Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

dupa ultima vizita la Porsche Bucuresti Aviatiei (vedeti mai sus), nu mi s-a aprins decat o singura data martorul, si am facut peste 1.000 de km. Am alimentat numai cu EURO 4 de la Petrom (aia ieftina, parca TOP ii spune). Si am condus-o numai in oras, si in majoritatea timpului in trafic aglomerat. Singura problema e cu bateria (se reseteaza din senin... :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe masura ce masina face mai multi km scade si problema DPF-ului. eu am 45000 , se mai tureaza cateodata la 1000 rpm in ralanti, dar imediat o turez eu in gol si o tin cam 10 sec la 2000 rpm si isi revine instant. combustibil folosit PETROM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt curios ce motor vor pune pe RS TDI acum ca VAG a intrat in lumea buna a producatorilor auto cu motoarele noi common rail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am achizitionat un RS diesel

deocamdata am numai 1500 Km si am mers numai cu Alpin Diesel de la OMV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am achizitionat un RS diesel

deocamdata am numai 1500 Km si am mers numai cu Alpin Diesel de la OMV

cred ca va fi motorul de pe noul superb: 2.0 common rail 170 cp euro 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca este motorul dupa noul superb,

dar dupa codul de omologare este cam Euro 4

o sa ma interesez si va spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti!

tot citesc forumul asta..si azi m-am decis sa ma si inscriu... de cateva zile sunt posesor de RS Diesel...in numa 500 km martorul de filtru s-a aprins de 2 ori, plinul a fost facut cu euro4 de la rompetrol. Discutia voastra de aici vad ca dateaza de prin anul 2006, oare problema persista? Daca aveti ceva informatii noi ori stiti cum se poate remedia treaba asta...va rog sa postati, multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si bine ai venit!

am si eu rs tdi de la jumatatea lui ianuarie

in momentul de fata are 6000 km pana acum mi s-a aprins martorul o singura data la 2500 km dupa ce mersesem cu ea mai multe zile prin bucurestiin bara la bara.. am scos-ope autostrada pana laprima iesire si inapoi si s-a potolit.

de cand am luat-o am bagat numai euro 4 de la petrom si de 2 ori nordic (sau nordica) tot de la petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

E ceva ciudat la a mea ..nu-i primul diesel ce-l am , s-a aprins marorul in prima 100 de km....faza de tot rahatu'....masina noua cu probleme din prim zi. Am senzatia ca mi-am luat animal de casa pe care trebuie sa-l scot la iarba verde la 2 zile. Ai incercat cu Euro5?.. tot la fel se comporta? Astept sa se termine plinul asta si o sa pun euro 5!

multumesc ptr replay

Modificat de xxnelu
Te rog sa nu mai dai QUOTE/REPLY la mesajul anterior. Foloseste Add Reply.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am patit-o si eu la numai 2600km. Dupa cum mi-a spus un prieten, am fost cu ea de la Targ Vitan inspre Popesti Leordeni, pe malul apei si pana aproape de capat s-a stins becul. Am mers pe tempomat cu 70km/h si in 5min s-a stins. Motorina era de la Rompetrol Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic dpdv al Filtrului de particule cu euro 5, are acelasi comportament, adica se poate aprinde la fel ca si cu euro 4. In plus consumul va creste cu motorina Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pim76 singura motorina pe care am bagat-o in masina a fost de la petrom. si numai euro 4.

asa am citit pe forumuri inainte sa-mi iau masina si in consecinta de-aia am bagat.

sincer nu-mi vine sa fac experimente cu euro 5 atat timp cat sunt multumit de ea acu. (pe principiul: daca e euro 4 sa mearga cu euro 4).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari din nou!

Revin pe acest topic, dupa o absenta indelungata. Eu am RS diesel, bineinteles cu filtru de particule, si nu am avut probelme cu el. S-a aprins o data pe la 9000 de km, dar a fost normal, ca am forjat foarte tare masina, si a doua oara in Bucuresti dimineata stat bara la bara, dar maisna fusese cu o seara ininte iar forjata.

Acum am 26 000 de km, si nu am avut probleme nejustificate cu acest DPF. Am mai scris aceste lucruri, daca masina se conduce mereu cu o turatie intre 2000 si 3000 rot/min, nu o sa vi se aprinda niciodata filtru de particule.

Despre motorina, eu in mare parte bag doar petrom euro4, altceva cand nu gasesc petrom euro4.

De cand am masina asta, si urmarind acest topic am ajuns la concluzia ca stilul de condus e factorul principal din cauza caruia se aprinde martorul DPF. Stati linstiti, in timp o sa simtiti atat de bine motoru, incat o sa stiti exact cum sa o calcati, ca sa nu aveti probleme cu acest martor :)

Va doresc drumuri usoare, si sa va bucurati de masinile voastre!

Toate cele bune!

GeorgeB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

se mai aude ceva cu dpf-ul?

eu am ajuns la 8000 si nu mi s-a mai aprins nicodata.

am mai prins-o de cateva ori cu turatia la 1000 dar isi revine repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut baieti,am si eu o raie de Audi A4 2.0 TDI cu filtru DPF!Daca as fi stiut de forumul vostru acum probabil nu ajungeam sa va mai scriu.Aceleasi probleme ca si ceilalti DPFisti.Mentionez ca Audi este din septembrie 2007 si am in jur de 8.000 km.Pe la 7.000 mi s-a aprins pentru prima data martorul din bord pentru filtru,iar acum la 8.000 s-a aprins din nou si nu am mai reusit sa-l sting,aprinzandu-mi-se si bujia si avaria la motor.De ce spun daca as fi stiut de forumul vostru pentru ca am facut greseala sa merg cu masina 2 zile in plimbare la relanti si nu mai reusesc sa sting DPF-ul.Astept un sfat de la voi.Mentionez ca am folosit motorina Lukoil recomandata de un prieten.Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

daca ti s-a aprins si altceva in afara de martorul dpf cred ca cel mai sanatos ar fi sa te duci la prima reprezentanta sa ti-l regenereze ei.

daca o sa mergi asa cu masina o sa-ti intre in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,am si eu o raie de Audi A4 2.0 TDI cu filtru DPF!Daca as fi stiut de forumul vostru acum probabil nu ajungeam sa va mai scriu.Aceleasi probleme ca si ceilalti DPFisti.Mentionez ca Audi este din septembrie 2007 si am in jur de 8.000 km.Pe la 7.000 mi s-a aprins pentru prima data martorul din bord pentru filtru,iar acum la 8.000 s-a aprins din nou si nu am mai reusit sa-l sting,aprinzandu-mi-se si bujia si avaria la motor.De ce spun daca as fi stiut de forumul vostru pentru ca am facut greseala sa merg cu masina 2 zile in plimbare la relanti si nu mai reusesc sa sting DPF-ul.Astept un sfat de la voi.Mentionez ca am folosit motorina Lukoil recomandata de un prieten.Va multumesc anticipat!

Ai incercat sau, ai posibilitatea sa incerci urmatoarea procedura?!

1.9l/2.0l TDI

Ignition ON

Engine ON (Idle)

Coolant Temperature above 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Renunta la Lukoil!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Petrom Euro 4 (NU TOP Euro 4) cu toata increderea.

Eu de la 14000 nu am mai vazut DPF aprins si frec masina cel mai mult in oras. acum am 50000 si totul este perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O informare a Importatorului catre Service-urile Dealer-ilor scan0001px8.th.jpg scan0002fp3.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect dar este informarea initiala inainte sa vina update-ul de soft

modificarile ulterioare ar fi ca regenerarea acum incepe de pe la 30km/h si de la 1500rpm dar binenteles strict legat de temperatura gazelor si ceilalti factori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am iesit in afara orasului si am mers in treapta a 4-a intre 2500-3000 RPM dar tot degeaba.Am facut aprox. 50km si am bagat motorina euro 5 de la OMW.Becul de la rel. de bujii si cel de la motor tot nu s-a stins.Cred ca o sa merg la o reprezentanta Skoda(AudiVW) nu am in zona.Oricum masina am luat-o din Germania si a mers bine cu motorina nemteasca dar cum am alimentat din Romania a doua zi au aparut problemele.Sper sa nu mi se fi ars sonda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am vazut ca RS-ul diesel vine acum cu un motor CR. Are cineva motorul asta? Se reproduc problemele din threadul asta la motoarele CR de 170CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e un lucru care m-ar interesa si pe mine

in plus un comparativ al performantelor RSului PD fata de noul CR (reprize etc si nu cele de prin brosuri) :icon_thumright:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un Passat 2006 cu DPF 2.0 TDI 140 cai si mi s-a aprins azi becul de motor si DPF dupa ce am alimentat la MOl cu cea mai sucmpa motorina. pff e jale mare cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!