Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Scoate switchul si trage te tija de reglaj in afara. Il montezi la loc di se autoregleaza. Daca a aparut si EPC atunci trebuie schimbat, nu se face nimic din reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu spui ca daca s-a aprins EPC-ul trebuie schimbat musai...faza e ca in continuare functioneaza fara probleme, doar ca e foarte sensibil - nu stiu cum era inainte, dar acum si daca ating pedala de frana putin cu degetul de la mana se aprind stopurile. SI la faza cu reglajul, m-am uitat pe acolo dar nu am desfacut - am apasat frana pana la capat si am incercat sa misc tija, care e cu arc si se misca doar in sus. intre tija si locul unde calca pe pedala de frana ramane cam un cm gol si de trras mai mult , nu se trage.. Si referitor la eroarea cu EPC, ce am scris mai sus, poate ma ajuta cineva - ar trebui sa fac o scanare, ramane eroarea stocata, afecteaza cu ceva? nu stiu daca are legatura dar am observat dupa faza cu aprinderea EPC-ului, ca la pornire cateodata se accelereaza singura si imediat revine la normal. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea ramasa nu perturba buna functionare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am luat si eu azi un swich de la al padrino facut in italia pe care am dat 42 RON.sper sa funcrioneze mau mult decat celalalt care m-a tinut 1 saptamana!acum ma gandesc daca nu era mai bine sa merg la reprezentanta sa-mi cumpar unul proginal.are cineva idee cam la ce pret ar fi?daca nu ar costa mult m-ar tenta ideea sa-l schimb cu unul original!oricum sa nu patiti ca mine!feriti-va de un swich de culoare roz(scrie ca e produs in germania dar el e facut in china) costa vreo 32 de RON si te tine pana ajungi acasa :)!deci revin cu intrebarea stie cineva car ar costa cel original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Scrie pe pagina anterioara: pretul este pana in 50 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cu butonul scos va trebui sa tragi de acea tija pt ca la montaj sa intre la loc in buton in asa fel incit sa aiba lungimea de care are nevoie ca sa nu mai ai aprinse becurile de frina.
tragi de ea sa fie iar iesita si impingi in lacas, pe pozitie, switch-ul ca sa se regleze tija cit ii trebuie, mai ales la ala de frina
Tocmai am efectuat si eu operatiunea. Am inlocuit un switch 1J0 945 511C, cu mecanism intern ceva mai complex, cu unul cu cod A, de culoare verde. La cel vechi tija agata datorita unei vaseline cimentate de praf la baza. Asta verde e super simplu ca design si ca montaj (spre deosebire de celelalte serii de switch), si se potriveste perfect (apare in ELSA ca piesa de schimb pe serie de sasiu.)

zilele trecute si-a dat obstescul sfirsit si switchul de la polo, tot din seria cu C la coada; asa ca am mers la reprezentanta skoda si am dat 45 lei pe unul facut in Malta, cred ca e identic cu cel despre care a scris Northman, desi nu l-am desfacut sa ii vad complexitatea mecanismului este intr-adevar mai robust; in afara de asta nu are nici tija aia reglabila, ce poate cauza probleme...

codul lui este 1C0945511A RDW

cu butonul scos va trebui sa tragi de acea tija pt ca la montaj sa intre la loc in buton in asa fel incit sa aiba lungimea de care are nevoie ca sa nu mai ai aprinse becurile de frina.
tragi de ea sa fie iar iesita si impingi in lacas, pe pozitie, switch-ul ca sa se regleze tija cit ii trebuie, mai ales la ala de frina
Tocmai am efectuat si eu operatiunea. Am inlocuit un switch 1J0 945 511C, cu mecanism intern ceva mai complex, cu unul cu cod A, de culoare verde. La cel vechi tija agata datorita unei vaseline cimentate de praf la baza. Asta verde e super simplu ca design si ca montaj (spre deosebire de celelalte serii de switch), si se potriveste perfect (apare in ELSA ca piesa de schimb pe serie de sasiu.)

zilele trecute si-a dat obstescul sfirsit si switchul de la polo, tot din seria cu C la coada; asa ca am mers la reprezentanta skoda si am dat 45 lei pe unul facut in Malta, cred ca e identic cu cel despre care a scris Northman, desi nu l-am desfacut sa ii vad complexitatea mecanismului este intr-adevar mai robust; in afara de asta nu are nici tija aia reglabila, ce poate cauza probleme...

codul lui este 1C0945511A RDW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asta de cateva zile. Maine vreau sa schimb switch-ul si as vrea sa stiu sigur daca eroarea data cu aparitia EPC trebuie stearsa cu VAGCOM-ul sau nu ramane stocata? Mentionez ca mie nu mi s-a mai stins EPC de cand a aparut problema si nu se mai aprind stopurile pe frana deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Incep acest post prin a-mi cere scuze in caz ca nu am postat unde trebuie sau daca problema mea a mai fost discutata,dar eu nu am gasit. In aceasta seara cand am vrut sa pornesc am patit ceva ce nu mi se mai intamplase niciodata: cand sa pornesc motorul am observat ca un senzor de la bord clipeste,si anume acel senzor care arata o masina cu o cheie dedesupt,mai exact acel senzor la mine (vw golf4 1.6 16v) se afla sub EPC. Am incercat de mai multe ori sa pornesc(aproximativ cinci ori),cand puneam contactul acel simbol clipea dupa aproximativ 1-2 secunde dupa pornire motorul se oprea. Pana la urma ce m-am gandit eu am scos cheia din contact si am introdus-o din nou,pun contactul si problema dispare. Am mers cu masina,am pornit de mai multe ori si nu a mai fost nici o problema,insa ma gandesc sa nu fie ceva grav. Va rog sa ma ajutati cu un sfat,daca ati mai patit ce am patit eu,orice.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am problema asta de cateva zile. Maine vreau sa schimb switch-ul si as vrea sa stiu sigur daca eroarea data cu aparitia EPC trebuie stearsa cu VAGCOM-ul sau nu ramane stocata? Mentionez ca mie nu mi s-a mai stins EPC de cand a aparut problema si nu se mai aprind stopurile pe frana deloc.

Se stinge singur EPC_ul dar eroarea ramane stocata de obicei.

Mare grija ca exista 2 tipuri de switchuri, unul cu firele in linie (cu autoreglaj) si unul prin infiletare cu firele dispuse in forma de patrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o problema...azi dimineata cand m-am trezit am aruncat un ochi de la geam la masina(am prins un obicei sa ma uit daca mai este acolo :( )si am ramas mut...masina avea stopurile pe frana aprinse toate trei...

saptamana trecuta din senin mi se aprinsese in bord spirala si am rezolvat-o dand jos switch-ul pedalei de frana si l-am curatat cu spray contact...nu am avut probleme pana azi dimineata...

am plecat la munca(fara masina dar am avut grija sa scot mufele de la stopuri ca omoram bateria)si am ajuns acuma chitit pe ea...i-am dat o cheie si motorul merge cam greu asa...sa fie de la functionatea becurilor toata noaptea?

rezolv cu schimbarea swich-ului?sau sa ma risc iar doar cu o curatare?

o seara buna va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

switchul cand se strica nu ai ce sa cureti pentru ca se slabesc/rup lamelele alea care actioneaza in el si nu ai sanse sa il repari....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Scuze anticipat daca s-a mai vorbit despre asta pe undeva dar eu nu am gasit... Am avut probleme cu senzorul de frana. Pe scanarea Vagcom imi aparea o eroare precum ca functionarea acestuia este "implausibila". Am cumparat un senzor nou si m-am dus la mecanic sa mi-l schimbe. Imediat dupa schimbare am rescanat masina si eroarea mi-a reaparut.

1 Fault found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible signal

P0571 - 35-00 - -

Acum nu stiu ce sa mai fac. Sa iau un senzor nou (al doilea??!) sau sa caut in alta parte? Mentionez ca becurile de frana se aprind normal si nu-mi fac probleme. Exista vreo legatura intre acesta problema si faptul ca sporadic mi se aprinde indicatorul de ESP din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul nou sa fie cu probleme. ESP are legatura cu switchul de frana si sunt separate contactele pentru lampile de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat swichu de frana, si acum cand apas frana parca e mai rigida, prinde mai sus ca sa zic asa (inainte era cursa mai lunga la apasare ) e ceva normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un (update) stopurile nu se aprind in corelatie cu apasarea franei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur l-ai montat bine?

am schimbat swichu de frana, si acum cand apas frana parca e mai rigida, prinde mai sus ca sa zic asa (inainte era cursa mai lunga la apasare ) e ceva normal ?

nu cred ca e de la switch pentru ca el e fix si tija este eliberata de pedala la apasare, moment in care se face contactul si se aprind becurile de frina.

totusi cred ca e doar o impresie a ta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur l-ai montat bine?

la service l-au montat ,si in legatura cu a 2a problema; e normal ca la sfarsitul cursei sa se aprinda stopurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin la post #88 cu noi mentiuni intrucat i-am dat de cap si, cine stie, poate se mai potriveste si pe la altii. Cautand pe net am gasit si urmatoarea cauza pentru eroarea:

16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal = Wrong Brake Light Bulb installed (21W instead of 5/21W).

Am verificat becurile si cand le-am scos din slotul lor am vazut ca nu erau la fel. Am schimbat un bec si acum la rescanare mi-a disparut eroarea. Ce legatura este in realitate intre chestia asta si senzorul de frana nu am inteles ... dar a mers.

Cu ESP-ul tot am probleme, deci nu este de aici.

Modificat de SERBANMIH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

stie cineva cat costa un astfel de senzor ? sau ce reprezinta eroarea asta ?(mentionez ca inainte de a schimba swicu de frana, nu am avut problema asta ,nu stiu daca are vreo legatura cu el)

Modificat de stard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat swichu de frana, si acum cand apas frana parca e mai rigida, prinde mai sus ca sa zic asa (inainte era cursa mai lunga la apasare ) e ceva normal ?
revin cu un (update) stopurile nu se aprind in corelatie cu apasarea franei...
01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

stie cineva cat costa un astfel de senzor ? sau ce reprezinta eroarea asta ?(mentionez ca inainte de a schimba swicu de frana, nu am avut problema asta ,nu stiu daca are vreo legatura cu el)

toate problemele de mai sus au fost rezolvate si cauza a fost urmatoarea : punerea gresita a unui swich de frana .

multumesc lui DragosR pt ajutorul acordat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara swichul de frana facea probleme, ESP aprins +EPC l`am scos si m`am apucat sa il desfac , cand l`am desfacut am gasit in el un mecanism fff simplu, l`am luat si l`am curatat cu un smirghel de granulatie fina si merge bine mersi fara probleme, dar EPC`ul sta aprins se poate stinge singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de un Vagcom cred, pentru a sterge eroarea. Este ca si in cazul airbagului lateral atunci cand la spalatorie de exemplu, iti agata cu bratul aspiratorului cablul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci daca se aprinde spirala in bord e switchul dar la mine nu se aprinde si imi functioneaza doar lampa de la hayon, in rest se aprind doar pozitiile pe spate stopurile nu.Becurile sunt ok.

E tot de la switch sau vreo siguranta ?

La sigurante deja era prea intuneric ca sa ma uit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!