Jump to content

Placute frana


dany
 Share

Postare recomandată

la gama VAG nu exista placute cu senzor metalic de uzura (tabla scartaitoare). Masinile asiatice au astfel de placute. 

poate la modelele noi sa bage asa ceva , din ratiuni de cost....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!Trebuie sa schimb plăcuțele pe fata,sunt cele cu care a venit masina din fabrica.Spatele mai au ceva carne pe ele... Sa le schimb? 

De care sa cumpăr,eu vreau originale. Merge sa imi pun senzor de uzura pe ele,e complicat?(acum nu am senzor) 

Lichidul de frana nu l-am schimbat niciodată,il schimb cand schimb si plăcuțele.De ce cantitate am nevoie si care este operatiunea corecta ca sa se facă aerisirea ca la carte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

eu am avut originale ferodo dar am pus textar doua randuri iar acum 2 ani septembrie 2015 am schimbat placute +discuri ATE .

pai costul schimbului de lichid e cam 100 si ceva lei manopera +lichid intra cam 1L si se face cu un aparat special .

recomand sa pui lichid ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ales totul pe original,lichid si placute.Sper sa merite banii:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

260 lei fata si 185 lei spate

Au venit si cu senzor de uzura pe fata..eu nu aveam pe cele de fabrica senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu o nelamurire:Am schimbat placutele si lichidul de frana.Placutele erau terminate mai ales pe fata,pe spate mai mergeau ceva.Placutele nu calca pe toata suprafata discului(Nu calca pe margini) Inainte sa le monteze mecanicul le-a pilit putin cu flexul pe margini cica ca sa se pupe cu discul.Frana parca nu mai e asa sanatoasa ca inainte, e normal?Trebuie sa mai astept sa se uzeze?

Modificat de beidaud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa 2-300 de km o sa ai frane ok, idealeste sa nu bruschezi frana in primii 100 km... decat daca este f urgent, binenteles.

Ce placute ai pus ? Discurile aveau buza mare pe diametrul exterior ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine lua marginea aceea de la disc, decat sa polizeze placutele.

In cele mai multe cazuri acea margine cade si cu mana, sau punea discul pe o piatra de polizor si il lua la mana. Nu il incalzea, nu il deforma, dar cred ca era mai ok. Dar trebuia dat discul jos, treaba de 1 minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus placute originale,discurile aveau o mica buza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ai frane ok, pana se taseaza putin placutele pe discuri si iau forma lor... stai linistit, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O recomandare pentru Octavia 2, 1.9TDI BXE va rog... am tot cautat si am ramas la discuri + placute ATE sau VW economy, si culise + bucse BOSCH.

Culise + Discuri + Placute VW

Discuri + placute ATE

Eu tind spre Ate. Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ate power disk si placute ate ceramic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus ate power cu placute ceramice. Nu lasa mizerie pe jante, sunt mai eficiente dupa ce se incalzesc. Se uzeaza mai greu, dar sunt zgomotoase la franari de la viteze mari. E o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o foloseste mama si face maxim 8k km pe an. Nu pot sa folosesc ate normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KimDiesel combinatia ate power+ceramic este recomandata cu rezerve de producator datorita zgomotului ,la discuri este expres mentionata avertizarea    

@florinrmn ate standard cu placute standard , ai sanse sa prinzi aceeasi combinatie in pachetul economy la un pret mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bune sunt si discurile si placutele de la TMD , mai exact Textar si marca low cost  Mintex. Placutele sunt si fabricate in Romania, daca vreit sa fiti si patrioti.  La jumatate de pret fata de ATE (care m-au impresionat neplacut, multe fiind made in China)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa mergi pe original nu Economy,alta calitate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este adevarat, e alta calitate, dar si pretul e de 3-4 ori mai mare , Este in jur de 600 lei un disc de frana fata si 350 lei setul de placute fata

as zice ca nu merita deloc.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După schimbarea discurilor originale și avut tot felul de aventuri cu Bosch, TRW, Ate (ovalizari în câteva mii de km), am trecut pe Jurid (la recomandarea unui coleg de pe forum). Din ce am înțeles de la el și din ce m-am mai documentat sunt chiar cele OEM pentru (unele modele) Skoda. Am fost puțin sceptic în a le folosi (pentru Fabia costa 100 și ceva de lei discul și vreo 60 lei setul de plăcuțe), dar am văzut că erau Made în Germany și am zis să le dau o șansă. Surprinzător oarecum pentru mine, zero probleme de atunci, țin bine, nu fac zgomot.

Modificat de ionu192000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele originale date jos de mine cand am schimbat pe fata erau Jurid, deci da, ai dreptate.

 

La masina actuala am pus placute TRW fata spate (cotec) originale cu holograma si sigiliu, si franeaza la fel de bine ca si cu cele Jurid de fabrica.

 

La fosta masina am pus discuri ate si placute ate ceramic si nu am avut nici o problema, frana foarte foarte bine. Am avut tot trenul de rulare schimbat cu produse noi lemforder, inclusiv rulmenti si arcuri/amortizoare, poate de asta nu mi s-au ovalizat niciodata discurile. La schimbarea discurilor si placutelor, s-au verificat de fiecare data culisele, sa nu aiba joc, si sa fie gresate.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar si la mine placutele pe fata la leon sunt jurid. Mai studiez, maine cred ca le comand 

EDIT> Aici chiar o sa schimb culisele si ghidajele pentru ca pe dreapta fata a prins un joc etrierul si scoate zgomote in mers care dispar cand atac frana.

@ionu192000 Chiar de ovalizarea discurilor imi este si mie frica, am auzit prin mai multe locuri.

Modificat de florinrmn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba-i relativa cu calitatea si durata de viata a discurilor si placutelor OE. Eu am in prezent 88k km cu masina din semnatura si n-am schimbat inca placutele nici fata si nici spate. Mai mult de atat, cred ca sunt abia pe la jumatate, din ce vad eu la ochi. Ceea ce nu e neaparat un lucru bun, fiindca au mancat destul si din discuri, deci sunt cam dure ca material. Uneori le aud si cum scartaie la franare la viteze mici...  Eu unul, cand le voi schimba, cu siguranta nu o sa mai pun originale, sunt prea scumpe si nu mi se par nemaipomenite. Iar in privinta discurilor de frana, pe vremea cand lucram la Skoda, prin 2009, veneau la greu Octavia 1 cu discuri de frana ovalizate in cateva zeci de mii de km...SI le puneam aftermarket si nu mai erau probleme ulterior. Sa nu mai vorbesc de amortizoarele spate, ca a curs de la 1500 km unul dintre ele,  l-am schimbat pe garantie si a inceput si cel nou sa curga peste cateva mii de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!