Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Da si in cazul in care nu functioneaza lampile de frana spate, tot switch-ul este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara swichul de frana facea probleme, ESP aprins +EPC l`am scos si m`am apucat sa il desfac , cand l`am desfacut am gasit in el un mecanism fff simplu, l`am luat si l`am curatat cu un smirghel de granulatie fina si merge bine mersi fara probleme, dar EPC`ul sta aprins se poate stinge singur?

Se sterge singur, stai linistit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se stinge singur EPC-ul după un timp (1-2 zile), dar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Am si eu un comportament ciudat. Lampa de stop de pe hayon nu se mai aprinde la apasarea pedalei de frana desi celelalte nu au probleme. Eroare la scanarea cu Vag-Com-ul nu am primit asa ca nu stiu ce sa cred. O fi switch-ul de la pedala de frana? Orice idee este binevenita.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e switchul, verifica firele care duc la haion in mansonul dintre el si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca lampa de la hayon se conecteaza intr-o mufa? As verifica mufa respectiva prima data.

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine se aprinde martorul spirala cu mesajul "Engine Workshop", dar dupa aprox jumatate de ora dispare in mers. Am citit tot pe forum car ar putea fi switchul. Stopul de frana din dreapta nu merge sau e ars , trebuie schimbat switchul sau doar reglat... si cum s-ar regla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul nu aprinde engine doar spirala, is nu se regleaza decat cand il montezi prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat un switch din reprez. ce nu se regleaza; e ca un buton de frigider :), iar ca si constructie e mai butucanos :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a venit si mie randul...

In seara asta cand m-am reintors acasa, am observat ca a inceput sa-mi clipeasca in bord martorul de bujii incandescente. M-am oprit si cand m-am uitat in spate, stopurile de frana luminau toate 3, indiferent daca frana era apasata sau nu. Am oprit motorul, repornit, aceeasi problema, martorul clipeste si stopurile raman aprinse tot timpul. Am sunat electricanul dar nu a raspuns :( si eram pornit sa deconectez o borna de la baterie, dar pana la urma mi-a venit ideea cu siguranta, am cautat care siguranta e raspunzatoare si am scos siguranta 13.

Sa fie tot switch-ul vinovat de toate astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Salut,

Este switchul. A ramas blocat pe apasat. baga un ochi sub pedala de frana si il vei vedea acolo cum sta el linistit si blocat. Scoate mufa din el si ai rezolvat problema. Se poate curata, dar va pica iar cu siguranta (Sunt patit). Comanda altul si schimba-l.

Drive Safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Bogdan. Am comandat switch-ul, astept sa vina sa-l pun pe masina. Sper sa se rezolve problema. Am comandat cu 4 pini, cand am sunat pe la magazine, unii mi-au spus ca au si cu 2 si cu 4 pini la acelasi motor...

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit switch-ul, era cu 4 picioruse dar nu era cel bun. Avea codul cu A la sfarsit, iar cand s-a dat jos cel de pe masina, acela era cu E la sfarsit. Arata diferit, cei de la magazinul de piese au zis ca potriveste si ala cand i-am sunat dupa aceea... electricianul plecase, dar el a zis ca nu merge ca nu are aceeasi dimensiune nici partea pana la acea tija... dar totusi au zis ca-mi aduc pe maine din ala cum am avut pe masina. Se implineste saptamana aproape fara masina... foarte greu se gasesc switch-urile astea :offtopic:

Atentie ce cumparati, (cel mai bine e daca aveti posibilitatea sa demontati switch-ul vechi inainte) se mai schimba, dar trebuie asteptat in plus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Indeed, ideea este ca, cel cu 4 fire, face exact acelasi lucru ca si cel cu 2, daca il desfaci si te uiti in interior, de fapt este un contact dublu. Asteapta sa vina cel nou, de ce nu ai comandat de la Volksman? Ajungea mult mai repede...

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt firme care fabrica acel senzor si pe rotund. Am vazut eu la prietenul meu la magazinul de piese auto import ca ii apare in poza si pe rotund si pe dreptunghiular.

Al meu are codul de piesa: 1J0 945 511 A si arata asa:

1z1qmnl.png

Celelalte modele sunt in partea de jos pe rotund. Sunt bune si alea. O sa vedeti cand il desfaceti pe asta de la pedala de frana ca cel de la ambreiaj e pe rotund :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Acum 2 zile a inceput si la mine sa lumineze intermitent spirala din bord. M-am speriat, imediat ducandu-ma cu gandul ca e ceva in legatura cu bujiile. Am intrat pe forum(multumiri tuturor ce isi aduc aportul ptr existenta si functionarea lui respectiv celor ce posteaza) si am inteles ca e o posibila problema la swich-ul de frana. La mine(ciudat!!!) functionarea e normala la apasarea franei, becurile pe spate si lampa centrala de pe haion se aprind si se sting la eliberarea pedalei. Am inteles ca acel intrerupator este de genul 2 in 1 si ca este posibil sa fie defecta doar partea ce transmite semnal la ecu.L-am demontat si desfacut in interior ptr a-l curata cum au facut si alti colegi si surpriza....era un swich "made in Italy" la care se mai umblase in interior. Acele contacte ce trebuiau a fi platinate sau macar de cupru, erau din aluminiu, iar cand am dat cu surubelnita usor pe ele,sa le curat, ramaneau niste urme pronuntate....aluminu de "calitate". Cum un test cu VAG-ul nu imi e la indemana acum, sa vad exact eroarea, am mers si am comandat la "risc" swich-ul pe Febi(vine maine) la pretul de 33 lei si preventiv am comandat si original la 49 lei, dar acesta la noi la tara la Ploiesti ajunge intr-o saptamana. Maine, daca ma lasa vremea montez swich-ul Febi si revin cu detalii.Sper sa fie doar asta problema. Numai bine tuturor!

Modificat de ionuteljul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astazi am montat si eu swich-ul pe masina si ...in sfarsit "spirala" de bujii s-a stins. Swich-ul era in cutie febi, sigilata, iar cand l-am scos surpriza.....tot made in Italy ca cel de pe masina. Bine ca functioneaza cum trebuie, oricum saptamana viitoare voi avea si un swich original VW. Multumiri inca o data celor ce fac ca acest forum sa existe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare; Mi-am schimbat si eu zilele astea switch-ul buclucas si contrar spuselor lui Al Bundy imi aprindea si spirala si engine workshop in acelasi timp, dar din cand in cand imi aprindea si ESP-ul, intrebarea mea era daca se sterg singure aceste erori dupa un numar de porniri, sau trebuie Vag-Com? Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singure nu se sterg, trebuie pus VAG-COM-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat de mai mult timp ca becurile de frana se aprind si daca motorul e oprit si cheia e scoasa din contact. Asa trebuie sa fie? Circuitul se alimenteaza "pe direct" sau doar la punerea contactului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la cordoba sunt puse pe direct, se aprind indiferent de cheie, iar la jetta mi se aprind doar cu cheia in contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa sunt la g4 si O1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, ma gandeam sa nu fi umblat cineva la instalatia electrica si sa fi facut ceva improvizatii pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

baieti, ajutor. azi, surpriza, cand m-am dat jos au ramas stopurile de frana aprinse. am tras putin de pedala, s-au stans. acum cand am coborat prin curte, ele iar aprinse. e greu de desfacut switchul? am mare nevoie de ajutor ca nu vreau sa raman fara baterie maine dimineata sau pe la servici, si acum cat am lumina naturala sa-l desfac si sa-l curat.

mentionez ca in bord inafara de ABS si ESP-ul care stau aprinse de vreo saptamana ca am un senzor de turatie pe spate dus, altceva nu s-a mai aprins.

deci, cine ma poate indruma catre ce si cum sa desfac sa ajung la switch? am inteles ca e in corpul pedalei, dar, sunt incepator la desfacut chestii pe la masina. mersi mult.

later edit :

nu am pierdut timpul si am aruncat un ochi. pare usurel de ajuns la switch ( asta daca e cel care cred eu ca e ). trebuie doar de desfacut plasticele de pe-acolo, cred.

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!