Jump to content

consum ulei 1.8 20v


caisa
 Share

Postare recomandată

Va salut!

Hai sa intru direct in problema. Am un 3B (asa scrie in brief!) zis B5 cu motorul 1.8 20v din 1998. Are cred spre 300.000km.Eu de cand o am am facut cam 30.000km. De cand am luat-o mi s-a spus ca are un consum de ulei si din cauza asta am stat cu ochii pe ea. Din istoricul ei stiu ca s-a umblat la motor. Consuma cam 1 l de ulei la 500km. Mult. Acum ceva timp am avut o probleme cu ea... adica in timpul unui drum extraurban a inceput sa mearga in 3. M-am dus cu ea la un tip destul de priceput si am inceput sa eliminam. La un cilindru nu avea compresie deloc. Am dat jos chiulasa si am gasit o supapa de evacuare arsa. Am inlocuit-o si motorul a inceput sa functioneze normal. Consumul de ulei s-a mai micsorat cam la 700km 1l. In momentul demontarii qulasei am examinat vizual simeringurile supapelor si erau ok. Am refacut testul compresiei si am avut valori intre 11.8 si 13, ceea ce demonstreaza ca e in parametrii normali. Testul computerizat arata ca e vorba de o" throttle valve". Nu prea am incredere in testul respectiv desi l-am facut in 2 locuri si mi-a dat acelasi lucru... Spun asta deoarece nu vad legatura intre o valva de acceleratie si consumul de ulei... Pe de alta parte masina e in parametri adica merge normal respectand chiar si consumurile din carte.

Astept idei sau sfaturi pentru rezolvarea problemei.

Daca stie cineva un loc de unde as putea cumpara transperantul ala care acopera sa nu se vada in portbagaj (Variant) il rog sa-mi spuna. Al meu s-a deteriorat si nu stiu daca poate fi dres.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand din cate stiu eu throttle valve am impresia ca e clapeta de acceleratie (defapt e un motor pas cu pas care o inchide si deschide, deoarece motorul e 'drive by wire').

Ca sa rezolvi problema trebuie sa scoti 'throttle valve' si sa o cureti deoarece vapori ide ulei din carter trec prin furtunul de la capacul de tacheti si ajunge tocmai la 'throttle body' . Si cum spui ca ii cam place uleiul cam asta ar fi. Poti folosi 'Carb Cleaner" (solutie de curatat).

Atentie insa ca dupa asta trebuie NEAPARAT readaptata clapeta de acceleratie cu VAG-Com.

Cat despre chestia ia ce acopera portbagajul daca ai curaj poti cumpara niste vinilin

(sau cum se numestte) si la un croitor , cu putina rabdare ,poate sa iti inlocuiasca vinilinul distrus.

Inccearca sa speli motorul si apoi sa urmaresti daca nu are scurgeri de ulei (pe la garnituri ,..)

P.S.: completeaza profilul cu date complete: Localitatea unde te afli , etc .

Astfel poti sa rogi pe cineva care are VAG-COm si se pricepe sa te ajute sa readaptezi clapeta de aceeleratie.

Bafta.

Modificat de ManiacuV6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le nu cred ca ai inteles ce voiam...

Din Bucuresti sunt

Eu voiam un sfat in ceea ce priveste consumul de ulei, nu chestia legata de throttle valve; aia merge bine zic eu... Daca are vreo legatura vreau argumente. E posibil sa se mai piarda ulei pe undeva deoarece cutia de viteze e cam unsuroasa si pare scurs de-a lungul ansamblului dar asta nu justifica cantitatea imensa. In acest caz dimineata, dupa ce ai lasat masina seara parcata ar trebui sa gasesti dedesubt ceva picaturi scurse... Ei bine, nu am vazut niviodata asa ceva! Si, repet, sunt cu ochii pe ea!...

Cat despre transperant, iarasi zic, nu vinilinu e problema! Problema e ca nu mai merge mecanismu ala de rulare-derulare...

Multumesc pentru atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-le nu cred ca ai inteles ce voiam...

Din Bucuresti sunt

Eu voiam un sfat in ceea ce priveste consumul de ulei, nu chestia legata de throttle valve; aia merge bine zic eu... Daca are vreo legatura vreau argumente. E posibil sa se mai piarda ulei pe undeva deoarece cutia de viteze e cam unsuroasa si pare scurs de-a lungul ansamblului dar asta nu justifica cantitatea imensa. In acest caz dimineata, dupa ce ai lasat masina seara parcata ar trebui sa gasesti dedesubt ceva picaturi scurse... Ei bine, nu am vazut niviodata asa ceva! Si, repet, sunt cu ochii pe ea!...

Cat despre transperant, iarasi zic, nu vinilinu e problema! Problema e ca nu mai merge mecanismu ala de rulare-derulare...

Multumesc pentru atentie.

Salutare... si eu am acelasi motor. ManiacuV6 parca a dat ceva argumente cum ca , daca Throotle valve ar fi defecta ar explica ceva din consumul urias de ulei.

Dar nu e treaba mea nu vreau sa ma bag. Interesant e, ca si eu am avut probleme cu acea valva si am schimbat-o si asta se intampla la 135 mii km la 5 mii dupa ce am luat-o.

Acum am 250 mii dar habar nu am cat ulei haleste pt ca eu schimb uleiul la 3000 km. Dar e bine sa speli motorul si sa verifici care e treaba, sa nu fie scurgeri.

Dar la 300 mii km , se cam cade sa si haleasca ceva. Acum depinde si in ce mod e soliciotat motorul si conditiile de clima, as zice si calitatea carburantului si chioar a uleiului.

Sper sa ii dai de cap si sa te tina. Eu imi faceam probleme cat ma va mai tine motorul.Sincer as vrea sa o schimb. Noroc ca nu trebuie sa mai conduc ca nebunul.Inainte aveam o medie de peste 120 km pe zi..schimbam uleiul de 3 ori in 2 lunu..hahaha si faceam un plin la 3-4 zile. Lucruri care aici sunt o nimica toata...mai greu cu service-ul care te cam usuca. Am platit 12 mil lei numai pe Acea throotle valve..hehe..atunci.

In fine, ma bucur sa vad ca sunt masini cu acelasi motor ca al meu cu 300 mii. Inseamna ca , in conditiile actuale, cand eu abia fac 30 km pe zi ma va mai tine ceva..pana voi reusi sa o schimb.

Salutare si drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... si eu am acelasi motor. ManiacuV6 parca a dat ceva argumente cum ca , daca Throotle valve ar fi defecta ar explica ceva din consumul urias de ulei.

Dar nu e treaba mea nu vreau sa ma bag. Interesant e, ca si eu am avut probleme cu acea valva si am schimbat-o si asta se intampla la 135 mii km la 5 mii dupa ce am luat-o.

Acum am 250 mii dar habar nu am cat ulei haleste pt ca eu schimb uleiul la 3000 km. Dar e bine sa speli motorul si sa verifici care e treaba, sa nu fie scurgeri.

Dar la 300 mii km , se cam cade sa si haleasca ceva. Acum depinde si in ce mod e soliciotat motorul si conditiile de clima, as zice si calitatea carburantului si chioar a uleiului.

Sper sa ii dai de cap si sa te tina. Eu imi faceam probleme cat ma va mai tine motorul.Sincer as vrea sa o schimb. Noroc ca nu trebuie sa mai conduc ca nebunul.Inainte aveam o medie de peste 120 km pe zi..schimbam uleiul de 3 ori in 2 lunu..hahaha si faceam un plin la 3-4 zile. Lucruri care aici sunt o nimica toata...mai greu cu service-ul care te cam usuca. Am platit 12 mil lei numai pe Acea throotle valve..hehe..atunci.

In fine, ma bucur sa vad ca sunt masini cu acelasi motor ca al meu cu 300 mii. Inseamna ca , in conditiile actuale, cand eu abia fac 30 km pe zi ma va mai tine ceva..pana voi reusi sa o schimb.

Salutare si drum bun!

Salut,

multam de informatie... dar zi-mi si mie te rog ce simptome avea masina inainte de a schimba throttle valve si ce s-a intamplat dupa?

daca vrei pot sa-ti pun pe mail niste poze cu motorul demontat sa vezi cat e de curat la 300.000. la mine s-ar putea sa fie niste tuburi de plastic prin care intr-adevar trec vapori de ulei. mai mult decat atat: consuma benzina exact cat scrie in cartea tehnica

Am o curiozitate : cat costa benzina in kuweit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!