Jump to content

Alarma Originala - probleme


redmann
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea

Am un Passat 1.9 DTI 131 cp 4motion din 2003 si de cand l-am cumparat am observat ca dupa ce armez masina dupa fix o ora de la activare incepe alarma masinii (cea din fabrica )! Face asa cam 30-40 secunde si dupa acea se opreste si totul intra in normal. Mentionez ca am pus si o alarma optional (maat) pe masina si am crezut ca de la asta face , am scos alarma si aceeasi problema. Nu stiu daca facea asa si inainte sa pun alarma sau daca s-a intamplat ceva cand am montat alarma optionala. Cu scuzele de rigoare daca am fost prea lung (e prima data cand scriu pe forum) daca are cineva o parere astept raspuns .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • redmann

    5

  • F l o r i n

    5

  • Al Bundy

    4

  • jry_062000

    4

Cred ca alarmele intra in conflict.

Asa am patit si eu... mi-am montat Maat 7500 cu pager si tot probleme am avut din cauza ca a fost montata gresit. Mie imi pornea din senin cam la 15 minute....pana la urma au montat-o mai bine dupa 4 vizite la service si cautat pe net date despre alarma...le-am spus cum sa o monteze....

La mine daca deblochez de pe cheia masini imi porneste alarma. Asa ceva ar putea fi si la tine... O rearmare automata a uneia dintre alarme, care pentru cealalte e soc sau fortare buton usa... ar mai putea fi un impuls electric dat de alarma care declanseaza vre-un buton... daca ai inchiderea geamurilor la armare sa nu ai tensiune continua in motorasele de geamuri...se ard in scurt timp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate asa se intampla atunci cand, la astfel de masini, se baga sa monteze alarme tot felul de service-uri.

"Meseriasii" taie si innoada fire pe sub bord fara sa stie exact ce reprezinta.

Singura metoda corecta ar fi sa se conecteze numai de la panouri, mufe etc care ar fi marcate pe schema electica a masinii (si e greu sa faci rost de asa ceva).

Noi, romanii, avem insa o vorba : "merge si asa" .... ceea ce se si intampla si astfel dovedim lumii intregi cat de "inventivi" suntem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru, deosebirea e ca nu la fix 1 ora, ci aleator: uneori imediat ce armam, alteori chiar la 2 zile.

Cind mi-au schimbat distributia, nu au dat atentie unui cablu care venea de la incuietoarea capotei, cobora pe linga ventilator etc. Izolatia acelui cablu s-a ros din cauza ventilatorului si transmitea semnale false catre alarma (ceva de genul: s-a deschis capota). Pina gasesc acel cablu nou (nu am reusit sa aflu codul), l-am anulat. Si nu se mai manifesta ca inainte, doar ca acum se poate deschide capota "in liniste".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspunsuri !!

ideea e ca am demontat alrma (maat) de pe masina si tot asa face , firele au fost verificate , la capota m-am uitat , e ceva ciudat ca face la FIX o ORA , dupa ceas! Daca dezarmez si armez la loc face iar dupa o ora !! e de groaza !!Daca apas de doua ori pe inchidere se anuleaza alarma masini si nu mai face dar nu mai am nici senzor de miscare pentru care am montat initial maat-ul !!

Am vorbit pana si cu imortatorul de Maat-uri din Romania si nu cred ca este de la alarma auxilara pe care am pus-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca, inainte sa te dai jos din masina si sa o inchizi, sa dezactivezi senzorul de monitorizare al interiorului.

O faci (cred ca stii), dupa ce iei contactul, pe perioada in care plafoniera este inca aprinsa, prin apasarea butonului de la baza stalpului din stanga (de la sofer). Apoi inchizi masina si armezi alarma masinii (nu cea montata ulterior) din cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci ptr. raspunsuri

Am fost la test cu masina dar nu apare nici o eroare , alarma care am montat-o pe masina se armeaza din cheie odata cu alarma masinii , am sa incerc si faza cu senzorul din masina sa vad cum face dar problema este ca nu vreau sa stau acum mereu sa dezactivez senzorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici cum este setata in momentul de fata Plafoniera. Daca este setata sa se aprinda atunci cand deschizi usa, incearca sa o dai pe 0 (Zero) adica Off. Daca dupa ce o dai pe Off, nu mai suna alarma dupa 1 H , atunci e clar de la ce e.

Ai un switch de la una din cele 4 usi stricat. Calculatorul de confort face un check dupa fix 1h si 5 minute, si daca vede o eroare pe usa ( adica switch defect ) poate suna alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci

o sa incerc si varianta asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba armarea din cheie a alarmei noi !!! si eu am patit asa si e o tampenie, mai ales pentru ca cheia nu bate prea mult, pe cand daca mai agati o telecomanda la chei e intr-adevar mai putin estetic dar poate bate cateva sute de metri.si mie imi pornea aiurea si dupa ce mi-am luat telecomanda separata nu mai face pe nebuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

vezi ca pe stalpul din spatele soferului este un buton daca apesi pe el poti sa activezi sau sa dezactivezi a;arma montata de neamt pe masina din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salutare tuturor,

Am o problema cu luminile de avarie in sensul ca se aprind aleatoriu,masina fiind parcata si inchisa normal din telecomanda,in mers nu se manifesta nici o anomalie,semnalizarea si avariile functionand normal.

Aceasta manifestare am remarcato dupa ce vecinii intamplator au vazut si am urmarit si eu,se manifesta ca o alarma dar fara sa sune,dureaza 1,2minute si se opresc de la sine reaparand aleatoriu dupa paze lungi.

Voi ce parere aveti.!

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

In primul rand verifica modulul confort cu VAG-com sau VAS.

Modulul efectueaza la intervale regulate (de regula la 90 minute) teste ale componentelor inregistrate in memoria sa: goarna, lumini, inchidere centralizata, led de semnalizare inchidere (cel din usa) , etc.

Aceste teste le poti efectua si separat cu VAG-com-ul. Poti aprinde luminile, sa faci teste de goarna, sa testezi ledul, etc...

Este posibil ca pe traseul de comanda al luminilor de la unitatea centrala (localizata sub scaunul soferului, intr-o cutie etansa la infiltrarile de apa - cel putin teoretic) catre blocul de lumini sa ai un contact imperfect. Ca urmare, unitatea centrala la incerca sa aprinda luminile.

Eu am patit cu o alta componenta ceva similar: cu goarna de la alarma. Datorita intrarii apei in compartimentul bateriei, mufa goarnei s-a oxidat, si la intervale aleatoare, aceasta incepea sa suna, iar pe VAG-COm imi aparea ca defect ca goarna nu raspunde la comenzi si ca unitatea centrala este defecta.

Iti recomand sa inspectezi vizual cutia de sub scaunul soferului (scoti chederul afara, apoi plasticul care tine mocheta si la sfarsit salti mocheta) si sa vezi daca nu cumva ai apa infiltrara, sau condens in cutia modului de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am sa ma uit maine acolo,va tin la curent.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si al meu e adus din germania tot comfortline din 2001 decembrie si nu cred ca are.am inchis masina si am tras capota si nimic.ce sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am armat masina cu usa soferului deschisa, sa aprins beculetul de pe usa am pus contactul si a inceput goarna din spatele masinii un sunet foarte gros si tare curios.. m'am dus sa vad de unde efectiv se aude.. ca sa gasiti goarna deschideti portbagajul iar in stanga sus spre stalp trageti putin capitonajul acela si v'eti gasii goarna.

Spor la descoperit! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

am si eu o problema cu passat-ul meu. de vreo 2 zile incoace incepe alrama aia originala de pe masina sa "cante" fara sa ii fac nimik. stie cineva care e problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca inchiderea centralizata ar fi de vina . De 2 zile ma tot anunta vecini ca luminile de avarie se aprind de unele singure se sting. Intreadevar vecini au dreptate ( ca de obicei :) ) , luminile de avarie se aprind de unele singure ca si cum as fi avut alarma pe senzori . Am miscat masina , am lovit cauciucurile sa vad daca se apind si nimic ,mi-am oprit alarma "antifurt" ( butonul acela care se afla pe stalp ) si tot la fel. Ce ar putea fi?!

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @cipiripi & unSTOPpable

Comportamente similare am avut si eu (suna goarna si aprindea semnalizarile) si s-au datorat unor contacte oxidate ale unor elemente ale alarmei.

In cazul meu a fost de vina Goarna: am avut dopul de scurgere apa infundat (cel de sub baterie) si goarna a stat in apa. Exista un post special pt aceasta componenta: "claxonul" De La Inchiderea Centralizata, Localizarea si inlocuirea claxonului respectiv

La o testare VAG-COM sau VAS verificati modulul de confort si vedeti ce erori are (daca are). Vezi linkul de mai sus - acolo apar erorile depistate.

In afara de goarna este recomandat sa verifici si contactele / mufele modulului comfort (la mine este sub scaunul soferului, sub covor si pasla/buretele de insonorizare).

In principiu trebuie sa verifici toate elementele pe care le testeaza modulul confort (VAG-COM-ul are functie de testare modul confort si stiu ca la un moment dat testa pana si ledul din usa...).

Bafta.

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 5 minute am fost pana la masina si am verificat si eu daca detin alarma. Am lasat geamul de la sofer deschis , am inchis masina si am deschis capota iar spre surpinderea mea nu a sunat doar semnalizatoarele s-au aprins . Presupun ca ar fi goarna sau e posibil ca sa fie inchisa din modul confort?! Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai alarma si goarna e setata pe mute. Un vagcom ar spune mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu un an mi s-a inundat masina in partea soferului la picioare deoarece aveam dopul de sub baterie infundat si apa la picioare a fost cam 5 cm peste mocheta...dar pe urma am scanato si nu a dat nici o eroare si pana acum nu a avut anomalia asta...mi se pare ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din cate stiu senzorii de interior se afla unde sunt si becurile din spate de pe plafoniera . Daca ai suporturile alea ingropate in tapiterie inseamna ca nu ai alarma, daca sunt iesite in afara si au un fel de gaurele in fata, inseamna ca ai alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radduu, ceea ce spui tu e OK, dar nu se refera la a avea sau nu alarma pe masina, ci la a avea sau nu monitorizare interioara.

Senzorii volumetrici de care vorbesti sunt doar o optiune a alarmei de fabrica. Sunt masini care au alarma OEM, dar fara acei senzori de monitorizare a interiorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!