Jump to content

Satul de fluctuatiile de relanti !


iZOTOPE
 Share

Postare recomandată

cum s-a mai racorit pe afara a inceput iara sa o ia razna masina.

m-am enervat la culme cu fluctuatiile de relanti, desi am reglat totul conform manualului.

intr-o sambata m-am pus sa vad care e cauza, am luat la dibacit toate liniile de vacuum, nu am gasit nici o spartura.

am lasat motorul sa se incinga bine, am desfacut ISV (idle stabilizer valve) de pe masina, si am conectat linia de vacuum fara valva, ca un fel de bypass :(, am oprit motorul, l-am lasat sa se racesca si apoi l-am pornit din nou ;). relantiul statea frumos la 900 rpm, dar daca apasam acceleratia si o lasam, relantiul ramanea la turatia la care a ajuns motorul in timpul accelerarii.

buun, am luat linia de vacuum care venea din admisie si pana la valva si am infundat-o calumea sa nu traga aer fals, apoi continuarea ei care mergea pana dupa taler, am scos-o si am infundat gaura din burduful de deasupra talerului.

am lasat motorul sa se raceasca din nou, apoi am pornit din nou masinutza, relantiul statea lejer la 900 rpm, fara sa mai fluctueze.

dimineatza tin foarte putin piciorul pe acceleratie pana creste peste 1000 rpm, apoiil iau si nu mai am probleme.

motorul merge acum rotund si nu mai incepe sa fluctueze la relanti cand sunt in trafic sau mai io stiu cand i se punea lui pata :P

in concluzie, toata cauza problemei era acea valva care incepea sa inchida sau sa deschida acea linie de vacuum aleator, cand ii venea ei :offtopic:.

acum masina se simte bine, mai ales ca nu e 1 saptamana de cand am schimbat si uleiul :P

va voi tine la curent cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate...pina la cit urca? raminea turat sau oscila? te intreb pt ca m-a rugat cineva sa arunc o privire si nu stiu foarte bine bosch-ul (am digifant)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca puneam pe direct linia de vacuum, facand bypass la ISV, statea undeva pe la 2000 rpm, daca calcam acceleratzia pana la 4000 rpm, si luam piciorul de pe acceleratie, turatia ramanea la 4000 rpm, asa ca am anulat linia de vacuum, am infundat furtunul care vine din admisie la ISV, si furtunul care pleca de la ISV la taler.

acum nu mai fluctueaza deloc, cand motorul este rece il tin putin din acceleratie pe la 1100 rpm, apoi il las si sta normal la 900 rpm. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o sa se faca mai frig o sa ai diferente mai mari de turatie la rece si la cald. La mine cel putin fara ISV am fluctuatii destul de mari intre rece si cald, creste ralantiul cam cu 400 rpm.

Tu nu ai cumva ISV cu lamela bimetalica in el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum este pt ca e incapsulat si nu-l pot desface.

azidimineatza la -2 grade a pornit normal, am tinut cateva secunde acceleratia apasata dupa care nu am avut probleme cu fluctuatiile...

sper sa mearga fara probleme si in continuare :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!