dupamasa pentru ca acum sunt la lucru, ma voi duce sa fac o diagnoza.

Va voi comunica ce a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la scanare nu a fost gasita nici o eroare. mecanicul a zis ca probabil se sterge eroare cand se sting martorii de pe bord. azi iar erau s-au aprins si am mers direc la el sa o scanam cu becurile aprinse asa cum a recomandat dar din pacate era plecat din oras :( deci mai astept ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, a fost un bec de frana in scurt, adica mergea bine de cate ori am pus pe cineva in spate si chiar si eu am verificat se aprindeau pozitile,franele toate, dar cum am spus electricianului ca apas frana si se aprinde si pozitia a stiut care e buba, a schimbat becul, a mai aparut o data, s-a resetat si totul ok, cu exceptia ca am dat banii pe degeaba pe intrerupator, data viitoare nu voi mai face pe desteptul ci ma voi duce direct la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate becul din soclu si vezi care e treaba acolo.

Pai, altceva nu avea ce sa fie.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acel bec a fost scos si pus inapoi fara sa-mi dau seama de ceva problema,a fost ars cel de langa el, becul de pozitie si faza scurta, atunci am crezut ca am rezolvat problema.

Chiar nu m-am gandit ca un bec care se aprinde separat cel de pozitie si stop sa faca din cand in cand scurt.

Oricum, multumesc pentru ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la mine nu se aprind deloc stopurile pe frina,la scanare mia iesit switchu de frina,dar sar putea sa fie si siguranta arsa....nu stiu care e siguranta cu pricina

S13 de 10A.

la fel aceeasi problema, siguranta respectiva ma mancat 2 zile din viata (nici nopatea nu am putut sa dorm de sunt genul acela de om daca ceva nu merge bine nu dorm), de doua ori le am verificat manual (maine ma duc si imi iau un multimetru )si nu am putut obs. ca e arsa, chair imi faceam planuri sa imi cumpar un switch din ala pt frana,am vb cu cineva care are magazin si poate comada asa ceva,(venea abia sapt viitoare),asa ca azi cand am venit de la servici m am pus pe cautat pe forum si dupa vreo 2 ore de cautatat am gasit siguranta cu pricina

S13 de 10A

Inca o data merci rica 42 si al bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci problema e cam asa:

-stopurile pe frana au ramas blocate,adicanu sau mai stins odata.

-la o scanare a dat eroare comutatorul de la frana.

solutia comutatorul de la frana(din 2002) trebuia altul nou.Astazi fiinda a fost cald afara am desfacut plasticele si am ajuns la swich.Plec o statie de autobuz la volksman si cumpar unul original la 60 bucata.Din acela verde facut in Malta.Vanzatorul ma avertizeazasa nu apas tija inainte de montare.Ok, asa fac. Il montez cu pedala de frana apasata cu mana apoi dau drumul la pedala si nimic.Absolut nimic.Totul era montat dar becurile de la frana nu se aprindeau.Dupa 10 minute ma intorc la volksman si ii comunic vanzatorului ca nu merge.Imi da bani inapoi, deoarece pe al doilea comutator nu risca sa imi dea,ca nu am facut montajul corect.

Sun la porche vest dupa comutator si au pe stoc.Merg si il cumpar pe celebrul Made in Malta, 50lei.De cand fabrica astia din malta produse electrice ?!In fine, il montez si pe acesta si la fel ca primul,nici o miscare dupa montaj.Calcam frana si nimic.Dupa cateva momente in care dau sa intorc merg cativa metri si observ ca nu se mai aprinde senzorul de la ESP (triunghiul).Cand intorc calc frana si surpriza: comutatorul mergea.Apoi totul a intrat in normal.Nu am inteles nici acum ce circuit are acel comutator in el fiindca pe un aparat de masura nu indica nimic.Cred ca are un circuit pasiv ...... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are 2 circuite care se verifica unul pe altul , unul ND si unul NI normal deschis si normal deschis. Unul trimite informatia la ecu , cel NI si unul la stopuri cel ND.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acele circuite care inchid si deschid s-a verificat la comutatorul vechi unde actionau.Dar la cel nou nimic.Indifirent cum il actionai nici o schimbare.Cred ca varianta noua-made in malta,care sper sa nu ma lase balta, desi toata lumea de aci se vaita de ele,are un circuit sau sistem de amorsare, de calibrare.Adevarul e ca nu poti merge fara acel comutator,iar daca mai esti plecat cine stie pe unde si s-a defectat minunea ai puso.Dar nici sa car dupa mine ca la dacie toate prostiile.Imi ajunge ca acum car de mai bine de 2 ani un bidon de ulei, degeaba.

La cel vechi plasticul din care era confectionat devenise casant si impreuna cu uzura nu mai actionau corect.Deci nu se mai putea repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai acele circuite functioneaza dupa ce asezi switchul in soclu si rotesti de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu cred ca am reusit sa mi-l repar, deoarece cand l-am desfacut, am observat ca singura lui problema este uzura acelor mici distantiere (picioruse) de plastic care sunt pe lamelele metalice si le actioneaza!!

avand la dispozitie ceva timp liber, cateva scule si cateva picaturi de SuperGlue ,, le-am folosit cu succes zic eu

astept sa mai treaca cateva zile .. dar momentan functioneaza foarte bine :)

in bord mi se aprinsese s-a aprins si mie notificarea EPC .. probabil trebuie stearsa din computerul masinii

atasez cateva poze

post-68319-0-72593400-1303828668_thumb.j

post-68319-0-88682000-1303828675_thumb.j

post-68319-0-73723600-1303828683_thumb.j

post-68319-0-54668900-1303828689_thumb.j

post-68319-0-49840700-1303828704_thumb.j

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am desfacut prin Noiembrie,curatat putin cu WD 40.Piciorusele nu erau uzate,doar ceva mizerie.Functioneaza perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cibernet piatra neamt swich pedala frana 50 ron cu tva cu tot pt vw golf din 2003 motor BCA 1,4 16 v piesa cu cod 1CO 945 511 A made in malta.

ramane sal schimb si apoi om vedea.

gata schimbat la un amic mecanic cu 30 ron pt manopera ff usoara manopera max 5 min dar pozitie incomoda si eu am putina burta.

cel nou functioneaza f bine cel vechi are alt cod si a fost fab in 2002.

post-69506-0-53313200-1304342138_thumb.j

post-69506-0-82737900-1304342193_thumb.j

post-69506-0-68006200-1304342200_thumb.j

post-69506-0-50557700-1304348559_thumb.j

post-69506-0-39062600-1304348566_thumb.j

post-69506-0-42208000-1304348579_thumb.j

post-69506-0-94281200-1304348605_thumb.j

Modificat de danyelut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Golf IV din 06/2003, 1,4 16V, si intr-o seara cand am plecat de la servici, seara, am constanta ca marotul EPC a ramas aprins. Nu am sesizat nici o schimbare la mersul masinii, dar se mai oprea, mai revenea. Dupa ce am citit pe forum ce ar putea fi am constatat ca nici stop pe frana nu mai aveam. Avea momente cand ba mergea, ba nu mergea, si pe langa EPC si mai aprindea si butonul de la ESP. Am dat jos brake switchul original, 1J0 927 189E / 19322002 / 08.04.2003 / 08271 . Am fost la UNIX auto si le-am dat informatiile si am comandat un switch nou, original. Astazi a venit, si arata diferit, fata de cel original. Al meu este cu 2 pini si cu santurile pt mufa apropiate si acela la fel, era mai mare cu cap reglabil din cate am observat eu. Am bagat mufa si am fugit sa vad daca am stop pe frana si nimic. Nu m-am mai obosit sa il montez de tot ca si EPC-ul tot era aprins si l-am retuirnat imediat. Sunt student in Sibiu si chiar nu imi permit 70 de lei pt o diagnoza si chiar nu stiu ce sa mai fac. Sigurantele au fost verificate de tatal meu cand a trecut pe la mine dar nu a avut mai mult timp sa verifice masina. Sa fie un scurt? Chiar nu stiu ce sa mai fac.

* tin sa mentinoez ca switchul nou nu era cel verde de malta, era albastru desi arata in stilul celui verde.

Modificat de Wisdom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Mergea, dar nu l-ai bagat in soclu. Abia dupa ce il pozitionezi in soclu, il invarti si se fixeaza......va merge. Daca l-ai pus la rece - doar bagat in mufa si ai apasat pe el....nu va merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!