Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am o problema cu DPF-ul, in sensul ca la fiecare ~ 400 km, intra in regenerare, ma aduce la disperare, am condus masina in toate modurile posibile, același rezultat, dupa o săptămana , se turează motorul la 1000, apoi nu-i reușește pasenta, si se aprinde martorul de filtru de particule. Imi fac timp pentru o plimbare pe autostrada de 20 min, la 2000 de ture in a patra, își revine, si apoi începem iar numărătoarea inversa. Am fost la Avia de 4 ori, si aceeași placa, filtrul trebuie sa-si facă regenerarea si sa schimb mai sus, unde naibii mai sus, ca deja consuma 8-9% combinat.

Mai are cineva problema asta cu motorul 1,6 Cr ? Pe tester, totul este in regula, masina are 145000 km, si motorina am încercat de la toti, același rezultat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

este normal sa isi faca regenerare la 400 km... dar Avia greseste sa iti zica sa mergi mai turat cu ea,.... nu asa se va face vreo deosebire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elgis : stai linistit , cam asa patesc si eu la Superb cu DPF . Daca stii ca schimbi vitezele la turatie mica , incearca un pic sa-ti schimbi stilul . Schimbatul la turatie mica si mersul subturat dauneaza grav sanatatii soferului si nu face bine nici masinii . Ai vrut masina cu DPF , na , ai masina cu DPF !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am vrut o masina care sa consume mai putin decat clasicul 1.9 TDI , dar m-am ales cu un motor dezamăgitor , in afara ca e mai putin zgomotos, numai nervi imi face. Daca schimbi dupa computer nu e bine, daca schimbi la 2500, pentru ce mi-am mai luat un diesel, ideea era sa facem economie la carburant, am lăsat la vatra un Passat 2008 cu 1,9 TDI , si am crezut ca fac o afacere buna cu skoda asta, conduc de vreo 10 ani tot felul de diesel- uri, si asta e prima cu problema asta, colac peste pupăza , daca mergi cu ea asa fără regenerare intra intr-un fel de protecție, si nici nu mai trage! Rezolvarea ...200 de lei la avia... Nu tot timpul poti sa pleci la plimbare cu ea....pentru regenerare!

Cei de la service spuneau ca poate este o problema la acei senzori de la intrarea si ieșirea DPF-ului, dar trebuie sa-i cumpăr , si nu imi garantează ca se rezolva.

Nu pot sa cred ca la 400 km intra in regenerare.. Mai am un A4 2.0 , din 2010, același stil de mers, niciodată nu am avut problema asta cu DPF-ul.

O sa consolez cu ideea ca e totuși o Skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si faci rau sa mergi pe ideea ca e din cauza marcii....

Fix acelasi motor este si pe Audi.... Deci.... 

da, senzorul de presiune diferentiala poate sa fie decalibrat si sa arate aiurea....  este 150 lei pe Bosch

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elgis : vezi ca vin la mare de 1 Mai ; iti las Superba ( 2.0 tdi , 170 , cu DPF )  si imi dai Octi ; iti garantez ca ambele fac la fel dpdv al DPF ; nu mai da vina pe Skoda .

PS : eu cred ca aici gresesti daca schimbi la 2500, pentru ce mi-am mai luat un diesel ; ti-am mai spus : schimba mai sus

PS2 : daca fac 2 ture intre CT si Mangalia , ai sa uiti ca ai DPF ; daca ai sa schimbi vitezele in continuare asa cum cred ca o faci acum ( inclusiv cu aprinderea martorului DPF ) , mereu o sa ai dureri de cap ; asta e tot spilul la masinile astea mai noi : schimba vitezele mai sus ca nu patesti nimic ( bine , nu la 3.800 - 4.000 ,)

PS3 : am cu Superba cca 130.000 km , luata de noua , de la dealer Ro , fara nici o modificare la motor ( re-softare sau alte tampenii ) ; niciodata , dar absolut niciodata nu s-a aprins martorul DPF in bord ; regenerari : da , au fost , nenumarate ( unele cand imi era ziua mai draga )

Modificat de sarbul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Acum am venit de pe autostradă, am reușit sa-l sting... Toată ziua prin oraș, nici o șansa .

OK , o sa urmez sfatul tau, si săptămana care vine o sa schimb numai între 2500-3000 rpm!

Avem si orașul cu cele mai multe sensuri giratorii din tara, cred, sa vedem cum ne descurcam cu demarajele, fuge la turațiile astea...

Weekend plăcut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elgis : iti repet , niciodata dar absolut niciodata nu mi s-a aprins martorul DPF in bord si am cca 130.000 km , repet : masina nou nouta , de la dealer Ro , fara modificari .

Undeva faci ceva gresit daca trebuie sa mergi pe autostrada si sa stingi ( repet : sa stingi ) martorul . Da-i frate , gas !

nu mi-ai raspuns : imi lasi Octi ? eu iti las Superba cu acte full , ce vrei tu : notar , judecatorie , avocat , primarie ,... .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accelerarea poate fi progresiva, o poti mentine la ~ 2500-2800 rpm, nu neaparat sa ii dai forja ; cu motorul recd incearca sa nu sari de 2200 rpm ; dieselurile de 2.0 cu dpf nu prea sunt ok pt frecusul prin oras…dar deh, majoritatea isi iau tdi ca ei stiu doar CA Consuma putin…costurile de intretinere si eventualele probleme nu le pun la socoteala, apoi normal, este tot vina masinii…niciodata a soferului ! Motoarele sunt aceleasi audi=vw=skoda=seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

       Apelez la voi cu urmatoarea problema pentru Skoda Octavia 2.0 TDI CR.Din cand in cand mi se aprinde martorul check engine in bord.I-am facut diagnoza cu o tentativa de tester(ELM).Imi apare asa ceva: P2454 Filtrul de particule – circuitul senzorului de presiune diferențială – semnal sub limita minimă.Ce trebuie facut?Multumesc!

Modificat de danptr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput ai putea sa inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala. Se strica destul de des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde sa iau asa ceva?Ma poti ajuta cu un link?

 

gasesti Bosch - aftermarket, la pret mai mic fata de cel de la reprezenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea nu are legatura cu dpf-ul sau senzorul de presiune diferentiala

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE inteleg ca esti foarte sigur ca nu are legatura cu aia, eu iti spun ca cineva care a avut acea eroare a rezolvat-o asa, ai acolo un link exact cu problema si cum s-a ajuns la ea. Nu stiu pe ce te bazezi si mai ales daca esti sigur ca nu sunt alea poate ma ghidai spre ce crezi tu ca ar fi problema dar un senzor (oricare) care intern este defect si poate da contact intre semnal si masa/+5V iti va da acea eroare, inteleg ca tu esti foarte sigur ca nu poate fi ala de la dpf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule coleg, permite-mi sa-ti ocup atentia cu citeva chestiuni:

1. Contributia noastra pe forum este benevola si gratuita, te rog mult sa te abtii in a trage la raspundere  sau a interpela persoane, este interzis de regulament;

2. Eroarea postata de dv. poate teoretic avea legatura si cu senzori cu scurtcircuit intern pe circuitul de 5v printre alte o mie de cauze care nu au legatura cu DPF;

3. Ai avut norocul sa-ti raspunda un coleg foarte experimentat, care repara si intretine efectiv masini, cred ca interesul este sa vorbesti frumos cu el, ca sa primesti ajutor dezinteresat.

Am rugat un senior sa mute discutia la erori de scanare, userul are avertisment pentru deschidere de topic aiurea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am de gand sa fac o polemica din asta si nu am tras pe nimeni la raspundere nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta, exact acelasi lucru spuneam si eu, poate avea legatura cu oricare dintre senzori, eu nu am inteles cum e fundamentat raspunsul: "sigur nu e aia". Nu contesta nimeni experienta nimanui, doar ca un raspuns de genul asta mi se pare unul gratuit si in urma lui exista o singura intrebare pe care am si formulat-o.

Nu stiu ce inseamna pentru tine "un topic deschis aiurea" dar inteleg prin ce spui ca a posta pe acest forum un scan este o eroare de scanare si bineinteles un topic aiurea.

De asemenea stiu ca, vorbind strict in numele meu, daca vreau sa dau un raspuns incerc sa formulez si unul concret. De aceea cand am postat problema m-am documentat inainte si singurul lucru concret pe care l-am gasit despre eroarea asta este ca e foarte probabil sa fie un senzor si de asemenea singura solutie (documentata) pe care am gasit-o este cea din linkul atasat mesajului initial.

Si in final intrebarea era daca s-a mai intalnit cineva cu asa ceva... Inteleg ca nu, aici pe forum nu am gasit lucruri relevante despre aceasta problema. Poate am inteles eu gresit scopul acestui forum, printre altele am crezut ca este si postarea unei probleme (dupa ce in prealabil ai cautat ca nu mai este discutat despre ea) si asteptarea ajutorului (benevol si gratuit) al unui coleg mai experimentat.

Daca am gresit cu ceva imi pare rau, nu este o problema daca nu se poate posta aici, caut ajutorul in alta parte, chair nu vreau sa va irosesc timpul.

EDIT: @vdragos iti dai seama ca nu stiam ca toate erorile merg acolo, nu citesc acest forum (din vari motive, unul dintre ele este ca nu am timp) in schimb m-am preocupat sa nu fie discutat de aceasta problema. Este doar o greseala pe care mi-o asum si ca sa destind putin aceasta incrancenare, imi permit o gluma: sper ca fiind un forum de masini germane sa nu ajung la "solutia finala" :)

Imi fac timp saptamana asta, sper, ma duc la service si am sa va anunt ce zic si cei de acolo.

Modificat de Adrian Mihai
adaugare comentariu, nu vreau sa prelungesc discutia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste senzorul de presiune diferentiala si apoi mai povestim in topicul potrivit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cerut un sfat, ma duc la service autorizat si am sa vad ce zic si cei de acolo. Nu vreau sa il inlocuiesc eu asa pur si simplu, masina este de firma, doar ca pe mine ma preocupa si care este problema, nu costul inlocuirii acelui senzor este problema sau orice alta problema ar fi.

Doar ca vreau sa fiu informat si, pana la urma, peste timp, cu siguranta va ajuta pe cineva.

Daca nu exista ceva lucruri concrete pe care as putea sa le verific sau sa revin cu detalii pe care doar cineva de aici mi le-ar putea cere, am sa ma intorc cu solutia de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, Adrian Mihai a scris:

Nu stiu ce inseamna pentru tine "un topic deschis aiurea" dar inteleg prin ce spui ca a posta pe acest forum un scan este o eroare de scanare si bineinteles un topic aiurea.

"Topic deschis aiurea" inseamna ca ai deschis un topic nou despre o eroare aparuta la scanare la o masina cu motor TDI, iar despre asemenea erori se discuta deja aici:

erorile fiind comune tuturor modelelor pe platforma similara. De asemenea despre DPF si senzori DPF se discuta in topicul unde am mutat eu initial postarile, dar pe mata te-a durut in cot de asta si de Regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
CatalinAdrian1997
On 19.05.2010 at 16:18, pim76 a scris:

S-a rezolvat!!! Da! are legatura cu EGR-ul, o mufa de la EGR aproape scoasa....nu lasa filtrul sa se regenereze...chiar si dupa o suta de km pe autostrada...la o viteza corespunzatoare....filtrul se imbacsea in loc sa se regenereze!

Numa' bine!

Salutare. Dețin o skoda Octavia 2 combi rs 2.0 TDI 170 CP, am aceeași problema cu filtru de particule, pe la început, aveam martorul de la dpf aprins, mergeam pe o distanta de câțiva km, în viteza a 3 constant, dispărea acel martor, la un momentdat, în timp ce făceam asta, mi s a limitat motorul, iar de atunci am încercat sa I fac regenerari forțate prin tester, n am rezolvat nimic, în schimb,am băgat o camera endoscopica în interiorul filtrului și este curat, as vrea sa știu care e adevărată problema, dacă ți s a întâmplat la fel, chiar nu știu ce sa fac, dacă sa anulez filtru de particule și sa o resoftez, chiar nu știu, mulțumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

diagnoza,  verificare senzori, etc. Imposibil de zis din spatele tastaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CatalinAdrian1997, doua masini de la firma am intampinat la ele problema ta, la prima senzorul presiune diferential gaze evacuare a fost prajit... da, prajit si unul din furtunase topit/crapat,  ( datorat temperaturii prea mare de functionare a dpf-lui ), la cealalta un fir ros de soricel si sectionat tot de la acceiasi piesa (accelerare lenta, chech engine aprins si limitare la  2800rpm), atasez o poza cu exemplu posibil la tine sa fie exact piesa, grija totusi ca difera la skoda cod motor: BMN cu CEGA

senzor presi.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul si furtunele se prajesc doar cand scapa gaze prin zona si ies gaze fierbinti. Altfel, nu ajunge niciodata gaz fierbinte la furtune sau senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!