Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

am luat si eu un passat din 2009 martie din germania , avea 117500km acolo nu am putut verifica km ca nu aveam cunostinte. Masina se vede ca a fost folosita, are mici urme de uzura , dar arata f.bine, cand am revenit in tara am verificat la reprezentanta . In ianuarie avea 108000 cand i sa schimbat grila cromata , si eu am mai verificat pe cutia dsg km si avre cu 1800 mai putin ca pe ceasuri , ma gandesc ca nu au fost dati inapoi ? Masina a costat 15650 euro acolo in DE. Cum am umblat am vazut si acolo f. multe ''cazane''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal , cam 200.000 km e momentul in care proprietarul din vest se gandeste sa schimbe masina

dar acest nr de km este super ok ptr un passat care a rulat dincolo si de care s-a avut grija

eu personal nu as lua o masina de 5-6 ani PD care a mers aici 100.000 km daca as avea la acelasi pret si dotari o masina de 2-3 ani CR cu 200.000 facuti dincolo

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara ... Dupa experienta mea de azi, in care deja aveam incredere ca e om serios, tind sa cred ca ai perfecta dreptate.

Ma voi reorienta spre un 2009 la 200k, adusa, asta daca ma incadrez in maxim 10 mii cu tot cu taxa. :icon_confused:

Nerabdarea la mine e mare, ca intre timp am vandut vechiul Passat. Acum doar il privesc cand sunt pieton si el trece galant pe langa mine, pe strada, si imi face cu ochiul. :lol:

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu eram nerabdator sa imi cumpar masina mai repete. Eram foarte nerabdator sa intru in posesia unui Passat B6. Ador modelul asta de Passat. Taicamio imi tot zicea ca mi-l da el pe al lui, iar eu ii raspundeam ca nu vreau, vreau unul cu mai multe dotari si pana la urma am reusit sa imi iau unul cu cateva dotari peste al lui si sunt multumit de masina.

Am dat pe el 11000euro + taxa 1700euro, mai precis 74milioane taxa auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara: dupa un calcul facut asa, la repezeala, ar reiesi ca masina are in momentul de fata 250k km. Nu zic ca nu ar fi ok fata de ceva rulat in romania care are cu 100k km mai putin, dar in momentul in care ma voi decide, la randul meu, sa vand masina, va fi aiurea sa explic unui posibil client cum se face ca masina avea in ianuarie 2012 212000 km si 2 sau 3 ani mai tarziu are aproximativ acelasi numar de km in bord. Asta in conditiile in care chiar nu parcurg 9000 de km intr-o luna, media de pana acum a masinii asteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phenex , sigur , acum fiecare stie ce e mai bine ptr el in functie de cat merge pe an si pe unde , cat vrea sa tina masina in caz ca nu va face probleme , etc

psihologic , din punct de vedere al revanzarii peste ani , o masina CR din 2010 s-ar vinde mai bine decat o masina CR din 2009 chiar daca are km mai multi

chiar daca sunt doar cateva luni intre ele sa zicem , masina din 2010 va parea la prima vedere mult mai noua decat cea din 2009

volfield , in cazul de fata , cand ai dat cealalta masina, te inteleg ca te grabesti si sper sa iti gasesti cat mai repede o masina buna

eu as face o excursie de o saptamana pe la Cluj - Oradea daca m-as grabi sa iau masina si as avea acea saptamana libera

acolo ai putea vedea mult mai multe decat in zona ta si mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara ... Ma gandeam si eu la o excursie de acest gen, ca am vazut multe in zona aia. Dar totusi, parca nu-mi vine sa imi irosesc concediul pe un cautat de masini prin tara. Ideal ar fi, sa gasesc una si sa plec cu ea in concediu :icon_confused: .

Ma gandesc sa incep sa cer VIN-uri la cei de pe mobile.de si daca gasesc un 2009 cu istoric bun si sa arate bine in poze, sa fug dupa ea. Ce zici de varianta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata bine daca nu ai bebe sa murdreasca bancheta din spate

daca ii pui la loc jantele de aliaj pe care le-a schimbat samsarul ca sa mai scoata niste bani , e si mai faina

acum na , nu poti sa le ai pe toate din start

plus discutia anterioara - posibil 200.000 km reali

si sus pe rampa apoi sa vedem daca a fost sa nu ... plagiata :alien:

salut volfield

desigur , varianta sa mergi tu sa o iei de dincolo e cea mai buna

pune ochii pe una faina , rezerv-o , noteaza-ti inca 10 bucati de prin zona aia , pe o raza nu foarte mare si mergi acolo

stai 2 zile maxim si verifica pana ajungi la una care iti place si nu o vinde vreun turc sau alt gen de extraterestru din asta

ca nu neaparat o iei pe aia , stii cum e - socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ERG...Asa, pe gri, am avut eu tapiteria la fostul Passat B5. Ea ajunge la un moment dat sa se imbibe cu praf, chiar daca nu pare ca e murdara. Atunci cand te prinde o ploaie, deschisi usa si apuca sa cada ceva picaturi, raman urme.

Este eleganta, dar sa fii pregatit sa o cureti regulat, ca pacat de ea.

@tavitara... Cam asa se intampla. Ai dreptate. Oricum, ma voi baga tare si pe varianta asta.

Uite una din 2007, care nu mai e in standardele mele (>2009), dar care iti ia ochii. Oare o fi cu tzaca?

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-passat-2-0-tdi-dpf-dsg-sportline-1-hand-6-gang-alfeld-leine-ot-gerzen/164238180.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=36&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=25&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2007-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-12-31&ambitCountry=DE&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=Limousine

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe FSI , scapi de probleme de injectoare

+1....alta viata pe FSI :D

Daca tot vrei putere, TFSI :P...dar si FSI ajunge :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tavitara...imi place masina, dar ma mentin diesel-ar :icon_confused:

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten a adus din Germania un Passat B6. Este inmatriculat, si mi-l vinde cu (atentie: 6500euro). Echiparea (Tredline), 150.000km, Variant, motorizarea 1.6FSI.

Intrebarea mea este daca are un consum mare ? (nu vreau mai mare de 7,5%).

De performante ma simt multumit atata timp cat trece de 160km/h, si prinde suta mai repede de 13secunde (m-am luat dupa datele tehnice, caci in viata reala nu fac liniute).

Astept un raspuns.

Merge benzina de 95 in el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are consum mult mai mare, in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza cel extraurban si mai putin cel urban.

Exista o multime de 2.0TDI PD pe piata de vanzare foarte frumoase, dar nu m-as risca la unul. Iar sa stric economiile pe un 2.0TDI CR 170Cp nu vad cea mai buna solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, tu stii care bugetul alocat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensiile la versiunea B6, sunt la fel complicate si costisitoare ca la B5.5 ?

Un prieten cu B5.5 le-a schimbat, si dupa nici 5000km iarasi ii fac probleme, iar la un A4 B6 cu aproape 200.000km niciodata nu au fost schimbate si inca mai merg fara nici o problema. Or fi mai rezistente A4 B6 ?

Eu variez intre A4 B6/B7 si Passat B6. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi ? Motorizari (1.6/1.6fsi si 1.9TDI 131/116/105cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt McPherson

La prietenul cu B5... au cedat asa repede, ca a cumparat porcarii... daca isi cumpara brate bune - implicit mai scumpe - nu avea astfel de probleme.

Comparam deja lucruri diferite...... ca orice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.

Ideea este ca dupa ce citesti atatea forumuri si vezi ca toti lauda B5.5-ul, si arunca cu pietre in B6 , te face sa iti schimbi parerea (fosti posesori de B6 spun acest lucru). Daca nu as merge pe un A4 B6/B7. Dar nici din astea nu gasesc in stare buna si km putini, iar adus din Germania costa mult caci este euro 3 1.9tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur.

B6-le a fost cu probleme, remediate in mare parte la facelift - modelul 2010.

B5-ul - tanc de masina - mult mai putina electronica, printre ultimele masini... facute sa reziste... vb reclamei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as alege B5.5 as merge spre fratiorul A4 B6. 1.9TDI. Insa ma gandesc (+03 = masina de 8-9ani).

Iar actuala masina are 2 ani (low cost). 1.200cmc3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, asta e dezavantajul lor - depasite moral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut Scorpyon

daca FSI-ul B6 este in stare buna , ce mai conteaza ca iti va consuma 9-10% cat timp platesti atat de putin pe el ?

cine vrea FSI nu face 'nspe mii de km lunar

referitor la Audi A4 , este o masina mai mica decat Passat B6 , daca vrei spatiu mergi pe Passat B6 , daca vrei doar fiabilitate si Audi A4 este de luat in calcul

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!