Jump to content

Pornire la rece + mers neregulat Fabia benzina


iulix
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare, pe care nu stiu unde s-o incadrez (este discutie pentru motor 1.2 la care s-a facut update de soft).

Eu am motor 1.4 16v cod AUA. La pornire acum pe rece eu am turatia cam 1400 rot/min si de acolo scade treptat.

E normal asa?

La 1.2 am vazut ca 120L a scris ca programul de iarna la pornire are 1050 rot.

Vara eu am la pornire rece cam 1200 si de acolo scade turatia.

De pornit porneste fara probleme ca e rece ca e cald.

Deci astept pareri, indrumari, eventual grafici daca sunt.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, pe care nu stiu unde s-o incadrez (este discutie pentru motor 1.2 la care s-a facut update de soft).

Eu am motor 1.4 16v cod AUA. La pornire acum pe rece eu am turatia cam 1400 rot/min si de acolo scade treptat.

E normal asa?

Am acelasi motor si se comporta identic ..... nu vi se stabileste cand se incalzeste motorul la putin sub 1000 ? Eu cred ca este normal .

Jagoman multumesc pentru explicatie tind sa cred ca nu este nimic aiurea la mine ci ca asa se comporta masina comandata de CP . Este intradevar prima iarna cand o conduc si cand am fost nevoit sa merg cu ea subturata .

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stabileste pe la 850-900. Dar vazand ca la 1.2 poneste cand e frig pe la 1050 rpm, m-am gandit ca a mea e prea mare la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am si eu motorul AUA, la fel se comporta. Dupa ce se incalzeste , turatia scade la 850-900. Nu sunt motive de ingrijorare si nici update de soft nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Am o problema la mezina familiei, Fabia 1 1.9 SDI din 2002, dupa un weekend de stat nepornita dimineata abia porneste, dupa o scanare cu VAG ul a rezultat amperaj mic in baterie in conditiile in care este schimbata de 1 an, alternatorul incarca la 14.39 V - 14.42 V iar bateria are dimineata 12.1 V, cred ca fura pe undeva curent si nu reusesc sa identific. Pe langa toate acestea la ralanti merge putin tremurat de parca intrerupe ceva se vede si pe acul turometrului ( distributie + accesorii + revizie schimate acum 2 saptamani ).

Apreciez orice sfat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand poti masura cu vcds amperajul bateriei ?

Sent from Al Bundy iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun doar ce a spun mecanicul, m-am mirat si eu, dar ce sa-i fac acesta este motivul pentru care apelez si la voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare la toata lumea!

Am de cateva luni bune o problema cu pornirea dimineata si daca sta masina ceva mai mult de 4 ore, din iunie anul trecut pana azi am schimbat pompa apa,senzor de detonatie,lantul ca zornaia, chiulasa,termostat, sonda lambda cea dinainte de catalizator, s-a dat jos electromotoru mergea perfect, luna trecuta am schimbat senzorul de temperatura si filtrul de benzina, am facut de curand o curatare a injectoarelor cu ultrasunete, o scanare cu Vag-com nu apare nici o eroare, s-a verificat clapeta de acceleratie toamna anul trecut era curata. Consumul relantiului l/h dupa ce se incalzeste moturul fara AC oscileaza intre intre 0.9/1/1.1 chiar si 1.2,  citind pe aici niste consumuri de 0.7,-0,8; parca s-a dat peste cap si calcultorul masinii scade greu consumul pe BC1 daca nu il resetez. Pe BC 2 media stagneaza undeva la 8.5 l/100km care e mai mare decat in realitate cu aprox 1.3 l .Va rog sa-mi dati niste sfaturi ce sa mai verific, sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile ce vechime au ? Poate acestea sunt cauza .... Chiar si benzina care o folosesti .

Doar imi dau cu parerea...nu sunt mare mecanic, la mine problema cu pornirea greoaie la rece s-a rezolvat prin schimbatul benzinei ...si acum daca bag alta benzina decat efix95 rompetrol tot greu porneste iar daca-i bag d'asta e cea mai fericita.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat sambata trecuta, dau scanteie, azi dimineata a pornit din a doua cheie da nu-mi place cum merge tremura, nu merge rotund, si relantiul dupa un drum de 30 km oscileaza intre 1/1.1 l/h si cred ca e mare , oare nu trage aer fals pe undeva, ma intreb ce tine oare relantiul asta crescut.O sa bag niste benzina de la Rompetrol, bagam deobicei de la MOL, ultima data am bagat vreo 11 litri de la Petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut tuturora , am o fabie 1.4MPI  cu 68 cai .La citire cu VAG -ul turatia la relanti oscila intre 768 rot/min si 800 rot/min. Ma deranjeaza ca motorul nu "merge" rotund .Foloseam pana acum benzina de la Mol de 95 acum incerc benzina de 98 de la Rompetrol .Tin sa precizez ca in timpul functionarii nu se aprinde niciun bec martor . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu-ţi mai aduci aminte de când ai schimbat bujii, fişe, ar fi bine să le acorzi puţină atenţie. De asemeni un curăţat de clapetă şi adaptare cu vagcom ar face bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna tuturor. Am observat de curand ca daca pornesc masina la rece si plec imediat dupa ce am pornit se accelereaza singura ramane accelerata pe la 2000 de ture. Simptomele astea dureaza maxim 30 de secunde pana se stabilizeaza un pic turatia. Daca pornesc masina si astept 1min nu mai face asa. Precizez ca doar la rece (dupa minim 3 ore de stationare). Ce ar putea fi? Consumabile consumate de curand (buji, filtre) cel care e mai vechi e doar filtru de benzina care are vreo 15000 km. Ma gandeam sa fac o curatare a clapetei de acceleratie, dar daca nu o adaptez cu vagcom-ul merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor de temperatura motor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat senzorul in felul urmator. Am o chestie de mufa Elm care merge cu telefonul. Imi arata inainte sa pornesc motorul 17 grade si la senzorul de temperatura motor si la intake air temperature. Dupa ce am pornit a inceput sa creasca usor temperatura pe senzor temperatura motor. Si statea constanta undeva pe la 90 grade iar intake air temperature pe la 47 grade. Electroventilatorul primea comanda cand imi arata 96 de grade. Cred ca functioneaza corect. Ce parere ai si la ce m-as mai putea uita? 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!