Jump to content

Problema performante R32.


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Probabil ca ati vazut prin oras golful IV R32 cu numere de Germania. La cateva zile dupa ce a venit in Romania, acum vreun an, masina nu a mai tras cum trebuie. Prietenul meu, posesorul masinii, este in Germania acum si mi-a lasat mie masina. As vrea sa i-o repar si apelez la specialistii de pe acest forum sa ma ajute cu idei.

Simptome: dupa 4-5.000 de ture, masina nu mai are viata. Ca exemplu, cu plecare de pe loc, eu cu dieselul meu il ajung la 80-90 si deja la 120 sunt langa el. Anormal...

Care ar putea fi problemele, in situatia in care proprietarul, la o diagnoza facuta acum cateva luni, nu a avut nici o eroare, iar parametrii de functionare erau ok?

Debitmetru? Injectoare? Compresie? Ce alte idei aveti?

O sa vin cu masina joi la intalnire si o sa rog pe Dragos/Cipos sa facem o diagnoza amanuntita. Poate ii dam de cap. Multumesc si astept alte idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca nu ii place benzina (proasta) din ROMANIA. LA ce cifra octanica reala a avea mi se pare si normal sa nu mearga bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput o sa iau asta seara niste aditiv si o sa pun OMV carrera sau Mol, care o fi topul de la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e acelasi R32 cu numere de DE (negru sau albastru inchis) care croseta masini pe Eroilor sambata...nu se pare ca ar avea probleme din ce am vazut eu. Si daca e ala...permite-mi sa-i trimit niste ...... soferului.(trecutu ala pe rosu a pus bomboana pe coliva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-i transmiti ceva, fa-o personal. Am postat aici sa ma ajute lumea, nu sa primesc astfel de remarci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de numarul kilometrilor de la bord.Eu mai repede as vedea o problema legata de aprindere.Bujii, bobine ceva. Nu prea iti arata pe tester asemenea defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul kilometrilor este 78.000. Cam 70.000 parcursi in Germania. Ma intereseaza foarte mult timpii de injectie si tot ce tine de injectie. Poate ma ajuta nea Cipos joi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, un Mini Cooper S, condus de o fata, m-a facut de rusine. Ceva e cu motorul acesta, insa numai dupa 4500-5000 de ture. Ne vedem maine la intalnire, poate ii dam de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad eu te ajut cu placere, numai ca avem o problema, nu sunt specealist la benzinare, adica nu stiu exact unde se vede avansul, nu stiu pe ce grup e la voi debitmetrul , nu stiu ce valori tre sa bage el.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul merge rotund?Cand o accelerezi pe loc pana spre rosu nu da rateuri?Aceasi problema am intalnito la un bmw 525i si avea carbunele sau filtrul ce este in catalizator spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare o problema de umplere a cilindrilor, daca apare doar la turatii mari.

Admisie sau evacuare colmatata. Filtrul de aer cand a fost schimbat?

Sau poate ca masina e mai inteligenta decat soferul, si daca soferul nu se poate stapani cum zicea Alextz mai sus, preia masina initiativa.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca masina e mai inteligenta decat soferul, si daca soferul nu se poate stapani cum zicea Alextz mai sus, preia masina initiativa.

Ce gluma buna, stai numai un pic sa imi trag suflu si sa ma ridic de pe jos.

Problema in detaliu: in acceleratie de la 900 la 6.500 trage masina ok. Se simte usor dupa 4-5.000 de ture ca masina pierde putere, dar in acelasi timp inertia masinii si puterea motorului sunt mari si estompeaza lipsa de vlaga. Daca accelerez de la 4-5.000 de ture spre 6.500, se vede clar ca nu mai are viata. Cand schimb o anumita treapta pe la 5-6.000, in treapta superioara masina va trage execelent, pentru ca rpm-urile vor fi sub 4000. Si iar dupa 4-5.000 moare. Mai e o chestie, daca accelerez pe loc pana pe la 3-4-5.000 rpm, in decelerare se simte o trepidatie.

Oricum, multumesc celorlalti pentru idei. Ne vedem la intalnire si vedem ce iese. Intre timp o sa mai citesc pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar merita sa schimbi filtrul de aer, sa cureti clapeta de acceleratie, EGR-ul si teava care face legatura intre clapeta si EGR. De multe ori aceasta teava se infunda cu mizerie si masina pierde din putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da-mi mie R32ul o luna si ti-l rezolv eu :)

(se supara Philip daca-i propui asta ? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit informatii despre LMM, adica debitmetru. Aveam de 3 zile aceste informatii, insa fiind scrise in germana am fost lejer si am zis sa apelez la Cipos si Voinea. Insa am tradus si iata rezultatul.

Daca debitmetrul este defect, atunci masina NU VA MAI TRAGE peste 3.500 rpm si NU VA MAI ATINGE VITEZA MAXIMA. Sper sa fie atat de simplu si sa fie aceasta problema. Prietenul meu, proprietarul masinii, spune ca a schimbat debitmetrul, mai de mult, si tot asa greu tragea. Voi cauta un debitmetru si voi face o proba, voi curata clapeta de acceleratie si voi lua un filtru de aer nou. Chiar si un aditiv pentru curatarea injectoarelor. Sa vedem imbunatatirile. Multumesc celor care m-au ajutat si imi cer scuze ca am venit asa nepregatit (fara surubelnita, lanterna si ceva cunostinte despre V6..deh, de 5 ani merg pe diesel :offtopic:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit informatii despre LMM, adica debitmetru. Aveam de 3 zile aceste informatii, insa fiind scrise in germana am fost lejer si am zis sa apelez la Cipos si Voinea. Insa am tradus si iata rezultatul.

Daca debitmetrul este defect, atunci masina NU VA MAI TRAGE peste 3.500 rpm si NU VA MAI ATINGE VITEZA MAXIMA. Sper sa fie atat de simplu si sa fie aceasta problema. Prietenul meu, proprietarul masinii, spune ca a schimbat debitmetrul, mai de mult, si tot asa greu tragea. Voi cauta un debitmetru si voi face o proba, voi curata clapeta de acceleratie si voi lua un filtru de aer nou. Chiar si un aditiv pentru curatarea injectoarelor. Sa vedem imbunatatirile. Multumesc celor care m-au ajutat si imi cer scuze ca am venit asa nepregatit (fara surubelnita, lanterna si ceva cunostinte despre V6..deh, de 5 ani merg pe diesel :(

am eu un debitmetru nou in masian, daca vrei il punem si vedem ce iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos daca este cel de TDI nu cred ca e prea compatibil... Ca dovada iti pot arata substitutia celui de ALH cu cel de 2.0i pe TDICLUB.COM si rezultatele mai mult decat suparatoare.

Filtrul de aer merita schimbat doar asa ca sa elimini un suspect, sa simti ca ai facut ce se putea, insa eu m-as orienta catre partea de avans si eficienta aprinderii sau debitmetrul cum se spunea mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca cel mai putin cunoscator din cei ce si-au exprimat parerile pe aici... Nu poti vedea daca e depitmetrul cu aceeasi metoda ca la TDI? Adica, scoti mufa de la el si vezi daca merge la fel. Fara debitmetru, computerul am inteles ca substiuie niste valori implicite si functioneaza cu alea. Daca nu se observa schimbare, ar putea fi debitmetrul. Daca merge mai prost, insemna ca el functioneaza.

Imi cer scuze daca am batut campii dar de multe ori, de afara se vede altfel problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merge mai prost, insemna ca el functioneaza.

Nu neaparat. Un debitmetru care functioneaza doar la "70% capacitate" (remarcati ghilimelele) va merge mai bine cu mufa pusa decat scoasa insa tot defect ramane.

Pe de alta parte daca e vai mama lui de distrus atunci va merge mai bine cu mufa scoasa decat pusa. Metoda asta e utila doar pentru situatile terminale ale MAF-urilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK... Am spus ca sunt cel mai putin priceput dintre voi. Am dat si eu o idee. Ce am constatat la multi oameni priceputi, este ca tind sa caute tot felul de chestii complicate si rezolvari sofisticate sarind peste cele simple, pt ca se gandesc ca "asta e prea simplu, nu are cum sa fie de aici"... :wacko: Evident ca, in situatia descrisa de tine asa este. M-am gandit totusi ca, dupa cum spune Vlad ca merge, o fi mai mult defect decat "70%". Oricum..."incercarea moarte n-are"... si e simplu de verificat

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

obligat:

1. filtrul e praf=>schimb:)

2. trebuie curatata clapeta de acceleratie

3.poate si egr-ul

aflate valorile maf-ului in parametri optimi si facuta o comparatie

4.eventual inlocuit maf-ul

5.ar fi bine sa se verifice si tobele sa nu fie infundate,un prieten asa a patit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am alimentat de la Agip, masina trage mai bine, nu extraordinar, dar mai bine. Pentru inceput am cronometrat 8.5 sec 0-100, cu o persoana de 85 kg langa mine. Maine dimineata schimb filtrul de aer si poate fac o proba cu un debitmetru nou. M-am gandit sa scot mufa din el, insa am zis ca mai bine e sa incerc cu un debitmetru nou. Incerc sa ajung maine dimineata la serviceul meu unde s-ar putea sa ii dau de cap. E acolo un baiat foarte priceput si trebuie sa ma poata ajuta cu o diagnoza. Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!