Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Salut,la mine nu se aprind deloc stopurile pe frina,la scanare mia iesit switchu de frina,dar sar putea sa fie si siguranta arsa....nu stiu care e siguranta cu pricina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S13 de 10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEl cu 2 pini e la ambreiaj, si cel cu 4 la frana indiferent de forma. Vezi cateva pagini mai in spate ai codul si pretul.

La ce foloseste switch-ul ala de la ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa taie din combustibil cand apesi ambreiajul si sa decupleze CCS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt offtopic, dar ma mananca rau :icon_thumright:

Si daca nu functioneaza acel switch, apare eroare pe vag-com? Sau functionez cu mai putin combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Pana la urma problema mea nu era de la switch,care oricum l-am si schimbat.Martorii ABS si ESP se aprindeau de la un senzor de viteza.Am schimbat si acuma este OK totul.

Cat te-a costat senzorul de care vorbesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt offtopic, dar ma mananca rau :icon_thumright:

Si daca nu functioneaza acel switch, apare eroare pe vag-com? Sau functionez cu mai putin combustibil?

Nu sunt sigur daca stocheaza eroare(probabil), dar se poate verifica in Vag-Com functionarea lui.

Daca se strica pe deschis , se va tura un pic motorul cand apesi ambreajul. Daca ramane pe inchis pot aparea pierderi de putere schimbarea vitezelor si nu functioneaza CCS.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pe VAG COM a iesit ca switch-ul e defect dar totusi stopurile pe frana functioneaza normal.S-al schimb sau nu?

Scuze pentru greseala (sa-l schimb)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

O intrebare pentru colegii care spun ca au dezasamblat switch-ul:era primul model,cel patratos sau unul din cele ulterioare,rotund?Al meu este cel cu codul 1JO945511C,cel rotund.Merge dezasamblat?

Modificat de road66hell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul vine tot de la mine.Merge dezasamblat!L-am curatat si asamblat inapoi si merge ca nou.Sa vedem pt cat timp,tinand cont ca este cel original al masinii,made in germany..De mare folos mi-a fost DIY-ul de pe vwvortex,prezentat la postul #144.

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca sa-l repari dar va fi pe termen scurt.Ghidajele interioare ale switch-ului sunt din plastic care se uzeaza si nu tine reparatia mult.Pot afirma cu toata increderea ca switchul original este de proasta calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe VAG COM a iesit ca switch-ul e defect dar totusi stopurile pe frana functioneaza normal.S-al schimb sau nu?

Scuze pentru greseala (sa-l schimb)

Da pentru ca are 4 pini doi pentru stop frina si doi pentru informatie abs/esp si daca astea doua nu mai primesc informatii corecte sa nu ai vreo surpriza la frinare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Astazi, in urma unei manevre de parcare, m-am pomenit cu mesajul ENGINE WORKSHOP si clipirea martorului de la bujii ( lipsa lumina la toate stopuri pe frana ) . Din VAG-COM a reiesit 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal, deci probleme cu switch-ul de la pedala de frana. Dar avand in vedere ca masina are cutie automata tiptronic, care la randul ei functioneaza si pe baza semnalului primit de la frana, nu au fost probleme la rulare iar in VAG COM la measuring block in modulul Engine a reiesit faptul ca acest switch lucreaza ( 1 - 0 ), e posibil ca acest switch sa aiba o functie dubla ca si senzorul de temperatura ( care trimite semnal la ECU si Instruments )? Sa se arda toate becurile de pe frana, nu cred ca este posibil, am verificat si siguranta, este ok, am intrat si in schemele electrice dar cred ca problema ma depaseste.

Astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e pe intermitent si face probleme doar uneori, momentan. Nu are alt rol. Cel de temperatura e g2/62 si e pozitionat undeva la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pe VAG mi-a dat ca switch-ul de frana e defect dar totusi stopurile se aprind cand apas frana,credeti ca ar trebui sa-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori se aprind, dar nu tot timpul. Chiar daca momentan merge e o chestiune de timp pana zice "gata, nu mai vreau!"

Deci te sfatuiesc sa-l schimbi. La reprezentanta ai reducere 20% la piese si iti iese sub 50 RON. Original si nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Colescu Sebastian

Acum 2 zile mi s-a aprins pe bord semnul de la ESP.Am oprit si repornit motorul si s-a stins.Azi dimineata s-a aprins din nou si nu s-a mai stins,apoi s-a aprins EPC-ul,si cand m-am uitat nu imi functioneaza DELOC lampile de frana,deci trebuie sa schimb switch-ul de frana.Se poate sa fie altceva la aceste 'simptome'?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% e acest switch.Am avut si eu aceleasi simptome si s-a rezolvat prin schimbarea switchului.Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colescu Sebastian

Asa credeam si eu insa aveam nevoie de o confirmare in plus.Multumesc pentru raspunsul prompt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat switchul intre sarbatori si azi dimineata a aparut din nou "motorstorg ..." si spirala palpaia, becurile sunt ok, nu stiu de la ce sa fie ?

Eroarea dispare dupa ceva timp si degeaba ma duc la electrician.

Sa fie defect si switchul nou ? (n-as crede)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar si cele OEM mai sunt defecte de noi. E din ala cu reglaj la tija sau fara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E din acela verde, am inteles ca sunt cele mai slabe !?

Dar am aflat doar dupa ce l-am cumparat, interesant este ca la fel facea si cu cel vechi, aparea eroarea din senin in timpul mersului si dupa ceva timp dispare, cel tarziu pana a doua zi.

De ex. azi, a aparut dimineata cand am mers la servici, cand am venit acasa nu mai era nici o eroare si spre seara cand a mers sotia cu masina a aparut din nou, mentionez ca la mine nu se aprinde ESP-ul doar scrisul si clipeste spirala de la bujie.

Pana prind ocazia sa-mi apara din nou si sa am si timp sa ma duc la electrician ce ma sfatuiti ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca becurile pe frana se aprind si switchul a fost montat corect, atunci verifica siguranta S13 de 10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat-o si nu este arsa, si apropo de problema, azi dimineata a aparut dupa ce am pornit motorul si a disparut pe cand am luat-o din loc (aprox. 20sec).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!