Jump to content

Passat B6 2.0 TDI 140 CP cu DSG sau 4Motion


Paul_L
 Share

Postare recomandată

La un dealer la care am fost pentru un passat mi-a fost aratat unul pe stoc cu motor 2.0 TDI 140hp cu cutie DSG. As fi oarecum interesat sa nu mai astept trei luni dar intotdeauna m-am uitat cam circumspect la cutiile automate. Nu am putut face drive test cu respectiva masina dar am incercat un 2.0 TDI 170hp cu cutie manuala.

Ce parere aveti de motorizarea 2.0TDI 140 hp + DSG ? Dealer-ul imi explica ce cutie fenomenala e DSG. E chiar asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este. DSG merita toti banii. Parerea mea ca daca nu ai nevoie de 170CP, 140CP+DSG se potriveste de minune cu imaginea de limuzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm spusele lui NetFlow, conduc o masina cu DSG ce cca 35.000 km si isi face toata diferenta de bani de la manuala.Nu este ca vechile automate :D cauta impresii despre dsg, nu ma apuc acum sa incarc forumul din nou :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat dar as vrea sa stiu daca are si Sport drive si comanda secventiala ca tiptronic-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are. S, D (+ tiptronic). Nu are insa acele trepte 4 3 2, care nu sunt necesare cu o cutie inteligenta:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica are numai treptele 1, 5 , 6 pe manual ? Nu prea inteleg !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile vechi automate tiptronic aveau pe langa D R si tiptronic un mod de "treapta" maxima.. 4 3 2.. adica nu schimba mai mult de acea treapta.. un fel de D cu limita de treapta (nu stiu cum sa explic mai bine) folosit in general pe serpentine unde delayul cutiei cand schimba devenea enervant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are de la 1 pana la 6.Are si sport drive.Daca e sa o calci, nici nu ai nevoie de treapta sport, schimba doar cand simte ca nu mai ai nevoie de ea, este intr-adevar o cutie inteligenta.In anumite momente, sunt tentat sa dau pe sport, dar imi aduc aminte ce am sub motor si o calc pana la fund...(doar cu motorul cald) si ghici ce...exact in buza, unde se termina albastrul si incepe rosul(pe turometru ma refer) acolo schimba si ea, nimic in plus...nimic in minus.Exact cat poate, saracuta.... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si probabil ca schimba instantaneu, nu ai nici un delay la schimbarea treptei...

Si o intrebare (dupa ce-am facut un test drive cu o masina cu cutie de viteze automata): in momentul in care calci brusc pedala de acceleratie pana la podea, raspunsul masinii e pe masura sau are acea intarziere in raspuns de ~ 1 secunda ca la cutiile automate? Eu cred ca nu are intarzierea, dar as vrea o confirmare, si presupun ca si Paul_L e interesat de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o mica intarziere daca trebuie sa retrogadeze.. la retrogadare nu e asa de rapida ca la schimbatul in sus. Insa daca esti in modul S va lasa tot timpul mai turat motorul si nu va fi nevoie sa retrogadeze .. si ii dai kick-down si zburda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In viitorul apropiat vreau sa-mi cumpar un Passat B6 140 CP si nu stiu ce ar fi mai bine sa aleg;

varianta cu DSG fiind cu aprox 450 euro mai scumpa decat 4Motion.

De mentionat ar fi ca aprox 50 % din distante le fac in oras iar restul in afara.

Cine imi poate furniza avantaje si dezavantaje intre cele doua.

Imi pare rau daca acest topic a mai fost discutat, dar eu nu am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca s-a mai discutat , concluzia e cam asta , 4 MOTION cu DSG , din pacate nu se poate :P

Cutia DSG e una , transmisia integrala e alta , acum nu prea avem cum sa comparam mere cu pere dar daca e sa ne gandim care merita mai mult...

as zice DSG , daca nu mergi pe drumuri unde chiar ai nevoie de 4x4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as merge pe DSG in loc de 4Motion.

Din cate am inteles 4Motion-ul la Passat nu e chiar asa de eficient, in sensul ca nu e 4x4 permanent ca la Audi Quatro, ci intra atunci cand considera el necesar. Dar dureaza un pic pana se prinde ca e necesar si pana cupleaza, timp in care, intr-o situatie critica, poti sa te duci in peisaj. Repet, asa am auzit, nu am avut placerea de a conduce niciodata asa ceva.

Despre DSG am inteles ca se comporta chiar bine si ca merita investitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexxro 4Motionul Haldex de la Passat cupleaza intr-o fractiune de secunda si nu te lasa sa iesi in peisaj.

Raz, eu as merge pe DSG, dar vezi ca dureaza mai mult livrarea decat la 4 Motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat:

"4MOTION is fast

The coupling responds to "commands" from the 4MOTION electronic control unit extremely quickly. As soon as the Haldex coupling registers front axle slip, the required torque is transmitted to the rear axle. The compact coupling can transmit a torque of 3 200 newton metres to the rear axle. "

Eu, unul, as alege DSG. Este mai confortabila pentru regimul de condus intraurban. Iar daca vrei sportivitate, DSG-ul va scoate tot din acel motor. 4motion va consuma mai mult si va atrage unele costuri suplimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..am citit cam tot ce s-a scris aici sau pe net. despre subiect...

DSG -este concluzia mea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG, stabilitatea masinii e oricum fenomenala. Dar daca ai cabana la munte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca sint primul care-ti recomanda in acest topic 4Motion-ul. Asta perntru ca il am si de asemenea pentru ca nu am si nici nu am condus DSG.

Eu unul as fi prefereat sa le am pe ambele , ceea ce implica 3,2 FSI si am renuntat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alege DSG. Pentru oras si aglomeratia din oras e f bun, nu solicita asa tare motorul si nu se pune problema de uzura asa mare. Daca ai niste cauciucuri corespunzatoare de iarna poti sa te descurci bine si fara 4Motion.

Din pacate varianta cu ambele incluse e asa cum a zis dintzauru si incepe de la 25.400 CIP :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu DSG si 4Motion sa zicem ca nu ar fi neaparat pretul, dar ganditi-va si cat consuma 3.2 FSI. Sunt si persoane pt care consumul nu conteaza, dar pt mine e f important.

Aveau in plan si TDI cu DSG si 4Motion, dar vad ca pt moment l-au abandonat.

Poate cu asta vor face bani grei la un eventual face-lift, si poate ca atunci se vor gasi si astfel de motoare.

Pana atunci DSG mi se pare tot ce-ti poti dori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D nu stiu de unde ideea ca 4Motion e bun pe zapada sau daca ai casa la tara!?

e bun pe ploaie, dar e foarte bun pe uscat cand mergi mai tare in viraje. incercati o data sentimentul, daca aveti 4motion. passat nu e masina sa mergi la cabana cu ea. decat daca ai cabana la Baneasa, sau Sinaia.

daca iti permiti >20 000 E sa iei nou, eu zic ca acele costuri suplimentare pt 4motion sunt floare la ureche.

dintre cele 2 as alege DSG daca sunt mai comod si merg mult prin oras, si 4motion daca merg mai sportiv, nu ma uit la diferenta de consum, si mai am si planuri sa modific masina la motor-soft.

dar nici varianta de 105 cai nu se poate alege cu DSG si 4motion?

asa ca alegerea e a ta, dar eu as alege 4 motion exact pt ca merg mai tare pe viraje, conduc mai sportiv, am deja tiptronic (care este sub DSG, dar ideea de comoditate este la fel) si vreau sa mai si umblu la soft. (cutiile automate nu prea accepta modificari de putere/cuplu. si DSG e la fel. la GTI de exemplu, daca treci de 250 de cai, vei avea ceva probleme cu DSG)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor care m-au sfatuit pana acum.

cred ca totusi voi alege DSG renuntant la cateva optionale; sper ca nu fac o alegere gresita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu eram impotriva cutiilor automate, consideram ca sunt pentru cei mai lenesi dar dupa citeva teste cu DSG mi-am comandat si eu DSG. Nu cred ca poti scoate din motor mai mult pe manuala decit stoarce DSG-ul si nu cred ca poti schimba pe o manuala cu ambreiaj cum schimba DSG ca durata.

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai ia in calcul si faptul ca DSG-ul iti protejeaza intr-o oarecare masura si motorul.

Schimba cand trebuie, nu ti-l forjeaza...

Plus ca ai timp mai bun 0-100 cu DSG decat cu manuala, daca si asta conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te-as sfatui sa iti iei 4motion. Iarna te ajuta foarte mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!