Jump to content

Problema performante R32.


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Buuun. Cred ca am rezovlat problema. Am fost la Volksman, am luat un filtru de aer si apoi am mers la un prieten de-al lui pentru o diagnoza. Parametrii sunt ok, debitmetrul merge bine. Sondele lamba (are doua R32-ul) sunt pe duca, iar o bujie se pare ca s-a ars, desi nu apare nici o eroare. Dar asta e ca idee ce am descoperit. Problema: admisia. La apasarea acceleratiei, exista un swich care deschide admisia. Sper sa explic bine, din cate am inteles acesta nu are o denumire anume. Eh, acesta era sarit, adik nu deschidea admisia cum trebuie sau deloc. L-am aranjat si acum se simte o imbunatatire a performantelor, nu cum ma asteptam dar oricum, trage masina mult mai bine. I-am dat niste blani sanatoase sa vedem care e treaba. Consum 22, fata de 30-35 cat imi arata alta data cand o calcam. Bine, ca fapt divers, i-am dat asa de tare incat dupa 15 min a piuit martorul de ulei. Deci, e o imbunatatire semnificativa. O sa verific mai pe seara nivelul la ulei si daca e totul in regula, il invit pe zgb la o tura sa vedem cum se descurca masina. Daca il bat, masina trage clar ca in tinerete. Revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, dupa inca 50 km, masina parca trage si mai bine. Consumul a scazut considerabil. In oras astazi, trafic destul de mare, 13% consum, mers mixt. Cu zgb, de 3 ori ne-am dat, de 3 ori m-a batut cu vreo 3 masini. Trage excelent R32-ul, dar ZGB-ul si mai bine. Treptele 2 si 3 sunt dementiale, de la a 4-a in sus distanta dintre noi nu mai creste. Concluzia, mai am ceva de lucrat pana sa traga excelent. Cronometrat, cu o fata de 50kg in dreapta, fac suta in 7.5, fata de 6.5 cat am de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina nu trage bine ma...ce naiba n-ai vazut ca eu ramaneam efectiv in loc in treapta 1 si 2? in mod normal trebuia sa te duci mult la combinatia asta...in conditii ideale pt mine si pt tine nu ar trebui sa te ajung pana-n 140 sau poate nici mai tarziu desi ma indoiesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun. Cred ca am rezovlat problema. Am fost la Volksman, am luat un filtru de aer si apoi am mers la un prieten de-al lui pentru o diagnoza. Parametrii sunt ok, debitmetrul merge bine. Sondele lamba (are doua R32-ul) sunt pe duca, iar o bujie se pare ca s-a ars, desi nu apare nici o eroare. Dar asta e ca idee ce am descoperit. Problema: admisia. La apasarea acceleratiei, exista un swich care deschide admisia. Sper sa explic bine, din cate am inteles acesta nu are o denumire anume. Eh, acesta era sarit, adik nu deschidea admisia cum trebuie sau deloc. L-am aranjat si acum se simte o imbunatatire a performantelor, nu cum ma asteptam dar oricum, trage masina mult mai bine. I-am dat niste blani sanatoase sa vedem care e treaba. Consum 22, fata de 30-35 cat imi arata alta data cand o calcam. Bine, ca fapt divers, i-am dat asa de tare incat dupa 15 min a piuit martorul de ulei. Deci, e o imbunatatire semnificativa. O sa verific mai pe seara nivelul la ulei si daca e totul in regula, il invit pe zgb la o tura sa vedem cum se descurca masina. Daca il bat, masina trage clar ca in tinerete. Revin cu detalii.

1. Din cele 2 sonde lambda, decat prima influenteaza mersul motorului, mai precis raportul amestecului. Cea de-a doua verifica decat starea catalizatorului, deci o valoare in afara specificatiilor de la ea ar putea insemna in catalizator pe duca.

2. Intre bujiile de la benzinare si cele de la diesel sunt diferente majore care le diferentiaza din start. Nu are cum sa fie arsa: in primul rand nu are ce sa se arda, nu este o simpla rezistenta iar in al doilea rand daca era defecta mergea in 5 cilindri, ceea ce se cunostea enorm in mersul motorului. Nu contest faptul ca ar putea fi folosite prea mult incat electrozii sa se fi micsorat de unde ar rezulta o scanteie mai slaba, ceea ce la randul ei ar putea duce la niste indicatii de amestec bogat de la sonda lambda (benzina sa nu arda toata). Cand au fost schimbate ultima oara? In mod normal cred ca ar fi trebuit la 60k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a vrut sa spuna ca avea o bujie imbacsita din cauza unui amestec bogat.. ( se ancraseaza si nu mai da scanteie buna )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da bai zgb, ai dreptate. Pan' la 100 trebuia sa te fac. Urmeaza luni verificarea bujiilor si schimbarea aferenta. Apoi trec la sonde, daca mai e nevoie. Keep in touch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ceva important. De vreo doua ori, mi-a taiat alimentarea pe la 5.800-6.000 rpm si nu la 6.500. Aveti idee de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu fie taierea alimentarii ci imposibilitatea de a mai da scanteie buna de la turatia aia in sus.. sau autodetonari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!