Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

@ Scorpyon: de ce nu mergi pe B6 1.9 TDI? motorizare mult mai fiabila decat 2.0 TDi ... asa eviti si problema injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 1.9TDI ma uit. O sa va anunt daca fac schimbarea ce am cumparat.

Eu nu fac mai mult de 12.000km pe an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti, sunt nou pe acest forum. Sunt in cautarea unui Volkswagen Passat 3C, am vazut si anunturiile postate pe mobile.de si pe autovit nu conteaza daca e in Germania sau Romania, oriunde e bine doar sa arate bine masina.

M-am gandit sa ma duc pe benzina, tot benzinar am avut si inainte. Nu as vrea TDI pentru ca vreau putina adrenalina :wub: . Consumul sincer nu prea conteaza oricum nu e cu mult mai mare decat 2.0 TDI 140 cai (presupun eu)

Deci, uite ce masini mi-am gasit eu, doua Passaturi 2.0 FSI 150 Cai (apropo pretul maxim e 11.000 maxim 11.500 Euro)

Asta e 4Motion

http://cautare.mobil...ro&pageNumber=2

Si asta, dar putin modificat

http://cautare.mobil...ro&pageNumber=1

Daca aveti cumva alte masini sa imi aratati dar sa fie neaparat benzinar, si sa fie Highline. Astept pareri!

Modificat de MaximA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare:

Suspensiile sunt la fel ca la Passat B5.5 ? Multilink ? Sau simple ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu -McPherson

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum ca ar fi si astea cam sensibile, ca fac urat... ?

Inca ceva, la partea motorului.

1.9TDI de (105,131,116cp), daca il cumpar cu 150.000km reali, si am grija de el, ii fac reviziile la zi,etc... o sa o mai duca mult ? Eram invatat ca motorizarile care au peste 200.000km reali sa isi dea duhul. Am vazut 1.9TDI cu 250.000km in bord care merg bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.9TDI de (105,131,116cp)

Esti sigur ca vrei B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Ma puteti ajuta cu un istoric la un Passat b6 serie vin wvwzzz3cz6e019071?

Mi s-a spus ca ar fi achizitionat de la porche romania de nou, actual avand 140.000km... As dori sa stiu mai multe, binenteles, daca se poate...

Mutlumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur.

B6-le a fost cu probleme, remediate in mare parte la facelift - modelul 2010.

B5-ul - tanc de masina - mult mai putina electronica, printre ultimele masini... facute sa reziste... vb reclamei.

B6 Facelift e fabricat din 2009, nu au probleme cu injectoarele.. care sunt problemele des intalnite?

Modificat de ERG.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2009 nu toate sunt facelift complet - clima, volan, bord...doar spre sfarsit....adica 2010

in rest, urmareste motoarele CR ... nu au probleme generale....deocamdata nu s-au inregistrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci din cate se stie pana in ziua de azi CR`urile is ok? intreb pt ca mi-am vandut masina si vreau sa`mi iau un passat din 2009-2010 cu CR de 170 de cai si nu stiu nimic despre ele nu gasesc nimic pe internet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... si nu prea.

Deja incep sa se contureze problemele si la CR-uri.... pompa de inalte face span, distruge si injectoarele si supapa de presiune... acum, sa vedem cate cazuri sunt - eu deja stiu de 3 cazuri, masini care nu au exorbitant de multi km - peste 100.000 oricum, alimentate de la pompa....nu din galeata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e asa cum se aude de ele ca sunt masinile ideale ... ai idee e vre`o diferenta intre cele de 140 si cele de 170 ? tu ti`ai lua o astfel de masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate vezi in semnatura, eu mi-am luat deja...... adica, cea de aici

sper sa nu se dovedeasca ca nici astea nu sunt fiabile......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... si nu prea.

De unde ai auzit de probleme astea? Si eu am auzit de vreo 2 cazuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super frumoasa masina sa ai parte de ea ... dar ai luat`o la prea putini KM ca sa ai belele de pe acum cu ea ... mersi frumos de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... si nu prea.

De unde ai auzit de probleme astea? Si eu am auzit de vreo 2 cazuri...

Una de la colegul nostru, de pe forum, una de la o cunostinta si ultima acum - masina e desfacuta - un prieten cu un Phaeton - 2009 - 3.0 Tdi CR - in jurul la 130.000 km - reali - garantat.....

de acum, stam cu morcovelul in zona intima.... la B5, ma durea la bascheti... il faceam pe genununchi....

B5-ul ramane - cel mai bun VW, indiferent ce zice lumea - confort, bine lucrat, o placere sa lucrezi la el.

E adevarat, B6 joaca in alta clasa.... sa speram ca nu o sa avem probleme.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga Florine, mie mi-a intrat morocovul acum vreun an si ceva. Reusisem sa-l mai scot cumva de atunci. Acum a intrat la loc, mersi pentru vestile astea :) Tocmai la fix, inainte de concediul din strainatate.

B6 tinde sa devina un jeg de masina, indiferent de anul de fabricatie. Mi-e teama ca si B7 e la fel.

http://aa.bosch.de/aa/de/berufsschulinfo/media/2005_7.pdf

P.S. Astia de la VW BN spuneau ca au avut destule probleme cu CR-urile in 6 clilindri din cauza spanului. Pompa nu are cum sa fie prea diferita. Minunat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc ca am dat putin.... vb vine, pe ele..... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cat se ridica costurile de reparatie in caz ca patesti asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu... daca ai noroc si gasesti pe la SH injectoare bune, etc.... in jurul la vreo 1500-2000 euro... mai mult sau mai putin.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nu stiu ce sa zic , procentual pare si chestie de ghinion

sunt totusi foarte multe CR-uri cu peste 200.000 km la noi

sa fie acum momentul in care incep sa pice pe capete sau sunt doar cazuri izolate ?

oricum , pe Citroen nu trecem nici daca pica toate Passat-urile :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Sper ca nu.....

2. Sotto.

Cautand pe net, un pic despre problema.... cam toate CR-urile au boala asta, din cauza motorinei proaste.... BMW, Merc, Jag... , Ford, Renault, Logan... toate.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu si daca schimbi filtrul de motorina la timp. Multi merg cu el o suta de mii si dupa aceea plang. Asta e.

Nu este o boala a unui motor combustibilul de proasta calitate. Sunt cele mai reusite motoare.

Schimbat la 15.000 odata cu uleiul si totul este in regula. Vorbesc de tara in care traim si exploatam masinile.

CR ul nu are nicio boala a copilariei.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!