Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Alexandru, am crezut ca ai nevoie de raspunsuri certe si generalizate, nu de particularizari gen: a mea e din aprilie 2009 si e Euro 5, ca astea sunt mai simple de dat :).

Probabil din 2009 majoritatea sunt E5, probabil de la jumatatea lui 2009 sunt doar E5, probabil pana in 2009 sunt doar E4.

ATENTIE la codul motor, ca VW le-a aburit de tot, sunt motoare cu acelasi cod care sunt atat E4 cat si E5.

Ceva de genul imi doresc sa aflu.. dupa luna x este e 5. Daca exista informatia asta certa...

Florin, la aia te referi? Da, e superb, numai ca sistemul ala e experimental, nu e pe nici o masina de serie. Se numeste Park Assist Vission, dar e experimental, probabil la generatia viitoare o sa apara. Sistemul actual se comporta la fel atat cu manuala cat si cu dsg. Trbuie sa apesi tu pe pedale si sa schimbi vitezele

Referitor la "parcarea automata" si dsg... Si la B7 cu dsg (conform youtube :) ) la fel se realizeaza: adica soferul actioneaza in D si R schimbatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Vali, de ce zic eu ca e mai de efect... la DSG te poti da jos din ea si parcheaza sau iese din parcare singurica, nu ?

Glumesti sper.... Am testat pe un Tiguan 2.0 tfsi sistemul si trebuie sa controlezi singur acceleratia si frana... Ce-i drept nu m-a "tinut" sa sar din masina de 40 000Eur ca sa teste ce ai zis tu acolo... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu glumeste Florin... Vezi mai jos

Alexandru, certitudinea cred ca o poti avea doar verificand actele. Tot din radio sant adunate: pana acum n-am vazut vreun motor de 1,6 TDI sau 2.0 TDI de 110 CP nefiind Euro 5, dar nu o lua ca o regula. Ai grija la 2.0 TDI cod motor CBAB ca sunt atat Euro 4 cat si 5, mai ales in perioada 2008-inceputul lui 2009.

Off topic referitor la Park Assist. Eu mi-am montat sistemul asta pe masina anul trecut, asa ca m-am documentat zdravan inainte.

Sunt mai multe versiuni de Park Assist, mai jos in ordine cronologica:

PLA 1 - Passat B6

PLA 1.5 - de regula Touran, Sharan, foarte rar la Passat

PAV - experimental, nu este pe nici o masina de serie. Asta cred ca a vazut Florin. Are in plus vreo 4 camere, computer mai puternic, etc

PLA 2.0 - Passat B7 - E la fel ca PLA 1, doar ca permite si parcarea perpendiculara pt supermarket, iesirea dintr-un loc de parcare paralel, etc

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, singurul care are si Euro 4 este CBAB 140cp (2008/2009). Au facut Euro 5 CBDC si doar 110cp din soft, iar dupa aceea au bagat CBAB 140cp Euro 5. Motoarele fiind identice.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Off topic - Da, Vision....

Rugaminte - poate ne muta cineva posturile noatre legate de Park Assist.

Eu vreau sa-mi ce ai pus si tu... trebuie sa incep si eu sapaturile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin: eu am testat pe Tiguan 2012 si e PLA 2.0, permite parcare perpendiculara si paralela

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer , considerati ca este practic acest sistem Park Assist ? sau este doar o noua jucarie pentru a atrage clientii catre masinile mai scumpe ?

pe aici daca nu te misti repede pierzi imediat locul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu, jucarie curata.... si atat.... de aia vreau sa-l si montez......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, jucarie curata.... si atat.... de aia vreau sa-l si montez......

Ha, ha, credeam ca doar mie imi plac jucariile pe masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer , considerati ca este practic acest sistem Park Assist ? sau este doar o noua jucarie pentru a atrage clientii catre masinile mai scumpe ?

pe aici daca nu te misti repede pierzi imediat locul

Nu stiu cat de familiare iti sunt tie parcarile in spatii stramte, insa iti spun, fara a ma lauda, ca eu sunt un maniac al lor. Niciodata, in viata mea, nu mi-am lasat masina aiurea. Am preferat sa pierd mai multe minute sa o pun perfect sau sa merg pe jos distante de cativa km in loc sa o las cum o lasa majoritatea. Fosta mea masina, un Golf, o parcam si in spatii mai mari decat masina cu doar doua latimi de palma in fata si doua in spate. Pur si simplu imi place sa parchez (fiecare cu pasarica lui).

Ei bine, de cand mi-am pus parcarea automata nu am mai parcat de multe ori manual si oricum, am senzori de parcare, era destul de usor si inainte, ca am si Variant.

Mai multe vezi AICI, am postat si un filmulet de acum vreun an, imediat dupa modificare.

Daca inveti cum se face corect parcare, sistemul automat "te bate" fara probleme. Nu neaparat ca parcheaza in locuri mai mici decat ai putea s-o faci tu, dar masoara locul de parcare mult mai precis si este mai rapid decat tine

@Valentin: eu am testat pe Tiguan 2012 si e PLA 2.0, permite parcare perpendiculara si paralela

Da, eu am trecut acolo masinile cu care a fost lansat sistemul (si generatia respectiva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut , interesant si evident util

are si plusuri si minusuri dupa parerea mea

plusuri :

- parchezi in locuri " la limita " in caz de nevoie

- ai siguranta ca nu atingi nimic

- e cool

minusuri :

totul super-ok pana ... o parchezi intr-o zi la limita intre doua masini

- vine ala cu un gunoi de masina parcata in spatele tau si cum nu prea mai are loc sa iasa si nici rabdare ptr ca e nervos ca a pierdut echipa lui , iti zgarie masina si pleaca

- vine ala din fata care sa prespunem ca are o masina pe benzina si daca e loc in panta scapa putin controlul la ambreiaj cand se chinuie sa iasa , pana sa puna frana iti atinge usor masina .. si apoi pleaca

- deja nu mai e cool asa ca incepi sa cauti locuri cu putin mai mult spatiu unde parcai si inainte sa pui sistemul automat

e interesant de aflat : cat a fost bugetul total la montarea sistemului de parcare ?

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar minusurile sunt valabile si la parcarea manuala, daca alegi aceleasi locuri. Recunosc ca mi s-a intamplat sa nu gasesc decat un loc foarte stramt, sa parchez acolo Golful si sa revin peste o ora sau doua ca nu eram linistit de felul cum pleaca vecinii cu masinile lor. :)

Iar plusurile tale nu prea se aplica si la mine. Prefer varianta automata pentru ca:

- am certitudinea ca incap - cel mai mare avantaj

- parchez mai repede si tin masinile din spate blocate mai putin

- statistic vorbind, ii ies parcarile mai bune decat mie. Uneori, eram nevoit sa "mai trag o data"

Bugetul a fost rezonabil, pentru ca am avut rabdare la procurarea pieselor, iar manopera nu mi-am taxat-o, ca am prestat singur. M-am incadrat in cateva sute (4-500) dar am mai scos din vanzarea pieselor inlocuite. Per total a fost nesemnificativ. Cei mai multi bani s-au dus pe mufele cumparate de la VW, ca am vrut varianta 100% OEM

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , banuiesc ca 4-500 ron ,si nu poti sa si zici ce piese ai folosit si codurile , sau sa faci un DIY pe tema asta , mersi scuze de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, de RON e vorba.

Un DIY e o idee buna, am sa ma gandesc la asta, in masura timpului liber. Partea proasta e ca nu am poze.

Lista pieselor le-am luat dintr-un mesaj trimis altui coleg, sunt in mare. Daca se doreste cu coduri, exact, am sa caut si am sa le pun:

In mare ai nevoie de:

- 2 senzori de parcare suplimentari (sunt diferiti de cei pe care-i ai acum)

- 2 suporti de senzori cu care ii prinzi de bara

- unitate de comanda a parcarii automate

- mufe, fire, etc. Sunt destul de scumpe, parca cateva sute de lei

- un spray cu vopsea de culoarea masinii tale (100 lei parca)

- un buton cu care il vei inlocui pe cel actual (e vreo 70 de lei parca)

Cam asta e in mare.

Mai ai nevoie sa-ti dai doua gauri in bara pentru senzorii suplimentari.

Lista este valabila pentru masinile cu OPS. Daca nu exista OPS, mai adaugati un CAN, firele catre acesta iar daca lipsesc si senzorii de parcare, inca 8 senzori de parcare

P.S. Acum vad ca ai nevoie de coduri, am sa revin...

Ultim update:

Pentru ca ultima data nu mi-am montat bara fata cum trebuie, ma prinsese noaptea si n-am mai apucat, cand am s-o remontez cum trebuie, am sa fac si pozele pentru DIY. Operatiunea e planificata cat mai curand

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine echpata.km mai mult ca sigur dati inapoi.http://www.cipcar.autovit.ro/.toate masinile lor sunt aduse din germania si au sub 100k km.nu e cam ciudat?masina e buna dar sa nu te astepti la nr ala de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur , aici regula de trei simple trebuie aplicata clar dupa ce se vede ultima luna cand s-au inregistrat km reali in service

este posibil sa fie 140-150 mii km , asta ar fi cea mai mica problema

o sa vad daca imi fac timp si ii pot convinge sa accepte test la mine la Nurvil , poate trag o fuga sa o vad

desi ma indoiesc ca vor accepta sa plece din Pitesti iar acolo nu am incredere sa o testez ptr ca astia se cunosc intre ei - service - samsari ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca pa o reprezentanta de la tine sa afli istoricul masinii daca iti da seria, eu asa am facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desigur , asta e cel mai simplu

eu doresc insa o verificare completa si pe rampa si doar aici la Nurvil

daca imi fac timp in weekend trag o fuga pe la Euromall si vad si masina

daca nu reusesc , masini sunt multe , clienti cu bani sunt putini :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut-o si eu azi. Arata bine, dar ma tem de acel carlig, ca poate fostul proprietar o fi fost vreun fermier sau vreun rulotar si a tras cu biata masinuta. Nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john_48_tiru

nu cred ca are relevanta faptul ca a tractat ceva ocazional....

doar are motor de 2.0 (cuplu 320 nm ) nu e submotorizata deloc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot faci atat drum pana acolo si vreo berlina faina din 2007 , uita-te si la asta :

http://www.autovit.r...-C24519627.html

Am sunat la omu' si m-a luat direct..."Care din ele?"...deci samsar. Nu as prea vrea sa am de a face cu ei., ca sigur km aia sunt "reali". :lol:

nu cred ca are relevanta faptul ca a tractat ceva ocazional....

doar are motor de 2.0 (cuplu 320 nm ) nu e submotorizata deloc .

Este adevarat, dar as prefera una care sa stiu ca nu a carat dupa ea. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne anunti si pe noi daca mergi , sa ne spui ce probleme ai intalnit la fata locului

eu m-am hotarat sa nu ma grabesc , poate prind una de la inceputul lui 2010 cu volan frumos , gen asta :

http://www.autovit.r...-C24346367.html

sau asta

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C24552610.html

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!