Jump to content

compresie la diesel


armando
 Share

Postare recomandată

azi am fost la verificat compresia, bujiile, injectoarele ca vine iarna ;) ...

de a incidentu cu termocupla...am schimbat si senzoru care cupleaza si decupleaza electroventilatorul....am luat unu nou care cica cupleaza la 95 grade...fata de cel vechi mult mai sus cupleaza...undeva la prima linie dupa mijlocu unde e si beculetu...in fine...cand ajunge la punctu in care porneste ventilatoru nu mai merge rotund motoru...de cand mi s-a dus ventilatoru a inceput sa si curga putin ulei la pistonu 3.

in ultima vreme in dreptul pistonului 3 (numarand de la stanga la dreapta) curge mult ulei ...dar mult....apa in instalatie de asemenea a scazut.

dimineata parca nu mai porneste rotund...explodeaza dar inca invarte...daca nu tin mai departe cu toate ca am explozie nu porneste....

dupa verificare am obtinut urmatoarele: piston 1 17-18 bar piston 2 18-19-20 ....si pistoanele 3 si 4 ambele intre 4 si 6 bari...la fel ambele ;)

injectoarele 2 pulverizeaza ...doua pisha..... pompa injectie cam 350-400 baga....

tipu zicea ca e SF ca inca mai porneste motoru.... ce sa zic..

poate sa fie de la garnitura de chiulasa sa pierd compresie pe ambele pistoane? acolo ma duce gandu tinand cont ca imi curge ulei in dreptu pistonului 3 si am si pierdut ceva apa din instalatie...

acu urmeaza mecanicu....sa mi desfaca motoru....

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dieselul aspirat stiti cam cat trebuie sa fie compresia?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da mecanicii zic ca o compresie sub 25 inseamna probleme si trebuie luate masuri (desfacut motorul si vazut ce-i uzat)...Minim ar trebui sa fie 27 parca.

Si la mine singura data cind am masurat compresia, pe fostul motor, mecanicii au fost uimiti ca inca mai porneste: mi-au iesit niste rezultate de genul 18-21-11-18. La sfirsit s-au prins ca electromotorul meu nu e 100% in parametri (abia mai invirtea) asa ca mi-au zis sa mai adun eu 3-4 la rezultate... Intr-un final apocaliptic de-a dreptul, incercind sa reia masuratorile mie mi-a crapat electromotorul :) dar si lor li s-a blocat ceasul ala nenorocit :) . Si asta se intimpla intr-o reprezentanta nu la service-ul din capul strazii...

Daca am patit chestia asta iti dai seama cit de relativ mi se pare mie testul asta acum.

Verifica neaparat garnitura. Nu merge asa cu masina ca poti distruge motorul, brusc si irevocabil. Dar intai verifica sa nu piarda apa prin alta parte.

In ceea ce priveste ventilatorul poate fi si din electrica - vreo masa slabita. Asa am patit eu: cind cupla ventilatorul si mai ales pe viteza mare, aveam o cadere in turatie dupa care revenea la normal. Era ceva ca o poticneala in turatie - daca se intimpla la ralanti tindea sa opreasca motorul.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...dap, masurarea compresiei depinde foarte mult de baterie, electromotor etc...deci destul de relativa treaba....@armando, daca nu-i mai bun motorul, no problem, pui sus KR-ul si WEEEEEEEEEE :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca sub 22 ii nasol, pe la 25 ii binisor, de la 27 in sus e "aproape ca nou" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D :D :P :P io am alte planuri cu KR ul ...

@jmf - si eu stiu la fel... la mine pe primele doua pistoane a iesit sub 20 dar erau ultimele la test si deja imi era slabita tare bateria ...

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie limita de 25 mi-au zis-o mecanicii care au asistat la masurarea compresiei. Se formase o adevarata gashca in jurul masinii. Se prea poate sa fi marit voit limita poate poate il repar la ei. Mi-au propus chestia asta dar i-am refuzat...politicos.

Pe unde curge ulei "in dreptul pistonului" ca eu nu m-am lamurit...

Pentru garnitura faultata mai vezi daca apare ulei in apa sau apa in ulei (daca in paralel cu scaderea apei creste nivelul de ulei) sau, ceea ce ar fi mai grav, daca apare presiune mare pe circuitul de apa cind incerci sa pornesti si nu vrea.

Daca ai mers fara racire (ventilator) se prea poate ca garnitura sa se fi ars.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bafta...la mecanic.. :D ...

uleiu curge in dreptul pistonului trei cum privesti din fata motoru, in dreapta pompei de injectie....si curge mult cred ca la 500km pun aproape juma` de litru complectare...

cu apa inca nu am verificat...am deschis cand am verificat compresia de curiozitate ...sa vad ...si m-am alertat putin .... oricum marti e programata la BCGolf :D ...pan atunci pieton

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu la ce mecanici mergeti voi dar eu am compresia 32 bar pe toate pistoanele la o masina iar la cealalta am 30-30-29-29

la 25 nu cred ca va mai porni la iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce mecanici mergi tu, dar ti-ai refacut cumva motoarele recent? Ca altfel nu prea vad o compresie din asta la motoare de 20+ ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu compresia se masoara cu motorul rece.

daca "fnr" masoara cu motorul cald poate sa aiba 30 fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar un motor are cam 12000km iar celalalt vreo 35000km

totusi un minim cred ca ar tb sa fie la un 27bar pt un motor ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum ati explica faptul ca la motoare obosite care la testul de compresie dau rezultate cu mult mai mici decit minimul acceptat chiar daca-i 27, 25 sau 22 si la care specialistii ti-ar da in scris ca "nu va mai porni la iarna" - pornesc, in ciuda lor, "la sfert" ? :Driver:

Unde sa fie buba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei buba e la masura compresiei pentru ca un diesel care nu are compresie nu incalzeste suficient aerul comprimat si nu se va aprinde motorina si nu va porni. Ala care masoara poate gresi (el si/sau unealta) pe cand natura nu va gresi cand e vorba de incalzirea aerului prin compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu inca porneste cu compresie 4 pe 2 pistoane si 18 pe celelalte 2 si cu 2 injectoare care pisha si cu o baterie obosita care nu imi permite sa invart prea mult :P ... oricum maine la BCGolf cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

segmentat motoru. mere atza. problema e ca s-a blocat un injector. urmeaza sa le schimb diuzele la toate.

ce sa mai zic..nu am auzit niciodata sa sune atat de frumos motoru meu. parca e acu scos din fabrica si e generatie noua :offtopic:

extrem de multumit. (putere mult mai mare fata de inainte)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat DOAR segmentii sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat DOAR segmentii sau?

pai nu am alezat blocul, desi segmentii au fost standard - 76,5 dupa cate retin. deci nu a avut parte motoru meu de rectificare (masina a fost recarosata in 2003 deci motoru nu a fost tras)

am pus garnitura noua segmenti noi, duze la injectoare noi, filtre, ulei si bice

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca blocul arata ok, nu? Atunci daca segmentii noi etanseaza nu mai tb sa ii faci nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca blocul arata ok, nu? Atunci daca segmentii noi etanseaza nu mai tb sa ii faci nimic.

ba mai trebuie ...supapele nu inchid perfect. dar io zic ca e suficient cat sa pornesc si la -20 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie careva de ce nu mai mere turometru ??? de la segmentare...nu mai imi mere turometru...

oare ce fir nu am pus acolo la loc...stie careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece uneori masina porneste mai greu (chiar daca la prima cheie) alteori o ia la sfert, la aceeasi temperatura si cu aceeasi motorina.Stie cineva care ar pute sa fie cauza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!