Jump to content

Senzor (switch) pedala frana - probleme


tlc
 Share

Postare recomandată

Am citit abia acum raspunsul tau, multumesc! Am rezolvat problema de cateva zile este asa cum spui: s-a "impuscat" unul din cele doua contacte. Dupa smirgheluire merge perfect. Inca o data multumiri pt. sfatul avizat, poate folosii cu succes si la altii :beer: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat! La cat mai putine probleme si daca tot apar, sa le putem da de capat fara sa ne coste manopera :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
Mihai Marius

Va salut

Din pacate am si eu aceeiasi problema .

Intrebarea mea este daca il pot schimba singur, deoarece am auzit caci nu este foarte complicat.

trebuie demontate multe chestii pentru a ajunge la switch ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este extraordinar de simplu , se roteste de el si il tragi afar, scoti mufa si apoi il bagi la loc , se roteste pana face clik , daca nu stopurile vor sta ori aprinse in continuu ori stinse , nu merge in mana pt ca are un piciorus care il face sa mearag numai intr-o pozitie , deci nu incercati sa puneti mufa si sa apasati pe el ca nu va functiona decat in cazul in care ste la locul lui , bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Marius

Usor de zis

Cum stiu de ce sa rotesc? Adica, care este piesa respectiva (scuze pt cacofonie)

Modificat de Mihai Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce scoti capacul ala de sub bord o sa vezi switchul aferent pedalei de frina (mai e unul la ambreiaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am patit buba cu switchul de la pedala de frana...Treaba nasoala si periculoasa sa mergi asa prin bucale fara sa stie ala din spate ca tu pui fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi un electrician cat de cat priceput sau un mecanic. Este o treaba relativ simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mai intai becurile pentru ca daca sunt arse amandoua iti da aceasi eroare ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi poate recomanda si mie un loc unde sa ma duc sa mi-l schimbe? Multam

daca il ai, azi sau miine te pot ajuta eu ca nu e mare filozofie; trebuie doar sa vii la una din intilniri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Marius

Mai intai, vreau sa ii multumesc lui Gabriel si lui DragosR.

Pana sa ma apuc sa citesc post- ul lui DragosR, m-am dus sa rezolv eu treaba.

Am desfacut capacul si am scos, fara sa- mi dau seama, switch- ul de la ambreiaj. Nestiind caci este de la ambreiaj si mai eram si un pic suparat, ma apuc sa- l desfac. Dupa ce i- am rupt doua urechiuse si alte alea m- am decis sa- l pun la loc pana ce cumpar altul. Cand ma apropii de pedala sa- l montez inapoi, constat cu stupoare caci este de la ambreiaj. (deci era perfect functional iar eu l- am stricat :) ).

L- am scos si pe acela de la frana si intradevar erau impuscate, daca pot sa zic, contactele.

M- am suparat si m- am dus sa cumpar doua switch- uri noi.

N- am inteles de ce switch- ul de la ambreiaj, care este mai simplu dpdv al constructiei, este 53 RON, iar cel de la frana , care este putin mai complicat, costa 37 RON.

Una peste alta problema mea a fost rezolvata. Este foarte simplu de demontat si de montat la loc.

Nu mai am nici un indicator care palpaie in bord si toate- s bune.

Apropo care este rolul switch- ului de la ambreiaj?

Modificat de Mihai Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are un rol foarte important la actionarea tempomatului. Chiar daca nu ai montat pe masina tempomatul, el este acolo. Are rolul de a dezactiva tempomatul si de a taia gazul in momentul apasarii pedalei de ambreiaj, altfel turatia motorului ar creste aproape instantaneu la maxim.

Este posibil sa mai aiba si alte roluri, dar acesta este unul din cele principale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Marius

Inca o intrebare legata de acest switch de la ambreiaj (scuze pentru offtopic)

Cand l- am cumparat avea tija foarte mult iesita in afara . Dupa ce am apasat pe ea nu a mai revenit la pozitia initiala, ci s-a oprit undeva pe la jumate si nu am mai vrut sa trag de ea sau sa ii fac ceva ca poate o stricam si pe aia. E normal comportamentul sau nu, deoarece la montare, tija trebuia sa o apas altfel nu puteam roti switch- ul la locul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi de ea sa fie iar iesita si impingi in lacas, pe pozitie, switch-ul ca sa se regleze tija cit ii trebuie, mai ales la ala de frina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am "reparat" singur switchul de pe masina mea, am luat un borcan cu capac , am bagat switch in interior , am umplut jumatate borcan cu spirt si am agitat aproximativ 15 -20 min incontinu.

Am apelat la aceasta metoda rustica sa-i spunem deoarece am cautat 2 zile si nu am gasit piesa, am zis sa incerc s-o repar macar temporar sa pot sa ma deplasez in singuranta cu masina.

Evident tot acel switch este pe masina de aproape jumatate de an si functioneaza in continuare fara probleme :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costa vreo 20 de ron chiar nu merita efortu si e usor de schimbat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand nu gasesti piesa ce faci?! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shake it, shake it, cum ai spus tu :)

Asta daca nu sunt uzuri ale contactelor sau parti rupte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai am efectuat si eu operatiunea. Am inlocuit un switch 1J0 945 511C, cu mecanism intern ceva mai complex, cu unul cu cod A, de culoare verde. La cel vechi tija agata datorita unei vaseline cimentate de praf la baza. Asta verde e super simplu ca design si ca montaj (spre deosebire de celelalte serii de switch), si se potriveste perfect (apare in ELSA ca piesa de schimb pe serie de sasiu.) Nu am stat sa il curat pe cel vechi, dar sunt convins ca se poate face. Pretul unuia nou 9 euro.

Simptomele au fost intai ESP-ul ramanea aprins dupa prima franare, si la un moment dat a aparut si bujia cu "Motorstorung, werkstatt". VAG-COM-ul meu vede numai motorul, pe care am gasit:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-00 - -

Tutorialul ala de pe vwvortex e f bine facut, doar ca este intr-adevar f incomod de lucru acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu martorul de la bujie se aprinde intermitent si mai nou sa aprin si martorul de la abs, problema e la mine ca mai ramane stopurile de la frana aprinse aprinse, e vreo problema dc merg cu ea! problema a inceput cand am obs ca masina mergea infranata dc trag de pedala de frana automat se deblocheaza rotile ce ar putea avea??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switch-ul. El blocheaza pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce din cauza la switch sa ramana pedala in presiune(mai apasata) are ala swich-ul puterea sa tina pedala apasata? Mie stopurile imi raman mereu aprinse m-am gandit sa nu fie de la pompa???oricum si swich-ul e bulit pt ca se aprind alea prin bord! Sa fie oare switc-ul care o blocheaza, ti sa intamplat asat?

Modificat de rechinu2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate switch-ul din locasul lui de fixare , lasa-l sa atarne pe acolo si vezi daca se mai intampla faza cu pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii care mai e problema , cand am motorul pornit si tin apasat pe frana pedala se duce la fund

ca si cand nu si-ar pastra presiunea, e normal asta???? lichid de frana nu pierd deloc

am verificat mereu. Ai idee ce se intampla acolo???????? din cauza asta ma gndeam ca ar putea fi pompa de frana, eu sunt acum in buc si nu am stiut unde sa merg cu ea luni ajung la mine in judet si ma duc la service, numa ca idee sa stiu ce are si cat m-ar costa:)!!!! mersi

Modificat de rechinu2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!