Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

L am luat pe cel original. 60 de lei la un magazin online si 63 de lei la reprezentanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ţi-a făcut reducere pt. că este maşina veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil daca sunam la celalat dealer ar fi venit cu o mica reducere,fiindca la un Audi am beneficiat de reduceri "pentru masina veche" atunci cand masina a intrat in service la ei. Maine vine piesa si sper sa scap de martorul ESP care se aprinde intermitent + stopurile de frana mereu aprinse,chiar si cu cheia scoasa din contact. Am fost nevoit sa scot borna de la baterie ca nu si a mai revenit sub nicio forma.

Dupa montare revin cu detalii asupra problemei,daca s a remediat ori ba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment am scapat de martorul ESP si luminile de frana mereu aprinse.

Montajul se face foarte usor; cateva suruburi,deconectat mufa apasand pe cele 2 cleme si switch ul iese prin rotire. La montare pasii sunt aceeasi dar in ordine inversa. Nu se poate strica nimic,nu se poate gresi cu nimic. Il simti efectiv la mana cand e pe pozitia lui si mai face si click.

Totul a durat 10 minute. Sunt curios daca martorul EPC se stinge de la sine sau trebuie sters cu diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul EPC s a stins la urmatoarea pornire,dar s a reaprins cel de ESP.

Am pus o pe diagnoza si nu apare nicio eroare la ESP. S a facut diagnoza si in timp ce masina ruleaza,la fel,nicio eroare.

Apare si dispare aparent fara un motiv.  Geometria e buna,presiunea in roti este egala.

S a mai lovit cineva de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune erorile asa cum apar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nicio eroare pe ESP,doar martorul care se aprinde si se stinge dupa capul lui.

 

Mi a aparut martorul de la apa,desi motorul era rece,nepornit de ieri seara. Am inlocuit senzorul verde cu 4 pini si eroarea a disparut,dar am observat ca termocupla se invarte de nebuna,desi apa nici nu ajunsese la 90 de grade. Dupa ce am oprit masina a continuat sa se mai invarta vreo 10 minute.

 

Dupa ce am schimbat senzorul,pe diagnoza au aparut urmatoarele erori

 

17701-  Characteristic field controlled thermostat ; short circuit to plus - Permanent

16502 -Engine Coolant Temperature Circuit High Input - Intermittent

01314 - Engine control unit - Check fault codes - Intermittent

 

Check engine aprins si el... 

Masina merge bine,nu are pierderi de putere,apa nu fierbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 2/13/2012 at 4:24 PM, Al Bundy said:

de la switchul de frana, el are 2 contacte, unukl NC si duce la ecu si unul NO ce duce la becurile de frana, cand apesi pedala, un contact se deschide si unul se inchide. Cel care se deschide nu mai furnizeaza 12V catre ecu si acesta stie ca s-a calcat frana si celalalt se inchide si trimite 12V catre becurile de frana.

Salutare domnilor,

Stiu ca postul citat este foarte vechi dar este fix ce ma intereseaza si anune configuratia pinilor si am nevoie de o mica completare la ce am aflat pana acum.

Asadar:

1-4 NO

2-3NC

Pin 1... 12V + veniti din S13

Pin 2...Ar trebui sa fie tot un 12V+ dar de unde vine?

Pin 3...se duce in ECU direct?pe ce pin in ECU?

Pin 4...se duce catre lampi dar cam pe unde se face ramificatia catre cele 3 lampi?

Povestea,pentru cine are timp de citit, este urmatoarea.

Ma suna vineri un coleg cu un Golf 4 2002 ALH ca ii clipoceste spirala in bord.

Nu am stat mult p ganduri si il intreb daca ii merg stopirile pe frana...Raspuns negativ.

II zic sa cumpere swich si sa ne vedem la munca sa i-l schimb.Stand destul de departe de munca,Dobroiesti fata de Magurele a zis ca nu se risca si cauta un service pe langa el sa nu meargra atat fara stop pe frana.

Nu am inteles foarte bine ce i-au facut cei de la service dar i-au schimbat 2 swich-uri si spirala in continuare clipocea in bord.

Unul din swich-uri era original.Tin minte ca parca asta nu mai avea nevoie de reglaj.Nu se apasa pe pedala,pur si simplu se baga si se roteste,corect?Exista posibilitatea sa se strice daca il montezi ca pe unu cu reglaj?Adica sa apesi frana dupa care sa il rotesti?L-am desfacut sa vad cum functioneaza si avea zimtii aceia de pe tija si corpul swichului rupti deci tija nu mai actiona contactele.L-a stricat cand l-a montat?

Am demontat azi masina incercand sa inteleg ce au facut cei de la service.

Din cate am vazut au tras un fir direct de sub bord la lampa stanga dar sub bord nu era legat nicaeri.

Dupa care in mufa care intra in swich au taiat 2 fire si le-a inversat intre ele.Nu mai stiu daca 1 cu 2 sau 3 cu 4 ,asta verific maine cert e ca dupa inversare avea stop pe frana dar ii clipocea spirala si 16955/P0571/001393 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal.

Mecanicul a zis ca nu ii da de cap si l-a trimis la altcineva ca e problema de calculator si el nu se pricepe.

Eu am refacut totul cum era de fabrica si vad ca pana acum merge...

Acum stau si ma tot gandesc...care a fost logica inversarii firelor?

Daca este vorba de 1 cu 2 oare era S13 ars(am schimbat-o cu una noua dar nu mai stiu de ce) si asa a adus cei 12V+ de pe pinul 2 pe pinul 1 si asa mergeau stopurile dar nu mai exista comunicarea cu ECU si de aici eroarea?.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Laurentiu_LWR said:

Exista posibilitatea sa se strice daca il montezi ca pe unu cu reglaj?

Da.

1 hour ago, Laurentiu_LWR said:

L-a stricat cand l-a montat?

mai mult ca sigur, mai ales că a fost vb de unul OEM. Ce mecanic crezi că stă să studieze manuale, eu nu am întâlnit niciunul. Ca să vezi cum ajungi să schimbi ECU de la un switch montat greşit:))

Probabil că încă mai făcea ceva contact când apăsa frâna şi a adaptat instalaţia ciobăneşte ca să aibă stop pe frână. După asta normal că ECU   a rămas fără semnal de la switch.

Pin 1... 12V + veniti din S13.......ok

Pin 2...Ar trebui sa fie tot un 12V+ dar de unde vine?........de la siguranţa S243 de 10A care merge apoi la pinul 87 ale releului Engine Control Relay

Pin 3...se duce in ECU direct?pe ce pin in ECU?......la pinul 65 din mufa de 121 contacte

Pin 4...se duce catre lampi dar cam pe unde se face ramificatia catre cele 3 lampi?......se duce în două locuri. Intră în cablaj şi de acolo se ramifică un fir către pinul 32 din mufa de 121 de contacte ale ECU  şi unul către lămpi. Firul către lămpi se ramifică după mufa cu 5 pini care se găseşte "near lower left A-pillar, entwined in wiring harness"

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos...maine verific exact ce fire au fost inversate si deschid Autodata sa vad unde este acest S243 si ii dam de cap.

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. În Autodata este F43, este în același compartiment cu S13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...exact asta a facut,a inlocuit 2 cu 1 cat sa ii mearga stopurile si pentru partea de soft l-a trimis mai departe ca nu e de competenta lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!