Jump to content

O mica problema....sau mare?


vlady_zch
 Share

Postare recomandată

Inteleg. Eu ma gandeam ca orice valoare default "safe" nemasurata real, pe care o introduce in ECU si reduce performanta e un "limp mode". In mod evident calculeaza cantitatea de motorina injecatata ca pentru 539 nu 850, deci va fi foarte lenesa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat debitmetrul si am curatat "regulatorul de debit" sau asa ceva....o chestie care are o clapeta inauntru care ii da mai mult sau mai putin aer...pana una alta masina merge mult mai bine dar tot mai are momente cand trage mai incet sau mai tare dar foarte putin sesizabil.

Alta problema care nu stiu daca are legatura cu asta sau nu ar fi ca la relantiu, dar numai cand e frig afara si e rece motorul scade turatia dupa care urca inapoi (variaza) si mi s-a intamplat de doua ori sa se accelereze maxim in timp ce mergeam. Mi-a mai zis un mecanic ca e posibil sa fie si sonda de temperatura si altul mi-a zis ca e posibil sa fie pedala de acceleratie de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu e regultorul de debit ci protectia in cazul in care o ia pe ulei, tot acea clpaeta face ca oprirea motorului sa fie mai silentioasa

cat despre turatie la maxim.. sa nu cumva sa fi avut ceva ulei pe admisie si la tras in motor....parerea mea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai m-am intors de la Bucuresti. Am venit pe autostrada si mai mult de 170km/h nu a vrut nicicum. Eram 4 persoane in masina, incarcat si roti pe 17" dar nu cred sa influnteze asa mult...parea ca merge mai bine...se pare ca totusi ceva nu e in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am plecat si era motorul rece si sunt convins ca tragea mai bine ca deobicei si dupa BC si consumul mediu a scazut cu cca 1,5l (i;a mine este peste 10% iar acum arata 8.7% si cu motorul rece). Mentionez ca l-am resetat.

Fac un razumat: Cand am adus masina avea momenta cand tragea si cand nu tragea si varia la relantiu uneori, am schumbat filtrul de aer si de motorina si la fel, apoi am schimbat debitmetrul de aer si am vazut o schimbare, chiar am crezut ca s-a rezolvat problema, dupa catva timp am remarcat ca totusi sunt momenta in care trage mai bine si unele cand nu trage asa bine...

M-am gandit ca daca acum cand era rece motorul, tragea mai bine poate e totusi sonda aia de temperatura...sau nu se poate din cauza aia sa nu traga cum trebuie?

Concluzia: In Romania nu exista mecanici!

Este cumva asta sonda aia?

:D

post-583-1173918057_thumb.jpg

post-583-1173918124_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma poate ajuta nimeni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cineva care lucreaza la Seat la service si i-am zis ca in 5 luni mi s-a turat de 2 ori la maxim si a zis ca foarte probabil trebuie schimbat turbo :) (nu curatat). Poate fi adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Graphic1.pdf

Probabil cel de la Seat crede ca a luat-o pe ulei motorul din cauza turbinei .Nu am inteles daca atunci cand s-a turat singura la maxim a scos mult fum ? Ce culoare avea , negru sau alb-albastrui ? Ai mai luat LIMP-uri cu ea ?

Am vazut ca ai facut un drum in Buc de curand , nu te-ai intalnit cu nici unul din "greii" forumului in probleme de turbine ?

Din senzorii de temperatura , daca te referi la cel de temperatura combustibil G81 este situat ca in atasament .

Nu-mi dau seama ce apare in poza facuta de tine dar nu arata deloc bine si nu pare a fi G81 .Dupa culoarea rosiatica a scurgerilor ( G62 i guess ...) nu cred ca are de-a face in mod direct cu problema ta .

Daca era G81 dus aparea la diagnoza . Partea proasta e ca la tine cateodata face , altadata nu.... e cu toane .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Can mi s-a turat nu a scos fum sau cel putin nu s-a vazut sa scoata in mod dosebit.

Cand am fost la Bucuresti nu am avut aproape deoc timp si nu ma gandisem la modul cel mai serios ca are o problema deoarece in drum spre Bucuresti nu am putut sa merg foarte tare pentru ca schimbasem jantele recent si nu erau bine echilibrate (dupa 110km/h facea cam urat). Abia la intoarcere am mers tare si pana atunci nu mi-a zis nimeni ca ar putea fi ceva asa grav ca s-a turat...eu ma gandeam ca e ceva din electronica.

Eu m-am gandit ca totusi nu poate fi turbina deoarece uneori variaza turatia la relantiu si turbo nu intra asa repede.

ai facut si log in mers la turbina?

Nu am facut in mers...defapt nici nu am fost eu ca l-am trimis pe tata-meu ca nu aveam timp.

.Dupa culoarea rosiatica a scurgerilor ( G62 i guess ...) nu cred ca are de-a face in mod direct cu problema ta .

Culoarea aia rosiatica era de la antigel deoarece curgea pe acolo pe undeva. Am spalat cu presiune acolo si nu s-a mai facut inapoi. :) Foarte interesanta si chestia aia.

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la AJM-ul meu am patit sa-mi creasca turatia la relanti cam pe la 1500 rot/min ,dupa care sa scada si cauza era senzorul de temperatura G62.

L-am schimbat abia dupa ce a inceput sa dea erori si la indicatorul de temperatura de la bord si acum e OK.

(Senzorul vechi era de culoare neagra iar modelul nou e de culoare verde).

Totusi eu nu am avut si celelalte probleme pe care le ai tu, de ex. viteza max. de 170 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun...dar toata lumea zice ca senzorul acela de temperatura se vede daca nu e bun la o diagnoza.

Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E safe filtru sport Green in cutia originala la TDi? Are cineva asa ceva , cum se comporta masina , sau probleme cauzate de acest filtru. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dupa mai multe teste, s-ar parea ca e vorba totusi de debitmetru, pe care l-am schimbat dar probabil ca nu este bun. Va trebui sa iau unul original si anume Bosh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a finalizat cu succes...era debitmetru. Foarte scump totusi...mi l-a comandat un prieten care lucreaza la Seat, fara adaos, 767 RON + 100 RON manopera. A fost comandat sirect de la Porsche dar in final merge neasteptat de tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
S-a finalizat cu succes...era debitmetru. Foarte scump totusi...mi l-a comandat un prieten care lucreaza la Seat, fara adaos, 767 RON + 100 RON manopera. A fost comandat sirect de la Porsche dar in final merge neasteptat de tare.

:vaidecapulmeu: 9 milioane un debitmetru!!???!!!!???!!! pai eu de ce am dat 2.5 mil pe un pierburg,nou din magazin???? lol :ceuameni: vreau si eu asa scump,de unde????!!!(prieten zici?...)

Modificat de pletero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu este Bosch si atata costa unu. pe unul Pierburg am dat 175 de Ron si i l-am facut cadou la taica-meu ca era mai bun decat al lui. Intereseaza-te cat costa un debitmetru Bosch pentru tipul de motor AJM adica TDI de 85KV.

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu exista Pierburg compatibil cu modelul tau de Bosch? M-as mira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai postat undeva adresa catalogului Pierburg 2007:

www.mjauto.cz/newdocs/pierburg2007.pdf

La pagina 89 in fisierul pdf sint codurile: LMS 7.22684.08.0 pt VW.

Eu pe asta l-am cumparat la motorul meu AJM si merge uns. Pretul parca a fost 2.8 milioane, acum vreo 3 luni.

Modificat de Lucionix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat Bosh pe urmatorul criteriu:mi-am schibat debitmetrul cu unul Piersburg comandat dupa codul de pe debitmetrul vechi si masina tragea diferit dar tot rau.

M-am dus la Seat sa-mi faca diagnoza cu pretul de 100 de RON si mi-au spus ca este debitmetrul cu toate ca eram sceptic. Asa ca am comandat debitmetrul de la ei pe riscul lor...adica daca nu e el devina si-l iau inapoi. Intr-un cuvant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!