Jump to content

Bloc ceasuri de bord - demontare


rvacaru
 Share

Postare recomandată

nu sunt.... dar ceva nu ai pus bine la loc - verifica tot ce ai scos.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos ceasurile, si totul era in regula, nu era nici un pin indoit, mufa era bagata pana la fund, (si cea din dreapta cu multi pini, si cea din stanga)

problema persista. nu vrea sa functioneze.

Totusi cand pun contactul, se misca putin acul de la kilometraj, dar cand sunt in mers nu se misca deloc...

M-am scos :((

Modificat de raduadrianb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul poti intra pe el. Ce nu merge pe el? Sigurantele le-ai verificat ?

daca e ceva, suna-ma si o rezolvam prin telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cand am schimbat ledurile si am pus ceasu innapoi am avut numai belele , cadeau indicatoarele, apareau o gramada de erori ! initial credeam ca s`a facut vreun scurt pe placa sau un led montat prost dar dupa vreo 3 ore sa scos cluster, verificat fiecare led in parte , defapt mufa nu era bagata pana la capat desi aparent era bagata! Insista cu bagatul mufelor la loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca asta e problema - deja l-am pus si a verificat de mai multe ori - parerea mea e ca a deranjat firele de la senzorul de viteza ... sau are probleme la el - avand in vedere ca nu ii inregistreaza km, nu ii merge vitezometrul... si face si figuri indicatorul de carburant,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am rezolvat nimic...

ma chinui sa gasesc mufa de la senzorul de viteza de pe cutie, dar nu gasesc nimic de genu... am gasit si un manual de reparatii pentru masina mea, si imi arata acolo unde e senzorul g28, dar cand ma uit in locul ala nu este nimic... o sa mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am dat de el, dar nu am reusit sa il scot, e foarte inghesuit si nu am cum sa-l desfac...

trebuie sa scot numai mufa, sau tot senzorul din cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este inghesuit deloc. Trebuie dat jos capacul de pe motor, si te apleci peste motor.

Nu stiu ce vrei sa faci....

Pentru inlocuirea senzorului trebuie sa desfiletezi surubul si gata.

Mufa daca o scoti nu iti va mai functiona vitezometrul, kilometrajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am dat de el, dar nu am reusit sa il scot, e foarte inghesuit si nu am cum sa-l desfac...

trebuie sa scot numai mufa, sau tot senzorul din cutie?

scoate deocamdata mufa si curat-o cu spray de contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru ajutor... am scos dimineata mufa si am curatat-o putin si am mai strans un pic lamelele, si acum functioneaza kilometrajul. acum trebuie sa mai sterg eroarea din computer, ca sa imi dispar ceck engine-ul din bord...

mai am inca o problema, stiu ca nu intreb unde trebuie.... dar...

- a mai avut cineva probleme cu senzorul de temperatura exterioara?

senzorul imi functioneaza (l-am probat pe alta masina), dar la mine ba imi arata -45 de grade ba niste liniute... si nu pot sa inteleg ce poate sa fie?

Modificat de raduadrianb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura este un rezistor variabil la temperatura (NTC) rezistenta lui scade cu cresterea temperaturii sau creste cu scaderea temperaturii. Daca tie iti arata temperaturi foarte joase inseamna o rezistenta mare care poate fi o lipitura rece, un contact imperfect pe traseul de la senzor pana in bord. Daca spui ca pe alta masina senzorul functioneaza atunci verifica la tine cablajul, mufele, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca asta e problema - deja l-am pus si a verificat de mai multe ori - parerea mea e ca a deranjat firele de la senzorul de viteza ...

ma bucur ca ai rezolvat-o.... te-ai mai linistit.

Ai lipituri reci pe placa clusterului sau probleme de cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... multumesc de sfaturi...

pentru problema cu temp cred ca o sa merg la cineva specializat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna am si eu o problema referitor la casurile de bord poate acest topic nu se incadreaza aici dar tin sa mentionez ca si mie cand ii pornita caldura acele de la temperatura, benzina si afisajul din stanga o cam iau razna ce poate fi, tin sa mentionez daca mut pe aer rece cele isi revin la normal  si care ar fi rezolvarea? Va multumesc si poate careva ma va lamuri cu problema asta...chiar vroiam sa schimb ceasurile cu totul

Modificat de raresbalc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Buna. Cred ca 2 din cele 3 leduri ce lumineaza ceasul digital de la numarul de km sunt arse (pe centru este luminat iar spre margini se vede mai slab).  Imi puteti spune va rog ce leduri trebuie sa cer la magazin exact ca sa le inlocuiesc (verde original din fabrica)? O sa desfac ceasurile si o sa duc placa de circuite la un electronist sa le inlocuiasca. Multumesc anticipat

Modificat de ass
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Reinviu topicul  :)

Nu stiu daca s a mai postat pe undeva....se poate monta IC de VRS pe Elegance?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s a mai putut edita postul anterior.

Masina e din 2001 luna 7-a,IC ul cred ca are immo2(sau gresesc),nu am verificat inca.Bordul de vrs are codul 6Y0 920 970 S B41.

Din cate am citit trebuie sa folosesc procedura de codare pt. immo2 ( http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo2-cluster-swapping.html ) banuiesc,ca se aplica si la fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa urmezi procedura de la immo3 la modelul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit in sectiunea cu golf4 daca bordul de pe masina are immo 2 trebuie sa folosesc procedura pt. immo2.

Sau pe fabia e immo3 din 2001?

Nu stiu pentru ca nu am verificat inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,multumesc pt. lamurire!

In caz ca ceva nu merge cum trebuie revin cu alte intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi a ajuns astazi IC de vrs,l am demontat pe al meu sa ma asigur inainte sa ma apuc de treaba ca nu are probleme cu iluminarea.

Dar surpirza cand am bagat alimentarea si am aprins pozitiile ceasurile s au rotit invers.Oare ca nu am bagat ambele mufe inainte sa aprind pozitiile?Inainte limbile erau in pozitia corecta.

Dupa asta am bagat si cealalta mufa,am pus contactul,am pornit(am imobilizatorul dezactivat,in poza nu se vede becul  aprins) toti martorii s au stins doar ca ceasurile arata mai putin cu cativa mm,exact cu cat au cazut.

Daca oarecum a fost plug and play mai trebuie facuta adaptarea cu ecu   sau doar cheile trebuie adaptate?

Sa desfac oare bordul si sa mut limbile in pozitia corecta?

DSC_0061_zpsb441qifm.jpg

DSC_0062_zps3ackr3q9.jpg

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, fa calibrarea lor si le verifici cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat,am calibrat si ceasurile.

Multumesc pt. info terrabyt si Al Bundy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!